10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

معرفی 10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا بهترین غذاهای دوره حجم را بشناسید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه مناسب و همچنین ورزش رخ می دهد. ورزش و رژیم ثابت 30 درصد پیشرفت شماست. به این منظور سوتارار بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم ماهیچه ها برای شما جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ مواد غذایی برای عضله سازی و افزایش حجم به شما کمک می کند با ورزش کمتر موفق شوید. وقت خود را از دست ندهید و یک غذای فوق العاده و مقوی تهیه کنید.

10 ماده مغذی برتر برای افزایش حجم ماهیچه ها

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها تعدادی از این موارد هستند. پروتئین موجود در رژیم غذایی معادل نیست. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین ماهیچه ای با کیفیت بالا را فراهم می کند. اسید آمینه بالای آن نیز با انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

به دریافت کرد برنامه های آنلاین در مورد رژیم غذایی و افزایش وزن از طرف مربیان سوتارار کلیک.

۲ مرغ بدون پوست

مرغ بدون مرغ مانند گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون مرغ برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از انواع روش های پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید قطعات مختلف مرغ در فروشگاه ها وجود دارد. مرغ طعم دار نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر کلوچه تقریبا منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و یک منبع کامل و غنی از حفظ ماهیچه ها محسوب می شود. بنابراین ، برای افرادی که از خوردن غذا خودداری می کنند بسیار مفید خواهد بود. روستیک منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، مکمل غذایی خوبی برای افزایش حجم ماهیچه در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، چربی خوب و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید ، پروتئین او این رایج ترین مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسب این مواد مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک قاشق غذاخوری از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین وی به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل های غذایی را با غذا جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید. ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر کابل

جو دوسر منبع عالی کربوهیدرات است و به دلیل پایین بودن شاخص قند خون ، دیر هضم می شود. فواید رژیم کم قند خون عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • اشباع را افزایش دهید
  • کاهش چربی
  • دارای خواص تغذیه ای خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی (وعده دوم)

بنابراین ، غذاهای با شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حفظ ماهیچه هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد ، رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات معمولاً منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. به یاد داشته باشید بدن شما وجود دارد فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی ضروری است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی های سالم برای رشد عضلات ضروری هستند. در واقع ، این ماده مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید کافی این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. شما می توانید آنها را در ماهی آزاد ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و در غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

روش هایی برای افزایش توده عضلانی و دستیابی به بالاترین سطح تناسب اندام

  • سه روش تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به زبان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا به ایجاد یک قطره برای عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن مجموعه قطرات این است که بسیار موثر است. Drop set میزان افزایش عضله را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا پرانرژی و قوی بمانید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتی ، لازم نیست برای حفظ زیبایی خود غذا بخورید. قدرت بدنی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای است ، یعنی. افزایش وزن و مصرف پروتئین

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در طولانی مدت و حذف وعده های غذایی م workثر نیست. رژیم خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، رژیم غذایی خود را متنوع کنید. از منابع غذایی غنی و ورزش استفاده کنید. پروتئین ها ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و شیر به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

سوتارار (برگرفته از مقاله ای از Breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید