یک قاشق از سالم ترین بستنی های گیاهی بخورید


با چگونگی انتخاب بستنی سالم و گیاهی و بدون لبنیات با این راهنمای متخصص و متخصص برای مقایسه تغذیه ای دسرهای منجمد محبوب آشنا شوید.

چه کسی به خاطر می آورد که تنها محصولات لبنی بدون یخ یا فنجان های کوچک بلورهای خشک و سرد یخ زده یا حیوانات بود ، نه سوربات های خامه ای؟ امروزه خوشبختانه جایگزین های بیشماری برای دسرهای گیاهی منجمد وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های شیر موجود در قفسه ها مفید هستند. اینها از محصولات مبتنی بر نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر گرفته تا گزینه های پسته یا لوبیای مرغ را شامل می شود! برای همه این روزها یک بستنی واقعاً گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات وجود دارد! حتی بستنی فروشی ها اغلب دارای انواع بستنی بدون شیر هستند.

به جای خرید یک لیتر بستنی بدون شیر ، سعی کنید با دستورالعمل های مرحله به مرحله “خامه خوب” خود را تهیه کنید.

با این حال ، مانند بستنی ، مهم است که اطلاعات تغذیه را در نظر داشته باشید. بنابراین ، چگونه می توانید صادقانه ترین بستنی گیاهی را ماهیگیری کنید؟ با فهرست مطالب شروع کنید! به عنوان مثال ، برخی از پینت ها ممکن است حاوی مقادیر زیادی روغن گرمسیری (نخل یا نارگیل) باشند که ممکن است چربی اشباع را افزایش دهد ، که با سطوح بالای کلسترول خون و خطر بیماری قلبی مرتبط است. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید محتوای قند زیاد است – بستنی بدون شیر اغلب به اندازه بستنی معمولی بر اساس محصولات لبنی حاوی قند است. با این حال ، برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه تکیه می کنند!

شیرینی موز با بستنی ساده بدون شیر وانیلی در این اسپلیت موز گرم وگان مناسب است.

برخی از گزینه های غیر لبنی ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بالاتری نسبت به بقیه هستند ، اما حتماً مقدار مصرف را بررسی کنید. اغلب آنها فقط یک یا دو گرم بیشتر از پیشنهادات دیگر دارند. به طور کلی ، بهترین توصیه این است که فقط مراقب این برچسب ها باشید ، به مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه نگاه کنید. علاوه بر این ، منطقی است که دوز بستنی را در یک کاسه اصلاح کنید (معمولاً ½ فنجان یک دوز است) ، به جای گرفتن قابلمه – نکته بعدی که می دانید ، ممکن است همه چیز از بین برود! این بدان معناست که شما ممکن است حداکثر 4 دوز را در یک نوبت در ظرف لیتری دریافت کرده باشید.

بستنی Planet Oat از قلمرو گیاهان

آزمایش تغذیه بستنی بر اساس گیاهان دارویی

اطلاعات تغذیه ای در مورد این بستنی های گیاهی گیاهی و بدون لبنیات را بررسی کنید. بهترین انتخاب این است که هنگام انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد از قلمرو گیاهان ، کل کالری ، چربی اشباع و شکر اضافه شده را به حداقل برسانید.

وارا

(1/2 فنجان)

کالری فیتا (g) ساتفیتا (g) کل قند (گرم) شکر اضافه شده (گرم) پیستون (گرم) پروتئین (گرم)
مودی براونی اثر آلدن 165 9 6 15 15 23 2
پسته قطب شمال بدون محصولات لبنی 40 0 0 5 5 9 1
بیسکویت بن و جری کریم برولی 233 11 8 21 21 35 2
غذای فیش بن و جری که لبنی نیست 248 11 8 26 25 37 2
Breyers شکلات نعناع می کنند 143 8 6 14 14 18 1
هر تراشه جاوا 170 11 1.5 12 NA 18 1
کادو به سادگی لیمو است 170 12 1.5 13 NA 18 1
سوربات نارنجی خونی Ciao Bella 128 0 0 32 28 32 0
سلام سربت ماندارین زیبا 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیل دسر منجمد ارگانیک بدون محصولات لبنی ، نارگیل بی پایان 280 17 15 12 NA 16 1
نارگیل نارگیلی شیرین گیلاس آمارتتو 165 12 11 11 8 14 1
مطلع شرکت میمون بدون لبنیات 100 5 1.5 6 NA 16 4
دسر منجمد روشن شده Ooey Gooey دارچین نان 90 2 0 7 NA 20 3
کوکی و کرم پروژه فوراگر 233 12 8 21 21 26 1
پروژه Forager شکلات تلخ و شیرین 180 11 8 17 17 22 2
دانه ها کره بادام زمینی 200 15 4 13 NA 17 7
از توت فرنگی لذت ببرید 90 5 4.5 11 NA 13 1
Häagen-Dazs Amaretto Black Cherry Almon Toffee غیر لبنی 240 9 2 23 NA 37 2
محصولات بدون لبنی کارامل نارگیل Häagen-Dazs 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد Halo Top Vegan 68 3 2 5 4 14 2
جام کره بادام زمینی هالو تاپ 83 4 2 5 4 14 3
نوعی نمک دریایی بادام کارامل منجمد 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
جاده صخره ای Mauna Load به حنا 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز آقای دیویی 270 17 12 21 19 24 4
ادویه زردچوبه آقای دیویی 260 15 2.5 21 19 29 6
هلو نادا مو 135 6 5 11 2 17 1
بدون کیک پنیر توت فرنگی Moo 128 7 5 8 2 14 1
O Gelato Cake Cake Walk دقیقه دقیقه 98 9 8 2 1 17 1
شکلات جو دوسر که یک دسر منجمد لبنی نیست 158 8 5 14 14 18 2
دارچین ریپل چورو 195 11 10 16 NA 23 2
سامبازون اصلی Acai Berry Sorbet 128 4 1 14 14 26 1
دسر منجمد شیر نارگیلی شکلاتی بدون شیر بسیار خوشمزه 150 8 8 NA 14 19 2
خیلی خوشمزه بدون شیر snickerdoodle شیر بادام زمینی دسر منجمد 188 10 7 18 17 25 2
Sunscoop کره نارگیل بو داده 180 10 9 15 NA 20 1
Sunscoop Wildberry Crumble 170 9 7 15 NA 21 1
SweetPea One ‘n Only Cookies’ n Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای آلفونسو انبه سوربت 120 0 0 26 20 30 1
استعداد توت فرنگی Hibiscus Sorbet 113 0 0 26 24 29 0
توفوتتی وحشی توت عالی 190 9 2 19 NA 24 2
معامله گر غیر لبنی توت فرنگی جو با بادام شکننده و آب نبات توت فرنگی 195 8 6 17 15 29 1
انبه وحشی 128 5 1 17 16 21 1

توجه: گرم = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی اشباع = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای سایر رژیم های سالم و گیاهی ، وبلاگ های زیر را بررسی کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در غذاهای گیاهی
15 نکته مهم برای روشن کردن سبزیجات
5 نکته مهم برای سبز کردن درایو

عکس: Matcha Tea Fine cream from گیاهخوار در کالیفرنیا توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید