چگونه می توانم بفهمم که از کدام رژیم پیروی کنم؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را شروع کردم و از آن زمان حدود 20 کیلو وزن کم کرده ام. بیشتر آن فقط با قسم خوردن فست فود از بین رفت. در دو ماه گذشته ، وقتی خودم را به خوردن غذای سالم سالم و ورزش 6 یا 7 روز در هفته دعوت می کنم ، احساس می کنم در مورد آنچه بخورم پیام متناقضی دریافت می کنم. یک معلم در سالن بدنسازی من می گوید این مقدار زیاد پروتئین است ، Weight Watchers این تعداد را زیاد می گوید ، یک سایت دیگر این مقدار را زیاد می گوید. قسمت های سبزیجات هم همینطور. و سپس “متخصصان” هستند که می خواهند من این شیک را بنوشم یا این نوشیدنی را بخورم (شما قبلاً می دانید منظور من از آن ، غذای تمیز در اینجا چیست!). اما من آنقدر غرق در توصیه های همه هستم که من شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می دانم کدام راه بالا است؟

من به طور اتفاقی به این راه رسیدم. تا زمانی که زمان زیادی را صرف یادگیری اینکه چرا کار می کنم کار می کند ، چرا آنچه که انجام می دهم می تواند باعث شکست من شود و چرا چیزهای دیگر در گذشته من را شکست خورده و چرا دیگران موفق به انجام آن شده اند ، کردم کاملاً قابل اعتماد و در درک من از “چه خبر بود” برای من راحت بود.

اشتباه نکنید – جوامع آنلاین هستند که بی شمار “روش” برای کاهش وزن اتخاذ می کنند. hCGer های دائمی ، رژیم های دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، افرادی که غذای تمیز می خورند ، رژیم های لاغری ، رژیم های بیسکویتی ، وزنه برداران ، رقصندگان قطبی ، زایمان خام ، هنرمندان ایروبیک ، دوندگان ، دوندگان سرعت ، یوگی ها ، علاقه مندان به گرسنگی ، همه کسانی که عاشق گرسنگی هستند ، وجود دارد.

نکات بی پایان در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب وجود دارد. این صنعت بزرگی است که اگر نگویم بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند راز غذای سالم بخورید زیرا در کد داوینچی یا چیز دیگری پنهان شده است ، زیرا حماسی ترین رمزنگاری در جهان است. بیشتر مبهم دیگری راز هستند و هرچه نتایج رادیکال تری بتوانند شما را متقاعد کنند که به دست خواهید آورد ، این پول بیشتر استفروشندگان ecret می تواند شما را کاهش دهد

در اینجا این حقیقت وجود دارد: اگر ما در مورد اینکه رژیم غذایی با کاهش وزن افراد کار می کند یا نه ، صحبت کنیم ، رژیم غذایی برای مردم کار می کند زیرا رژیم مدرن آمریکایی بسیار تشویق می کند و آیا استفاده بیش از حد آسان و ارزان است در سمت کالری در باره کسی رژیم غذایی – به استثنای آنچه تنفس می کند – بهتر از رژیم مدرن آمریکایی خواهد بود (MAD ، که رژیم استاندارد آمریکایی نیز نامیده می شود یا SAD – چقدر مناسب است ، زیرا هر دوی شما را دیوانه می کند و غمگین در همان جهنم.)

رژیم غذایی همچنین برای افراد خاصی “کار می کند” زیرا به طور یکپارچه در زندگی آنها متناسب است. برعکس است – افرادی که اغلب از رژیم غذایی خاصی خبر می دهند ، تمایل دارند شباهت هایی با نحوه زندگی خود داشته باشند. آنها عموماً در یک طبقه درآمد هستند ، در مناطق روستایی یا شهری یکسانی زندگی می کنند ، تمایل دارند والدین باشند یا نیستند و تعداد فرزندان مشابهی دارند ، مانند فعالیت های مشابه و غیره. به همین دلیل است که انتخاب سبک خاصی از غذا خوردن اغلب فرهنگی به نظر می رسد. آیا شما گیاه خوار هستید؟ به احتمال زیاد از یوگا لذت خواهید برد. پالئو هستی؟ شما عضو کدام جعبه Crossfit هستید؟

میبینی من مشغول چه کاری هستم؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید رژیم غذایی داشته باشید که نه تنها به کاهش وزن شما کمک کند ، بلکه باعث بهبود آن نیز می شود بهینه سلامت زیرساخت های شما غذای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، آن را قطع نمی کند. شما همچنین به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. این احساس را دارید که هستید به دست آورد چیزی این احساس خوب ، همراه با جنبه اجتماعی ، به شما کمک می کند تا وارد آن شوید و بهش بچسببه

فعالیتی که انتخاب می کنید شما را در سایر موارد راهنمایی می کند ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت الزامات خاص خود را در مورد نحوه تأمین آن دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر شما یک بدنساز قدرتمند هستید ، کربوهیدرات زیاد ممکن است مفیدترین نباشد. اجازه دهید فعالیت هایی که انتخاب می کنید راهنمای تحقیقات شما باشد و مطمئن شوید که تحقیقات شما شامل توصیه های تغذیه ای برای بهبود نتایج فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین ، این همان کاری است که شما انجام می دهید. شما تحقیقات خود را انجام می دهید ، آنچه را که برای شما جذاب تر است دنبال می کنید و از کاوش نمی ترسید. کالری دریافتی خود را در نظر داشته باشید ، فعال بمانید. آنچه را که دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و از اینکه 100٪ مواقع به آن پایبند نیستید احساس بدی نکنید – حتی اگر رها کنید. بدن شما برای آن، سپاسگزارتان خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید