چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند – رئیس جمهور


با توجه به تعداد زیادی از خوانندگان PRiME پس از یائسگی ، عنوان “چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند” برای شما شگفت انگیز نبوده است. اگر تجربه شما مانند بسیاری از ما بوده است ، پس می دانید که کاهش وزن و جلوگیری از آن در این مرحله از زندگی به یک “کار غیرممکن” تبدیل شده است. متأسفانه ، به طور کلی ، همه رژیم ها و نکات کاهش وزن برای گروه سنی ما نیست.

بگذارید شما را با شخصی که بدن ما را پس از یائسگی کاملاً ترک می کند ، دکتر لورا لفکوویتز ، آشنا کنم.

لورا لفکوویتز ، دکترلورا یک پزشک ممتاز در زنان و زایمان ، روانپزشکی ، داخلی و رادیولوژی است. تا زمانی که او در زمینه سرطان شناسی آموزش ندید و تأثیرات سنگین بر سلامت زنان را ندید ، تمرکز خود را از درمان بیماری ها به معنای سنتی و تمرکز بر درمان با تغذیه تغییر داد. در آماده سازی برای حرفه خود ، لورا به موسسه تغذیه یکپارچه در دانشگاه کلمبیا رفت ، جایی که او در مورد همه نظریه های مختلف رژیم غذایی و درمان های کمکی برای طب سنتی تحقیق کرد.

به عبارت دیگر ، دکتر لورا فقط یک متخصص تغذیه دیگر با نظریه نحوه کاهش وزن نیست. او متخصص است یک متخصص در مورد زنان هم سن و بدن ما و می داند که چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند. همانطور که او در مصاحبه PRiME با او توضیح داد ، او نیازهای تغذیه ای زنان را بر اساس زندگی یا چرخه خود نزدیک می کند. اول مرحله رشد بلوغ است ، زیرا بدن در حال رشد است و نسبت به هر زمان دیگری در زندگی به کالری بیشتری برای وزن بدن نیاز دارد. بعد بلوغ از طریق باروری فرا می رسد. بدن دیگر در حال رشد نیست و به کالری کمتری احتیاج دارد ، اما بدن همچنان نیاز تغذیه ای نسبتاً شدیدی دارد زیرا بدن به طور مداوم خود را برای بارداری احتمالی آماده می کند.

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند؟

سپس این مرحله بعد از یائسگی ، در هر سنی می آید. بدن تولید استروژن را متوقف می کند و تخمدان ها بسته می شوند زیرا بدن پس از قطع بچه دار شدن به آنها نیازی ندارد. اما همانطور که دکتر لورا توضیح می دهد ، استروژن به ما احساس خوبی می دهد. ما را زیبا می کند. مغز را تیز نگه می دارد و پوست زیباتر می شود. به همین دلیل بدن ما سعی می کند تا حدودی به آن بچسبد.

در حالی که بدن ما می تواند استروژن کمی در غدد فوق کلیوی تولید کند ، مکان دیگری که می توانیم آن را تأمین کنیم ، ذخیره چربی های محیطی است. بدن سعی می کند با ذخیره چربی مقداری استروژن ذخیره کند. سطح انسولین ما افزایش می یابد تا بتوانیم از 5 تا 20 پوند وزن اضافه کنیم. و در حالی که رگ های خونی ما شاد هستند ، وقتی به آینه نگاه می کنیم و پوندهای اضافی را می بینیم ، چندان خوشحال نیستیم. این پوندهای اضافی نیز برای قلب ما مفید نیست و برای تیم ها سخت است.

چگونه می توان یک زن کاهش وزن را که روی ترازو ایستاده تجزیه کرد

هنگامی که امید به زندگی ما بسیار کوتاه تر بود ، آن کیلوگرم اضافه مشکل چندانی نداشت ، اما اکنون که بیشتر عمر می کنیم و می خواهیم در دهه شصت و هفتاد فعالیت داشته باشیم ، باید رژیم غذایی خود را تغییر دهیم. بدن ما دیگر کربوهیدرات ها را به خوبی متابولیزه نمی کند. ما نسبت به این واقعیت که آنها انسولین تولید می کنند و چربی را ذخیره می کنند واکنش بیش فعالی داریم. بنابراین ، کاهش وزن دشوار است. ما باید چیزها را رها کنیم و رفتار خود را با سیستم هورمونی خود تطبیق دهیم.

نگاه خود را به غذا تغییر دهید

بنابراین بحث رژیم نیست. رژیم در نهایت شکست می خورد. شما باید رابطه خود را با غذا تغییر دهید. اگر می خواهید وزن خود را تحت کنترل داشته باشید ، اکنون باید غذایی را بخورید که بدن شما می تواند تحمل کند.

این بدان معناست که از غذاهایی که انسولین را افزایش می دهند ، استفاده نکنید و در عوض سبزیجات و پروتئین بدون چربی بخورید. به دلیل داشتن قند زیاد ، میوه را در حد اعتدال بخورید. شیر و محصولات لبنی نیز مشکل ساز هستند. وقتی رشد ما متوقف شود بدن ما به آن نیازی ندارد. شیر یک هورمون رشد است. بنابراین نوشیدن لاته و موارد دیگر باعث افزایش کالری غیر ضروری می شود.

