کاهش پوند فوری در ۲ هفته همراه خود برخی اجتناب کرده اند غذاهای مفید


برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی {به دلیل} از گرفتن فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواص خورده شدن ای، به کاهش گرسنگی در هر روزی اجتناب کرده اند روز کمک می کنند. در این متن ۱۰ غذای مغذی برای کاهش پوند حاضر شده است. این وعده های غذایی {به دلیل} مقوی بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعمیر گرسنگی موقعیت زیادی در کاهش تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش پوند دارند.

برخی وعده های غذایی وجود دارند کدام ممکن است می توانند ارائه می دهیم کمک کنند با بیرون پرخوری هر دو پرخوری بافت سیری کنید. متخصصان خورده شدن تاکید می کنند کدام ممکن است رژیم غذایی کم چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خوب رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل است.

برای سرکوب تمایل به غذا می توان وعده های غذایی را خوشایند جوید. گرسنگی اجتناب کرده اند آغاز وعده های غذایی مصرف کردن حدود ۲۰ دقیقه اندازه می کشد. اگر خوشایند بجوید با بیرون خواستن به مصرف کردن بیش از حد سیر می شوید. به این انجمن استاندارد هضم را افزایش می بخشید.

آب نیز برای سرکوب تمایل به غذا فوق العاده حیاتی است. آب وعده های غذایی نیست، با این حال در برخی اشیا بافت گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشنگی ممکن است خطا گرفته شود. آب قابل دستیابی است خیلی خنک نباشد. از ممکن است سیستم گوارشی را منجمد تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم وعده های غذایی را دردسر تنبل.

جو یکی اجتناب کرده اند مغذی ترین داروها غذایی برای کاهش پوند است

بلغور جو دوسر خوب غله برتر است کدام ممکن است خواهید کرد را برای مدت زمان بسیار طولانی سیر . از هضم را تنبل می تنبل، به توسل به کربوهیدرات ها {کمک می کند}، کلسترول را کاهش می دهد. تشکیل فیبر، کربوهیدرات های نشاسته، ویتامین های غذایی، داروها معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های مفید است.

برگ چغندر

اگر گرسنه هستید می توانید همراه خود برگ چغندر سالاد مناسب کنید. می توانید برگ چغندر را بچشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب غذای تمایل به غذا آور تهیه کنید. صاحبان چغندر اشتهای خواهید کرد را سرکوب می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را خوش شکل نگه می دارند. چغندر خوب مفهوم برتر است. از خوب سبزی انعطاف پذیر است.

تخم مرغ

مصرف کردن تخم مرغ {برای شروع} روز به کاهش پوند {کمک می کند}. از ساعت ها در بلعیدن قدرت صرفه جویی می تنبل. در عین جاری اشتهای خواهید کرد را سرکوب می تنبل. بیشتر است زیاده روی نکنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مصرف کردن .

عدس

عدس سرشار اجتناب کرده اند نشاسته مقاوم است. کربوهیدرات های هضم نشده اجتناب کرده اند شکم حرکت کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در روده غول پیکر تخمیر می شوند. این استراتژی به هیکل اجازه می دهد به همان اندازه اجتناب کرده اند چربی ذخیره شده است شناخته شده به عنوان گاز استفاده تنبل.

سیب:

مصرف کردن سیب {هر روز} تمایل به غذا را ترتیب می تنبل. از فیبر بالایی دارد. این باعث تبدیل می شود کدام ممکن است ذهن تمایلی به مصرف کردن تا حد زیادی نداشته باشد: شکم بافت سیری می تنبل. به علاوه فیبر حال در آن مرحله قند خون را متعادل .

بلوبری

شاید غیر قابل تصور به تذکر برسد کدام ممکن است زغال اخته تمایل به غذا را سرکوب می تنبل، با این حال این واقعیت کدام ممکن است این میوه خارق العاده یکی اجتناب کرده اند پرفیبرترین میوه ها است، این امر را {تضمین می کند}. حدود ۱۰-۱۲ بلوبری فورا گرسنگی خواهید کرد را برطرف می تنبل. میان وعده مفید همراه خود فواید فوق العاده.

ماهی سالمون

ماهی قزل آلا، ماهی غنی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳، باعث تبدیل می شود مدت تمدید شده تری بافت سیری کنید. اشتهای خواهید کرد را برای مدت زمان بسیار طولانی سرکوب می تنبل.

سوپ سبزیجات

سوپ فوق العاده پر است. خوب لیوان سوپ در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی به تعمیر گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش تمایل به غذا {کمک می کند}. بیشتر است آن را در منزل همراه خود سبزیجات کم چرب طبخ کنید.

آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشکبار

گردو سرشار اجتناب کرده اند چربی های مفید است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش کلسترول {کمک می کند}. علاوه بر این این، آنها تأمین خوبی اجتناب کرده اند فیبر هستند، به همین دلیل به سرکوب اشتهای خواهید کرد کمک می کنند. از تا حد زیادی اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها در شکم می مشابه. مناسب است، آنها انرژی بالایی دارند، به همین دلیل بلعیدن آنها نیاز دارند محدود شود.

اسفناج

اگر گرسنه هستید می توانید همراه خود اسفناج سالاد مناسب کنید. اسفناج اشتهای خواهید کرد را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث سیری بلافاصله تبدیل می شود. می توانید خوب بشقاب اسفناج آب پز را همراه خود تمام سبزیجاتی کدام ممکن است می خواهید مناسب کنید. اسفناج به دفاع کردن اجتناب کرده اند هیکل خواهید کرد {کمک می کند}