کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان دادن کالری بالن کلمه 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک اهمیتی ندارد. اما در واقعیت اصلا اینطور نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را تا حد زیادی بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی با پرخوری باز نمی گردد. ممکن است توقف داشته باشید اما به سادگی باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما بسیار آسان می کند.

این بیماری ها و آن خواب آلودگی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که یک بار به سراغ شما آمده بود دیگر به سراغ شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل بی اشتهایی که احساس می کنید کالری کمتری از دست می دهید ، به سادگی وزن خود را کاهش می دهید. تا حد توقف.

با توقف ، هورمون میل جنسی شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه های خلاص شدن از رژیم های کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقعیت ، همه چیز مورد نیاز برای خروج از توقف باید منجر شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان اساسی و درست نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبر محلول در آب در کلمه می تواند سطح انسولین شما را افزایش دهد.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد وقتی متوقف می شوند که به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند ، باید کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی آنها را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید روزانه مقدار زیادی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین مواد مغذی بسیار مهم هستند.

این واقعا راهی است که شما را از منطقه انتظار خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که در میان کالری هایی که باعث سختی و رنج می شود ، ما معتقد نیستیم که شما برای کاهش وزن آسیب می بینید و زحمت می کشید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود برای بدن شوک ایجاد می کند

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از توقف وجود دارد که همه واقعاً کمک می کنند.

شما سعی می کنید شوک دهید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ایجاد شوک استفاده می کنید ، هیچ مشکلی برای شمارش کالری و رنج آن ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در رشته های مختلف به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا روزه اش را کوتاه کند ، یکی می آید تا زمان ثابت خود را تغییر دهد.

(البته در ساعت سرعت تغییراتی وجود دارد بنابراین مهم نیست که چقدر ساعت را می بندید ، به عنوان مثال اگر در ساعت 12 سریع خراب شده اید و ساعت 1 خوابیده اید ، سپس ساعت را در 10 بسته کنید ساعت و به همان اندازه که آن را باز می گردانید ، رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورید و بنابراین هر چه بیشتر به رختخواب بروید ، بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به شما در سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، یکی برای حذف محصولات لبنی می آید.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نباشد. این سن به اندازه زمانی که به عقب برمی گردید نیست ، می توانید این کار را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و از ایستگاه خارج شوید.

رژیم غذایی کربوهیدرات کم رژیم غذایی انتخاب دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

توقف رژیم کتوژنیک در همه افراد است

البته ، نمی توان جلوی همه را گرفت ، بیشتر می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب کنترل می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث ایجاد ایمنی می شود. که این باید با شوک شکسته شود. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که البته باعث شد دوباره تأکید کنم که همه شوک ها در نهایت باید برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید منجر شدن.

آیا می توان از طریق چربی سوزی به وزن ایده آل در رژیم کتوژنیک دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما باید از شکر یا کتونهای آن که از چربی ساخته شده اند استفاده کند.

بدن نمی تواند به سادگی از فیبر گیاهی یا پروتئین برای پخت مغز استفاده کند و در صورت نیاز به استفاده از پروتئین ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و استفاده از آن را آغاز کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب برنگردید. و شوک های فوق را امتحان کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن خود را کاهش داده و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید