10 داستان احمقانه که شما را از کاهش وزن بعد از 60 سال باز می دارد


چه داستان هایی برای خود تعریف می کنید که مانع کاهش وزن شما می شود؟

همه ما داستانهای کوچکی داریم ، مانند آنچه در مورد خودمان و رابطه مان با غذا و کاهش وزن باور داریم. داستانهایی وجود دارد که ما آنقدر به آنها اعتقاد داریم که حتی به آنها شک نداریم.

اما اگر از آنها بپرسید چه؟ شرط می بندم متوجه خواهید شد که اکثر آنها درست نیستند!

آیا به خودت یکی از این موارد را می گویی؟

تقریباً همه عاشق غذا هستند. به طور جدی. چند نفر را می شناسید که نمی دانند؟ غذا خوردن یکی از انگیزه های اصلی است. در واقع ، برخی از افراد آنقدر غذا می خورند که باعث می شود آن را به کار خود تبدیل کنید. همه ما درباره آشپزهای معروف و نویسندگان کتاب آشپزی شنیده ایم.

آیا تا به حال متوجه شده اید که بسیاری از آنها مرتب هستند؟ این به این دلیل است که شما می توانید غذا را دوست داشته باشید و از خوردن خوشمزه ترین غذاهای اطراف لذت ببرید ، اما زیاده روی نکنید. دوست داشتن غذا باعث اضافه وزن نمی شود – پرخوری باعث می شود.

خوردن همه چیز در بشقاب شما یک عادت است که احتمالاً در کودکی آن را پذیرفته اید. آیا هنوز به آنچه والدینتان در مورد کودکان گرسنه در چین یا آپالاچیا یا هرجای دیگر به شما گفته اند اعتقاد دارید؟

وقتی با تمیز کردن بشقاب خود زیاد غذا می خورید ، چگونه به کسی کمک می کند؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطل زباله را با بدن خود جایگزین کنید. قرار دادن مواد غذایی در بدن شما که به آنها نیاز ندارید و به عنوان چربی ذخیره می شوند (افزایش خطر ابتلا به برخی بیماری های کشنده) بسیار بیشتر از آن است که غذا را در سطل زباله بیندازید.

گاهی اوقات احساس نمی کنیم که زیاد غذا می خوریم. من قبلاً به آن اعتقاد داشتم ، و همه دانش آموزانم نیز. سپس فقط در زمان گرسنگی شروع به خوردن کردم و قبل از سیر شدن غذا را متوقف کردم. من همچنین شروع کردم به نوشتن آنچه که خوردم و متوجه شدم که بدن من فقط به حدود 60 درصد از غذایی که می خورم نیاز دارد!

مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن ، میزان مصرف غذا را تا 30 درصد دست کم می گیرند. بنابراین اگر فکر می کنید در حال حاضر زیاد غذا نمی خورید اما اضافه وزن دارید ، هر چیزی را که می خورید هفته آینده بنویسید. فقط این کار را برای خودتان انجام دهید ، صادق باشید و ببینید آیا حق با شماست.

آیا توسط پزشک به عنوان معتاد به غذا / معتاد به قند تشخیص داده شده اید؟ من صلاحیت ندارم که در مورد وجود این شرایط نظر تخصصی داشته باشم ، اما تعجب می کنم که آیا من به غذا معتاد بودم.

در واقع ، من یک احساس خوار بودم ، که یک عادت است ، نه یک اعتیاد. وقتی آموختم که بخواهم دلیل غذا خوردن را بپرسم و برای رفع چیزی غیر از گرسنگی جسمی ، غذا را ترک کردم ، این عادت را ترک کردم. حالا من کنترل دارم ، نه غذا.

همچنین می خواهم به شما هشدار دهم که اعتقاد ندارید معتاد هستید. چنین ایمانی باعث می شود که تمام قدرت و مسئولیت تغییر خود را بدون رفتن به برنامه توانبخشی واگذار کنید.

حتی اگر برای لاغر شدن خیلی شلوغ هستید ، باز هم باید غذا بخورید ، درست است؟ چگونه کمتر خوردن بیشتر از خوردن بیشتر طول می کشد؟ فکرش را بکنید.

برای کاهش وزن و جلوگیری از آن ، شما باید عمدتا توجه داشته باشید تا فقط در زمان گرسنگی غذا بخورید و متوجه کمی سیری بدن خود شوید تا بتوانید غذا را متوقف کنید. در واقع می توانید با تغییر عادات غذایی خود در زمان خود صرفه جویی کنید و کاهش وزن به عنوان یک امتیاز محسوب می شود!

اراده مهم نیست. نیروی اراده یک منبع محدود است و با گذشت روزی که انرژی شما از استرس و کنترل خود تخلیه می شود ، کاهش می یابد. در نتیجه ، رعایت رژیم غذایی در اوایل روز آسان تر است و به همین دلیل رژیم گرفتن ناموفق است. فقط می توانید سفید را برای مدت طولانی ورز دهید.

وقتی چگونگی و دلیل غذا خوردن خود را مطابق با سیگنال های بدن تغییر دهید ، میل به پرخوری را از دست می دهید و مجبور نیستید برای حفظ سلامتی به نیروی اراده اعتماد کنید.

همه می توانند بدون ورزش وزن کم کنند. در واقع ، ورزش حتی یک ابزار وزن مناسب نیست. زمان ورزش بسیار بیشتر از خوردن کمتر است.

ورزش کنید زیرا می تواند به شما احساس خوبی بدهد ، انرژی بیشتری به شما بدهد ، به سن شما کمک کند و سالم بمانید. مطمئناً می توانید نوعی ورزش را که دوست دارید پیدا کنید. اما برای کاهش وزن نیازی به ورزش ندارید.

من در شصت سالگی تقریبا 50 کیلو وزن کم کردم. بسیاری از دانش آموزان من در پنجاه و شصت سالگی وزن زیادی از دست داده اند. و دهه 70 همه بدون رژیم بنابراین اگرچه متابولیسم بدن شما با افزایش سن کند می شود ، اما وزن خود را کاهش می دهید و دور نمی مانید ، مهم نیست چند سال دارید ، هنگامی که مطابق نیاز بدن غذا می خورید.

قبل از اینکه بگویید متابولیسم شما کند است ، آیا در واقع آن را آزمایش کرده اید و خودتان این را می دانید؟ متابولیسم آهسته نادر است و معمولاً علت اضافه وزن نیست.

این یکی از رایج ترین بهانه هایی است که افراد برای کاهش وزن از آن استفاده می کنند. محبوب است زیرا به شما اجازه می دهد مسئولیت پرخوری را خارج از کنترل خود قرار دهید.

دلیل اینکه خانواده های زیادی را می بینید که همه در آن باردار هستند ، بیشتر به دلیل عادات غذایی خانواده و فرهنگ غذایی است تا به دلایل ژنتیکی. حدود 1 درصد از مردم می توانند ژن های خود را مسئول افزایش وزن بدانند.

با این حال ، حتی برای آنها ، ژن های آنها سرنوشت آنها نیست. محققان به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از افرادی که به اصطلاح “ژن چاقی” را حمل می کنند اضافه وزن ندارند و شیوه زندگی سالم می تواند این اثر ژنتیکی را به چالش بکشد.

بنابراین ، چه داستانی را برای خود تعریف می کنید؟

آیا از افزایش وزن احساس راحتی می کنید؟ اگر اضافه وزن دارید ، فکر می کنید چه چیزی را باید در شیوه زندگی و عادات غذایی خود تغییر دهید؟ آیا فکر می کنید خوردن کمتر و تنها در شرایطی که گرسنه هستید می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ لطفا نظرات خودتون رو در زیر به اشتراک بگذارید!