اگر پیش از اینکه ما جنگل های بتنی و مغازه های خواربار فروشی داشته باشیم ، خود را به عنوان فردی در بوته تصور می کنید ، نگران چیزها نخواهید بود ، نه؟

وقتی گرسنه بودید غذا می خوردید و غذا می خوردید و اگر زیاد غذا می خوردید ، وقتی سیر می شدید ، دیگر غذا نمی خوردید.

چگونه آن را از دست دادیم؟

سریع به رژیم غذایی امروز بروید. به ما گفته می شود که برای کنترل امور باید از “قدرت اراده” استفاده کنیم. به ما گفته می شود که برای موفقیت باید رژیم غذایی خود را حساب کنیم ، نظارت کنیم ، نگران باشیم ، قضاوت کنیم و نظارت کنیم.

این… .. دروغ است

و دوزها؟

قطعات نباید مشکلی باشند که روی آن تمرکز کنید.

بگذارید فقط برای شما حذف کنم!

شما هنوز آن شخص کوچک طبیعی هستید که در بوته می دوید. می توانید علائم معده را بیاموزید و قبل از سیر شدن متوقف شوید. اگر در 80 درصد توقف کنید ، زیاد نخورید.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک دزیمتر داخلی ساخته شده اید: معده شما. این به شما می گوید چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر هستید. شما مجبور نیستید غذا را وزن کنید ، بشمارید یا اندازه گیری کنید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید تا به شما بگوید چقدر باید بخورید.

برای یادگیری و یافتن نقطه شیرین خود زمان و تمرین لازم است. اما وقتی این کار را انجام دادید ، هرگز سیستم گوارشی را با غذای زیاد بیش از حد ارزیابی نمی کنید و به طرز ناراحت کننده ای سیر نمی شوید.

در واقع می تواند به همین سادگی باشد. وقتی گرسنه هستید غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.