کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من در انتخاب رژیمی که بتوانم به آن پایبند باشم ، مشکل دارم و کاهش وزن که در اهدافم انجام داده ام برایم سخت است. آیا رژیم خاصی هست که باید بخورم؟ چه کسی برای من بهتر است و من سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، هر سال ، US News یک رتبه بندی سالانه از بهترین – و متعاقبا بدترین – رژیم های لاغری را ارائه می دهد. و هر سال ، کتابفروشی ها به سرعت هجوم می آورند زیرا مردم می خواهند هر پنی از اطلاعات خود را در مورد “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده ببلعند. (برای مقایسه ، رفتن به paleo در نظر گرفته شد بدترینبه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، yadda yadda. برای مدتی ، رژیم غذایی DASH بود ، یک استراتژی هوشمندانه برای کاهش فشار خون بالا که باعث کاهش وزن نیز می شد. امسال ، از نظر رژیم غذایی کلی ، این دو برابر هستند. (کتاب موجود در تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، مکانی عالی برای شروع است. اینجا را بررسی کنید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا هر یک از پیوندهای کتاب دیگر در این پست برای مشاهده پیشنهادات من استفاده می کنید ، آمازون به من چند سکه می دهد تا از من برای ارجاع شما تشکر کنم.)

برای کاهش وزن به ویژه ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در بالای لیست قرار دارند.

من تمایل دارم در ماه ژانویه از کاهش وزن عصبانی شوم – نه به این دلیل که “همه این گیاهان جدید سر راه من هستند” (من ساعت 9 شب در باشگاه ورزشی هستم ، همیشه دلم برای جمعیت تنگ می شود.) اما به دلیل این که بسیاری از اطلاعات مهم گیج می شوند و فراموش می کنند مورد دیگری را در لیست کارهای مورد نظر جستجو کنند.

این بدان معنا نیست که من نمی فهمم ، من می فهمم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من در نهایت امور مالی خود را مرتب کنم – کاری که باید در 31 دسامبر و هر روز لعنتی قبل از آن انجام می دادم – با 401Ks و IRA ها و 529s و کلمات اختصاری زیبا که هنوز نمی توانم آنها را کاملاً توضیح دهم ” من شرمنده ام که ندارم ، و من مطمئن هستم که کسی آنجا می رود “Giiiiillllll شما باید بازی را متوقف کنید و دور هم جمع شوید ، واقعی این طور است.

با ناراحتی من ، معرفی این رژیم تمایل به گفتگو در مورد “کاهش وزن” در مورد رژیم دارد. امروزه “رژیم غذایی” از نظر فنی یک مبحث و قوانین مفید است که به شما کمک می کند نحوه خوردن متفاوت از گذشته را برای کاهش وزن درک کنید … اما برخی از این رژیم ها کاملاً مضحک هستند.

خب ، رژیم غذایی کوکی چیست ، همه؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کردن کلیک کنید

اگر آنچه شما به دنبال آن هستید لیستی از انواع قوانین است ، پس حداقل به رژیم مدیترانه ای نگاه کنید. هدف آن محصولات تازه ، مصرف گوشت سبک ، چربی های سالم در رژیم غذایی و گزینه های فراوان است. این فقط ایتالیا نیست – کشورهای بی شماری از دسترسی به مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی برای آن نامگذاری شده است) سود می برند و غذاهای آنها همه طعم دار ، ادویه دار و در غیر این صورت به همان شیوه پردازش می شوند ، زیرا…. وقتی با هم رشد می کند ، آن می رود با یکدیگر.

اما فراتر از آن است ، درست است؟ رژیم مدیترانه ای آثار زیرا چه بخواهیم و چه قبول کنیم ، غذای فرهنگ به دلیل شیوع غذاهای فرآوری شده تا حد زیادی قطع نشده است و جامعه جامعه از آن سود می برد. ساکنان منطقه هستند اغلب در لیست سالم ترین های جهان قرار گرفته است.

اما باور کنید یا نه ، هرجا که به دلیل مصرف غذاهای فرآوری شده به طور مداوم فرهنگ پیدا می کنید – فیبر غذایی ، پروتئین ، غذای سالم. غذا دیوانه مقدار زیادی کربوهیدرات – احتمالاً آن را خواهید یافت سالم ترین مردم همیشه در کتاب راه حل منطقه آبی، حتی با خواندن سریع آن مشخص می شود: سالم ترین رژیم غذایی لزوما لیستی از غذاهایی نیست که شما تهیه می کنید خواهد بود خوردن ، اما مرزهای مشخصی که تعیین می کند چه چیزی است خواهد بود کنار میز باش

در واقع ، این چیزی است که من وزن یاد گرفته ام ضربه زدن به طور کامل: حذف عادات و انتخاب هایی که در ابتدا به افزایش وزن کمک می کند. بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. شما نمی توانید وزن خود را حفظ کنید در حالی که مصمم هستید از زمان ترک کار تا زمانی که به رختخواب بروید به مبل تکیه دهید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از خوردن غذایی که به آن عادت کرده اید در بخشهای کوچکتر رضایت دهید ، باید غذای خود را تغییر دهید.

به همین دلیل است که تقریبا کسی یک رژیم غذایی که شما را از یک شیوه زندگی فرآوری شده در غذا منحرف کند ، برخی نتایج را به همراه خواهد داشت.

این هست همچنین چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم از خود بپرسید این است؟ همیشه، “آیا این راهی است که من می توانم خود را برای همیشه در حال خوردن ببینم؟” پاسخ به آن ساده است دارد “بله” بودن

(به عنوان مثال ، در مورد عادات غذایی خالص که با آن زندگی می کنم ، برنامه های غذایی من را بررسی کنید!)

در مقایسه ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیمی نیست که به این هدف می رسد و تنها فرهنگ بدون غذای فرآوری شده ای نیست که می توانید از آن دستورالعمل ها و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً ذکر کردم ، راه حل منطقه آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذاهای فوق العاده و الهام بخش زیادی از غذا نشان می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. چه چیزی بیشتر ، کتاب آنچه می خورم همچنین دیدگاه بسیار متنوع تری در مورد نوع غذا در سراسر جهان ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگی ایجاد می شوند که تحت تأثیر بیماری های قلبی ، دیابت و – بله – ناتوانی در درک وزن آن نیست. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و شما خوب عمل می کنید. (به این ترتیب من روش های مختلف ماهی سازی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، به هر طریقی ، تعداد رژیم های غذایی را بررسی کنید و آنچه را که بیشترین لذت ، شادی و رضایت را به شما می دهد ، امتحان کنید. اما فرایند تعیین اهداف برای شما مهمتر است. خود را از عادات قدیمی که کاهش وزن و حفظ وزن را برای شما دشوار می کند جدا کنید و عادات جدیدی را که به هر معنی کلمه سالم ، رضایت بخش و لذت بخش هستند جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه خوبی هستید.



دیدگاهتان را بنویسید