کاهش خطر افسردگی با مصرف قارچ – دکتر رویا خادمیان


199674 - کاهش خطر افسردگی با مصرف قارچ

با خوردن قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید

قارچ ها به دلیل فواید زیادی که برای سلامتی دارند ، خبرساز شده اند. تحقیقات جدید دانشکده پزشکی هرشی پنسیلوانیا نشان می دهد که این مواد مغذی شگفت انگیز نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند ، بلکه می توانند برای سلامت روان نیز مفید بوده و خطر افسردگی را کاهش دهند.

محققان اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و سلامت روانی بیش از 24000 بزرگسال آمریکایی را بین سالهای 2005 تا 2016 جمع آوری کردند و دریافتند افرادی که قارچ می خورند کمتر در معرض افسردگی قرار دارند.

به گزارش مدیکال اکسپرس ، این قارچ حاوی ergot است ، یک آنتی اکسیدان است که می تواند بدن را در برابر آسیب سلولی و بافتی محافظت کند.

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان ها از برخی بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افسردگی جلوگیری می کنند.

جبرئیل می گوید: قارچ منبع عالی اسید آمینه ارگوت است که یک ضد التهاب است و بدن انسان قادر به تولید آن نیست و مقادیر زیاد این ماده می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد ، که می تواند علائم افسردگی را نیز کاهش دهد. با ، محقق ارشد

قارچ خوراکی دکمه ای رایج ترین گونه قارچی در ایالات متحده است و حاوی پتاسیم است که باعث کاهش اضطراب می شود. علاوه بر این ، چندین گونه دیگر از قارچ های خوراکی ، به ویژه Hericium erinaceus ، می توانند از اختلالات عصبی ، از جمله افسردگی جلوگیری کنند.

نتایج این مطالعه نشان داد که مصرف زیاد قارچ با مزایای بیشتری همراه نیست.

محققان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا جایگزینی دوز گوشت قرمز با دوز روزانه قارچ می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد.

گروه تجزیه و تحلیل ثانویه انجام داد تا ببیند آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده با یک وعده قارچ در روز می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد و نتایج نشان داد که این تجزیه با کاهش خطر افسردگی همراه نیست.

در گذشته ، تحقیقات کمی برای بررسی رابطه بین مصرف قارچ و افسردگی انجام شده بود و این مطالعه می تواند به اهمیت استفاده از قارچ به عنوان ابزاری برای کاهش افسردگی و پیشگیری از بیماری اشاره کند.

دیدگاهتان را بنویسید