اگر در 20 تا 50 سال گذشته وزن خود را بارها و بارها افزایش داده اید … پس این یک تمرین و سیم کشی عالی در مسیرهای عصبی است. ما در همه سنین به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. با رژیم غذایی ، ورزش ، خواب نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز خود را سالم ، استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن را حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

با وجود اینکه ما می دانیم که در دراز مدت چه احساسی به ما دست می دهد ، به راحتی می توان از فرم خارج شد. ترفند این است که راهی روشن ایجاد کنید ، و پس از خلاص شدن از آن ، اجازه ندهید برای شما معنی داشته باشد. درام را کنار بگذارید. این آهنگ را راهنمای خود بدانید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین ، نیویورک بزرگ می شدم ، خط اتوبوس B71 منتظر بود که از خیابان اسمیت به Sackett تبدیل شود. اغلب دو تیر و طناب واگن که اتوبوس را به منبع تغذیه بالا متصل می کرد شل می شد ، اما در پیچ و راننده اتوبوس مجبور می شد بیرون برود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در باسن است ، اما بخشی از روز راننده بود. او اجازه نداد که کار اشتباهی انجام داده یا سیمها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و او را در مسیر اصلی قرار داده و راه افتاد. (در آن روزها ، همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید به آرامی از جایی به مکان دیگر بروید ، گاهی سریع ، گاهی کند و گاهی ناپایدار ، اما همیشه شما را به مقصد می رساند.

اگر در کار یا خانواده یا تنفس مشغول هستید – اختلالات زیادی دارید که می تواند شما را در مسیر ایجاد عادات سالم جدید از مسیر خارج کند.

حتی تیم فریس ، گوینده و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، معتقد است که او هماهنگ نیست. تیم به دلیل هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامتی مطلوب و حداکثر نتایج و حتی کنار کشیدن شناخته شده است. پاسخ او: “مشکلی نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

آهنگ شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید راهتان شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید 25 #را از دست بدهید ، با اعداد بهتر در کار خون و فشار خون. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما مسیری را با دانش و اطلاعات در مورد آنچه برای از دست دادن 25 #ثانیه و رسیدن فشار خون به اوج خود نیاز دارید ، ایجاد می کنید.

این که چگونه کمتر غذا بخوریم و ورزش کنیم ، یک راز بزرگ نیست ، اما این که چگونه به آن پایبند باشیم و در مسیر خود قرار بگیریم ، می تواند یک راز برای مغز باشد. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا هر بار که یک عمل یا دنباله ای از اقدامات را انجام می دهید (شیرینی بعد از شام) یک ترکیب عصبی مرتبط در مغز ایجاد کرده اید و این نورونها تا زمانی که شما آزاد می شوند آزاد می شوند. پرسیده اند: “سلام ، برای دسر چیست؟” نورونهایی که با هم شلیک می کنند منقبض می شوند.

دانستن این امر به ما راهی می دهد تا چیزهای جدیدی را بیاموزیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشوید زیرا احساس ناراحتی می کنید. ما می دانیم که احساس ناراحتی خواهد شد ، اما ما برای مدت طولانی احساس می کنیم.

اگر آن 25 ثانیه را از دست داده اید ، باید متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر برخی از چیزها و کمتر برخی دیگر. برای اکثر ما ، این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این بدان معناست که تمرین کنید و دریابید که چه چیزی شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از هدف در این راه دشوار باشد. هنگام نگاه کردن به تلفن خود ، سر خود را پایین نیاورید و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید بروید؟ بدون مقصد و مقصد ، گم شده اید. گیر کرده ای.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید در طول مسیر حرکت کرده و به مقصد برسید. قطعا.

اجازه دهید آن را به قوانین تقسیم کنیم ، یکی بر اساس دیگری. آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنید.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید در مسیر درست قرار بگیرید؟ به طور کلی وقتی چند هفته در مسیر درست باشیم احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا در جایی است که شما نیز نقاشی می کنید؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ برای ذهن الهام بخش است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

از بین بسیاری از غذاها ، اکثر آنها موافقند که با خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله غذاهای گیاهی بیشتر ، اشتباه نمی کنید. ساده نگه داشتن غذا نقطه قوت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه ایجاد برنامه رژیم غذایی برای ساخت این آهنگ گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین گزینه برای پیشگیری یا مبارزه با سرطان ، دیابت ، بیماری های التهابی و آلزایمر پیشنهاد شده است. در مورد غذا و تأثیرات آن بر سلامتی اطلاعات کسب کنید – فقط آن را از من نگیرید.

به احتمال زیاد شما مهارت های مورد نیاز برای حفظ مسیر یا بازگشت به مسیر اصلی را یاد خواهید گرفت. این به اتصالات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان اتفاق می افتد. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا راننده از پرخوری بی حوصله است زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در دستور کار ندارید؟

بهبود فرآیند یک شغل برای کسی است. کاهش وزن را به عنوان فرایندی که کنترل می کنید در نظر بگیرید و در مواقعی که کار نمی کند ، ببینید چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. این امر مستلزم تفکر رشد است که قبلاً به آن متعهد شده اید. تشخیص دهید و بفهمید چه مهارتهایی برای توسعه و انجام عمدی نیاز دارید.