پشتیبانی ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

همانطور که اهمیت دارد بخورید ، زیرا این کار را می کند. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

غذاهای مغذی را بارگیری کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و مستقیماً روده را تحریک می کند)

رنگ زیادی بخورید (میوه ها و سبزیجات رنگارنگ)

تا آنجا که می توانید غذاهای طبیعی ضد ویروس بخورید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

پیوستن به پروژه سازگاری با کربوهیدرات، جایی که ما 4 هفته را با استفاده از همه این اصول و موارد دیگر صرف خواهیم کرد! اکنون وقت آن است ، خانواده!



دیدگاهتان را بنویسید