اگرچه دکتر لورا تمام برنامه های رژیم غذایی را برای فرد طراحی کرد ، اما برخی از کلیات را در مورد اینکه رژیم شما باید چگونه باشد برای ارائه توضیح داد. کاهش وزن بعد از یائسگی او توصیه می کند 50 درصد کالری خود را از سبزیجات دریافت کنید کم در کربوهیدرات ها پروتئین بدون چربی باید حدود 25 درصد باشد. چربی های سالم ، مانند روغن زیتون ، آووکادو و غیره ، باید 15 باشد ، و از بین می رود فقط 10 for برای سایر موارد – کربوهیدرات های دیگر مانند میوه ها ، غلات کامل ، بلغور جو دوسر ، سیب زمینی ، شیر در قهوه ، کیک تولد و الکل ، که باید فقط 1 of از 10 باشد. به عبارت دیگر ، شما نمی توانید مشروب بخورید و وزن خود را کاهش دهید.

طول عمر یا رژیم مدیترانه ای شامل ماهی آزاد ، آجیل و آووکادو است.  چربی های سالم

کاهش وزن بعد از یائسگی با قبل متفاوت است

شمارش کالری اتلاف وقت زیادی است. این کار نمی کند. کالری کالری نیست. شما نیاز به خوردن یک زیاد غذای کم کالری و مغذی که یک سبزی است.

دکتر لورا در پاسخ به این سوال که آیا رژیم یویو متابولیسم را کند می کند ، بله ، اما این برگشت ناپذیر نیست. با این حال ، ما باید به یاد داشته باشیم که بدن از نظر ژنتیکی برای زنده ماندن مرتبط است. بدن شما اهمیتی نمی دهد که با شلوار جین خوب به نظر برسید. کاهش وزن شما را می ترساند.

شما کالری خود را به 400 یا 500 کاهش می دهید و بدن شما فکر می کند عصر یخبندان است که در آن نور خورشید و بنابراین هیچ غذایی در دسترس نیست و این باعث صرفه جویی بهتر در انرژی می شود. این انرژی را در ایجاد موها و ناخن های زیبا هدر نمی دهد. تمرکز بر ایجاد سلولهای خونی و تپش قلب و روح خواهد بود. کاهش کالری گاه به گاه بسیار خوب است ، اما بدن بارها و بارها می گوید: “من نمی دانم عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد ، بنابراین باید ذخیره سازی را شروع می کردم.

یکی دیگر از دلایلی که زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند دلیل ما است نقطه تعیین ، و بدن با آن سازگار می شود. بالاترین نقطه گرانش شما هر چه باشد ، بدن شما آن را بهترین وزن می داند. به یاد داشته باشید که نمی داند عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد. هورمون ها برعلیه شما عمل می کنند تا به وزن بیشتری برگردید. به عنوان مثال ، شما 125 وزن دارید و وزن خود را افزایش می دهید – به 135 می رسید. رژیم خود را می خورید ، وزن خود را به 125 کاهش می دهید ، اما بدن شما می گوید: “چرا ما به 125 کاهش یافته ایم؟ من 135 را دوست داشتم. ”و سال آینده ، وراثت و هورمون ها با شما مبارزه می کنند زیرا سعی می کنند وزن 135 را به دست آورند. اما دکتر لورا می گوید که ناامید کننده نیست.

برای کاهش وزن بعد از 50 برای زنان اگر می توانید بدن خود را به طور منظم با مقدار زیادی سبزیجات و پروتئین بدون چربی تغذیه کنید ، می توانید این هورمون ها را آرام کرده و متابولیسم خود را دوباره به درستی کار کنید. آن چیزی که قبلاً به دلیل افزایش سن و از دست دادن توده عضلانی بود ، نخواهد بود ، اما ممکن است به درستی کار کند. رژیم غذایی بیش از حد همچنین حجم ماهیچه ها را کاهش می دهد و باعث می شود چربی کمتری بسوزانید ، بنابراین اگر دوباره روی عضله سازی کار نکنید ، متابولیسم خود را پس نمی دهید.

با خواندن این مطلب ، ممکن است احساس کنید که این همه کمی ناامید کننده است مگر اینکه بتوانید از عهده پزشک برآیید که در رژیم غذایی با شما همکاری کند و شما را مسئول نشان دهد. به همین دلیل Prime Women با همکاری Ob / Gyn دیگر ، دکتر Kathryn Waldrep ، PLATE را برای کمک به کاهش وزن زنان یائسه توسعه داد. اگرچه بسیاری از دستورالعمل ها مشابه دستور پزشک شما است ، اما ما معتقدیم که مدیریت دوز می تواند به شما این امکان را بدهد که تقریباً از همه غذاها و شراب ها در حد اعتدال لذت ببرید.

دلیل اینکه زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند یک چیز نیست ، اما با تغییر شیوه تغذیه ، ورزش بیشتر و صبوری ، می توانیم وزن سالم خود را حفظ کنیم.

بعد بخوانید:

آیا تابستان امسال برای کاهش وزن مشکل دارید؟

با استفاده از BMI تعیین کنید که وزن سالم دارید یا خیر

کلید کاهش وزن و طول عمر

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را کاهش دهند؟

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید