چرا اندازه کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول اصلاً ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن خود را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. اصل کاهش وزن به سختی قابل برگشت است. در برخی موارد ، ممکن است شاهد کاهش باشید. اما وزن کم نکنید. چرا فکر می کنی مسئله اینه؟ در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا کوتاه شدن اتفاق می افتد اما من وزن کم نکردم
مرد 18 سنگ سنگین در مقیاس حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است ابتدا با این جمله شروع کنیم. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. این یعنی چی؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، خوشحال می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از اندازه گیری استفاده کنید. متر بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. متر هرگز به شما دروغ نمی گوید. این در حالی است که ترازو به شما زیاد دروغ می گوید.

بنابراین س questionال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا سعی می کنید وزن کم کنید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، پس نیازی به ترازو ندارید. در رژیم غذایی ، سعی می کنید چربی بدن خود را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به شما کمک می کند اندامی سالم ، متناسب و زیبا داشته باشید.

حجم در مقابل وزن کاهش اندازه در مقابل کاهش وزن

بهتر است فقط آنلاین جستجو کنید و محتوای چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات تصاویری را مشاهده می کنید که یک کیلوگرم چربی و یک کیلوگرم عضله یا همان ماهیچه را با هم مقایسه می کنند. چربی حدود 6 تا 7 برابر حجم ماهیچه است. بنابراین ، با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، اندازه آن را بسیار کاهش می دهید. این در حالی است که شما فقط یک پوند وزن خود را کاهش داده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن از ورزش استفاده می کنند ، احتمال کاهش وزن آنها بیشتر از کاهش وزن است. این به این دلیل است که با کوچک شدن بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

در نتیجه ، شما مقدار زیادی بافت چربی را از دست می دهید و کاهش وزن را تجربه می کنید. در عین حال ، به دلیل ساخت بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چرا کوتاه شدن اتفاق می افتد اما من وزن کم نکردم

مراقب سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید. اگر احساس می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و برنامه ورزشی روزانه دارید ، نگران نباشید. در واقع ، به جای تکیه بر ترازو ، به یک متر تغییر دهید. اندازه قسمت های مختلف بدن را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، در حال کاهش وزن یا افزایش وزن نیستید ، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. البته این بسیار بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل با پزشک مشورت کرده اید؟ تجربه خود را با ما و سایر اعضا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید