پیشرو در کاهش وزن و سلامت – آموزش بوپر تمرینات کاهش وزن و زندگی



روز دیگر به این فکر افتادم که مانند یک حباب کارتونی روی سرم ظاهر شوم – چه کسی مرا بر زندگی من قرار داد؟ من در یک لحظه متوجه شدم که واقعاً زندگی خود را کنترل می کنم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. من.

به طور عینی ، ما رهبران زندگی خود هستیم. شاید شما نقش های مختلف خود را به محفظه تقسیم کرده اید. من مادر ، خواهر ، بازیکن تیم ، اهل نیویورک ، شهروند زمین هستم. اما اگر همه چیز را بررسی کنید ، ما طراح و رهبر و تصمیم گیرنده در این راه هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که در واقع به کار بله بگوید. بله ، من مسئولیت را بر عهده می گیرم. من نیازی به اجازه ندارم. من مجبور نیستم خودم یا شما را فریب دهم یا رفتار کنم تا مرا بپذیرید. من این مسئولیت را می پذیرم.

من رهبر هیئت مدیره هستم. مدیرعامل ، CIO ، CFO ، CTO – همه اینها.

همانطور که الان هستم.

اما فکر می کنید زندگی شما اینطور است؟ آیا دوست دارید مسئولیت خودتان را بر عهده بگیرید؟

در عین حال بسیار خنک و عالی است.

من پیشنهاد می کنم شغل پیشرو بودن در سلامت خود را بپذیرید. تغذیه و حفظ بدن ، ذهن و روح شما.

رئیس. تعیین کننده

اگر در حرفه خود عنوان مدیرعامل ، مدیرعامل ، مالک ، مدیر مالی یا سایر نقش های رهبری را نداشته اید ، هرگز نمی توانید خود را یک رهبر بدانید.

اولین س questionالی که ممکن است از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار خوب آموزش دیده ام؟

شما تصمیم گرفته اید که چه چیزی بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه چیزی بخرید ، کجا زندگی کنید و چه چیزی رانندگی کنید.

شرط می بندم که تمام عمر وزن خود را با رژیم غذایی متفاوت مدیریت کرده اید. به احتمال زیاد در طول این سالها موفقیت و برخی شکست ها را تجربه کرده اید.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند یک شرکت میلیارد دلاری یا مشاغل خانگی باشد. شاید شما مادر خانه بودید و توانستید بچه های زیادی را به دنیا بیاورید.

ما عادت داریم انتظار داشته باشیم که رهبری به عنوان یک ویژگی توسط رئیس در محل کار یا در یک دنیای کامل ، توسط سیاستمداران منتخب ما مورد استفاده قرار گیرد.

اگر ما مهارت های رهبری را در دنیای شخصی شما به کار ببریم ، چطور؟ اگر کنترل آگاهانه را به دست بگیرید – رهبر کاهش وزن و سلامتی شدید؟

اگر از مهارتهای یکسان استفاده کرده و موانع خود را در تولید در محل کار ، خرید خانه برای خانواده یا پرستاری از همسر یا فرزند خود به دلیل بیماری و مشکلات زندگی ، و استفاده از آنها برای کاهش وزن / مبارزه کاهش دهید ، چه می کنید؟

من قصد دارم روی 8 مهارت رهبری تمرکز کنم. شرط می بندم شما قبلاً برای بسیاری از زمینه های زندگی خود درخواست کرده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. تأیید تأثیر ، نه کنترل
  3. میل و بینش
  4. نفوذ را بشناسید
  5. موانع را پشت سر بگذارید
  6. منابع بدست آورید
  7. نگه دارید تا تمام شود
  8. جشن بگیرید و قدر بدانید

چگونه از این خواص برای کاهش وزن و رفاه استفاده می کنید؟ بیایید از آنها عبور کنیم.

1. رهبران درک می کنند که یادگیری وجود خواهد داشت.

بهترین رهبران متعهد به یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون یادگیری زیاد به دست نمی آید. همانطور که افراد و تیم ها مهارت های جدیدی را می آموزند ، تجمع یا ادغام مهارت های سطح بعدی برای تیم اعمال می شود.

اگر مهارت های کنترل عاطفی و ذهنی و همچنین نحوه خوردن را یاد نگرفته اید ، با یادگیری آن به شما در غلبه بر وزن و اهداف سلامتی کمک می کند. هنگامی که شما یک رهبر خوب هستید ، به دنبال درس هستید و این هیچ معنی کمتری در مورد خودتان ندارد.

2- رهبران موفق نفوذ را تشخیص می دهند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تحت تأثیر و آموزش و راهنمایی قرار گیرند ، اما هرکسی از اراده ای برخوردار است تا کاری را که می خواهد انجام دهد.

آیا نوجوانی بزرگ شده است؟ آیا هیچ داوطلب یا کارمندی را مدیریت کرده اید؟ اگر آن را دارید ، این را از تجربه می دانید. اگر خوردن احساسی مورد علاقه شماست و معتقدید مردم به شما غذا می دهند ، پس من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید مهارت های کنترل واکنش ها و واکنش های خود را بیاموزید. شما می توانید واکنش های متفاوتی را بیاموزید به طوری که غذا روندی برای احساس بهتر شدن نیست.

3. رهبران میل و چشم اندازی برای آینده دارند.

در صورت دستیابی به هدفی ، یک رهبر تمایل شدیدی به دستیابی به آن خواهد داشت. رهبران آنچه را که هنوز وجود ندارد می بینند و آن را از ذهن خود ایجاد می کنند! اشتیاق یک ویژگی فوق العاده است زیرا احساسی است که عمل را تشویق می کند. می تواند ما را به هدف خود هدایت کند. چشم انداز یعنی توانایی تصور آنچه هنوز وجود ندارد.

هنگامی که می فهمید چگونه میل خود را برای کاهش وزن و ایجاد یک سبک زندگی سالم تعیین می کنید ، اهداف را تعیین می کنید (وزن هدف – اعداد LDL – توانایی اجرای 10K و غیره) این یک خواسته و چشم انداز است. رهبری خوب مستلزم تمایل و بینش است.

4. رهبران تجارت را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که برای رسیدن به هدف ، اقدامات مختلفی باید انجام شود. هر تلاشی نیازهای گوناگونی خواهد داشت. برخی با ارزش و سرگرم کننده و برخی خسته کننده. رهبران همه کارها را انجام می دهند. رهبران خوب می دانند که اجبار لازم است. انجام کاری به معنای انجام ندادن کار دیگری است.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید به آنچه می خورید توجه کنید. ممکن است لازم باشد مقدار ، زمان و کیفیت غذا را تنظیم کنید. اگر تجارت را به عنوان انتخابی که انجام می دهید بپذیرید ، خوشحال خواهید شد که هنگام حرکت از عادت به عادت دیگر احساس ناراحتی کنید.

5. رهبران با موانع روبرو می شوند.

موانع یک چالش طبیعی در تمام اهداف مهمی است که می خواهیم به آن برسیم. رهبران آنچه را که برای رسیدن به هدف مورد نیاز است ارزیابی می کنند و به دنبال نقاط کور و موانع خود هستند که مانع موفقیت می شوند. رهبران خوب منابع موجود را اندازه گیری کرده و راهی را برای پیشرفت طراحی می کنند.

شما به عنوان یک زن شصت ساله موانعی را تجربه کرده اید. این موانع که بر آنها غلبه کردید برای رسیدن به هدف ضروری بود. اگر به گذشته نگاه کنید ، می بینید که به دلیل این موانع قوی تر و خردمندتر هستید.

شاید شما برای چالش های شغلی خود زندگی می کنید ، اما سلامتی و وزن خود را در دسته جستجوهای ارزشمند قرار نداده اید. وقتی می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، موانع زیادی برای برنامه ریزی وجود دارد. اگر گرسنه هستید (گرسنه ، عصبانی و خسته بدون هیچ چیز آماده) ممکن است نخواهید غذای سالم انتخاب کنید. انتظار می رود این یک منحنی یادگیری باشد. بیاموزید که چه غذایی برای بدن شما مفید است. بیاموزید که چگونه افکار و عادات کودکی خود را در مورد غذاهای فوری تغییر دهید. موانع خاص خود را لیست کنید.

6. رهبران منابعی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت نیاز دارند و به دنبال آن هستند.

توجه کنید که مهارت های شما در کجا کم است و یا آنها را بیاموزید یا آنها را استخدام کنید. شما می دانید که دستیابی به منابع مناسب برای پروژه شما ، فرزند شما ، والدین بیمار ، همه موفقیت ها را تغییر می دهد. مربی استخدام کنید. اگر خرید و پخت غذای سالم مانعی دارد ، نحوه طبخ یا استفاده از خدمات غذا را بیاموزید.

7. رهبران تا پایان کار به آن پایبند هستند.

برای دستیابی به اهداف بزرگ باید اقدامی انجام داد. با این اوصاف ، شرط می بندم که از سخت کوشی نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی ناشی از این تعهد و فداکاری و تمایل به کار اضافی بوده است. تا زمانی که پروژه شما در زمان مناسب آماده نشود ، گزارشی را مرور یا تکرار کنید.

شرط می بندم وقتی 13 ساله بودید حوله را پرت نکردید و گفتید: “این خیلی سخت است. من دوستش ندارم. من از اینجا هستم. “اکثر ما به آن پایبند هستیم. لطفاً گاهی از لبخند سود می بریم. اما سالهاست که نمی توانیم پاسخ مثبتی را تجربه کنیم. با رهبری خانواده ، مصمم به انجام کار هستید.

برنامه ریزی کنید تا با یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی درک شده ، خود را راهنمایی کنید. رعایت آن تا رسیدن به هدف ، پاداش متفاوتی به شما می دهد. سلامت و تندرستی طولانی مدت. این هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

8. رهبران جشن می گیرند و قدردانی می کنند.

رهبران خوب ارزش تجلیل از دستاوردهای خود را دست کم نمی گیرند- تشخیص چشم انداز یک واقعیت بود و پی بردن به این که یک چرخه خودکفا و پایدار است. رهبران خوب وقت می گذارند تا روند را بررسی کنند ، تخصیص منابع را تجزیه و تحلیل کنند ، و اینکه چه چیزی این روند را موفق یا کند کرده است. رهبران خوب این دستورالعمل را برای هر کاری که در آینده انجام می دهند ، به کار می برند.

اگر قبول کنید که رهبر خوبی برای کاهش وزن و رفاه هستید ، اهداف خود را نیز جشن خواهید گرفت. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی ، زیرا شخص دیگری در روند استفاده از همه این ویژگیها در پروژه خواهید بود. شما زنی خواهید شد که دیگر برای مراقبت از خود تلاش نمی کند. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می داند.

وقتی می پذیرید که رهبر زندگی خود هستید و کاهش وزن و رفاه را می پذیرید ، می توانید مهارت هایی را که در خود دارید و قبلاً با موفقیت از آنها استفاده کرده اید ، به کار گیرید. شما از نیاز به مهارت های جدید نمی ترسید. ممکن است از این که مانع چیست تعجب کنید ، اما روی موانع حساب می کنید. رهبران از آنها انتظار دارند ، آنها را برنامه ریزی کرده و از آنها درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستورالعمل های کاهش وزن و برنامه ریزی سلامتی ، به قسمت 28 برنامه Never Late Weight Loss گوش دهید ، پادکستی برای زنانی که به سن 60 سالگی می رسند و در هر کاری موفق بوده اند اما به اهداف کاهش وزن خود دست یافته اند.

میزبان شما ، مربی معتبر وزن و زندگی ، پت بوپر بکر ، با استفاده از جدیدترین تحقیقات علوم اعصاب و چاقی و سلامتی ، خواص غذا و نحوه تأثیر آنها بر اشتها ، هوس ها ، خلق و خو و مغز شما را آموزش می دهد. هر هفته ابزارها و تکنیک هایی را تنظیم کنید تا خود را از فکر مداوم در مورد وزن خود رها کرده و یک زندگی شگفت انگیز ایجاد کنید.

برای بارگیری سریع راهنمای سریع کاهش وزن پایدار به https://Never2late.info/guide مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید