برای چه کسی خوب است:

من قطعاً CGM را به هیچ کس توصیه نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، من واقعاً فکر نمی کنم که CGM یک “نقطه شروع” برای افرادی است که می خواهند سالم شوند ، اما در عوض برای کسانی است که می خواهند در مورد رفتار خوب صحبت کنند و سفارشی کنند.

من همیشه در مورد شروع با اصول اولیه صحبت می کنم:

  • رژیم کامل

  • استرس را مدیریت کنید

  • بدن خود را حرکت دهید

  • بهداشت خواب

به نظر من ، قند سنج مداوم برای افرادی که توانایی خوبی در تغذیه خوب دارند و به دنبال داده های “سطح بعدی” هستند ، بهترین است. پس از مشورت با متخصصان دیگر ، به نظر می رسد که این یک اجماع رایج در بین ما باشد.

چند نمونه از زندگی واقعی:

دکتر کایروپراکتیک من قبلاً کنترل بسیار خوبی بر سلامت خود داشت. او از رژیم کتو و کربوهیدرات کم استفاده می کرد و می خواست روز به روز پاسخ قند خون خود را ببیند ، به ویژه در مورد ورزش. Nutrisense CGM داده های خوبی به او داد و تأیید کرد که به کار خود ادامه می دهد.

مشتری من روی هورمون ها و سلامت آنها با من کار کرده بود. پس از چند ماه همکاری ، همه نشانگرهای زیستی او خوب به نظر می رسید. با این حال ، علائم انسولین و قند خون او برای من کمی عجیب بود – من فکر کردم این اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. از آنجا که او سابقه خانوادگی دیابت T2 دارد (و نگران آن بود) من Nutrisense CGM را توصیه کردم. برای او عاقلانه بود که مراقب غذای خاصی باشد که به آن پاسخ می داد و به دنبال تحولاتی بود تا بتواند به اتفاقات احتمالی برسد. بزرگترین کشف او این بود که او صبح به انسولین بسیار حساس تر است اما در عصر به کربوهیدرات ها بسیار واکنش نشان می دهد. او یاد گرفت که بیشتر کربوهیدرات های خود را در ابتدای نیم روز روی هم بچیند تا قوانین کلی قند خون بهتر را بدست آورد.

من فکر می کنم CGM همچنین ممکن است برای افرادی که به طور کامل از کربوهیدرات اجتناب می کنند مفید باشد ، اما ممکن است مطمئن نباشد که این بهترین راه است. شاید در مورد فواید رژیم کم کربوهیدرات ، رژیم کتو یا حتی استراحت از روزه داری مطالبی خوانده اید و این روش ها را انجام می دهید زیرا نگران قند خون خود هستید. CGM داده های بلادرنگ را در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است یاد بگیرید که لازم نیست آنقدر نگران اجتناب از کربوهیدرات ها باشید.