رژیم لاغری سریع

پاستا آروگولا نخود بو داده گل کلم:


این دستور پخت ماکارونی گیاهی بسته بندی شده با گل کلم بو داده، نخود و آروگولا، یک وعده غذایی سالم شب هفته است که در عرض چند دقیقه آماده می شود.

ماهیتابه سفید پر شده با ماکارونی و سبزیجات با قاشق چوبی:

این پست توسط Barilla US حمایت می شود.

این دستور غذای ماکارونی پر از سبزیجات، شامی مناسب برای شب هفته با باقیمانده غذا برای ناهار است! برای همچنین کشف کنید: چرا: شما می خواهید ماکارونی را زیر همه آن سبزیجات اضافه کنید!

مواد لازم برای این دستور:

ماکارونی مورد علاقه شما (من از Barilla Casarecce استفاده کردم)
گل کلم تازه:
آرگولا:
لیموی تازه:
کنسرو (یا پخته شده) نخود:
روغن زیتون اضافی:
سیر:
تکه های فلفل قرمز:
نمک و فلفل:

قبل از اینکه این دستور را درست کنیم، اجازه دهید کمی در مورد ماکارونی و اینکه چرا آن همیشه در انبار من است صحبت کنیم.

مواد لازم برای دستور تهیه شده:

ماکارونی یک غذای اصلی است:

درست مانند برنج سفیدی که من در مناطق روستایی جنوب در ایالات متحده بزرگ شدم، ماکارونی در بسیاری از نقاط جهان یک غذای اصلی است.

پاستا یک غذای ساده است که فقط با دو ماده درست می شود: بلغور گندم دوروم غنی شده + آب.

و بله. این یک دانه تصفیه شده است.

اما همه دانه های تصفیه شده یکسان ایجاد نمی شوند. بین غلات تصفیه شده “اصلی” مانند ماکارونی که غنی شده با آهن و ویتامین های گروه B هستند و حاوی قند، چربی یا سدیم اضافه نیستند، در مقابل غلات تصفیه شده “مصرف” مانند کیک، کلوچه و دونات که دارای شکر اضافی هستند، تفاوت وجود دارد. ، چربی اشباع و سدیم.

همانطور که می دانید، من طرفدار این هستم که هم غلات کامل و هم غلات تصفیه شده را در میز قرار دهم. از لینگوین گوجه‌فرنگی آهسته برشته گرفته تا دستور العمل‌های محبوب غلات کامل مانند سالاد سیب زمینی فاررو یا سالاد برنج سیاه بادام هندی پرتقالی، واقعاً برای همه آن جا وجود دارد.

ماکارونی نپخته و خشک کاسارس:

و تحقیقاتی وجود دارد:

ممکن است با کیفیت بهتر رژیم غذایی مرتبط باشد.

درسته. تحقیقات نشان می‌دهد که الگوهای غذایی حاوی پاستا مانند رژیم مدیترانه‌ای ممکن است به طور کلی کیفیت رژیم غذایی را بهبود بخشد.

  • یک مطالعه اخیر که در Frontiers in Nutrition (2020) با بودجه ارائه شده توسط انجمن ملی پاستا منتشر شد، نشان داد که خوردن ماکارونی با کیفیت بهتر رژیم غذایی و مصرف کمتر چربی اشباع شده و قند افزوده مرتبط است.
  • مطالعه دیگری که توسط بنیاد غلات تأمین مالی شد نشان داد که از هر ۵ آمریکایی ۱ نفر که ماکارونی را به عنوان بخشی از رژیم مدیترانه ای مصرف می کردند، بیش از ۲۰٪ کیفیت کلی رژیم غذایی (افزایش مصرف فیبر، منیزیم و ویتامین D) و همچنین کاهش کیفیت رژیم غذایی داشتند. وزن بدن و دور کمر در مقایسه با کسانی که اصلاً ماکارونی نخوردند.

اگر به متقاعد کردن نیاز داشتید، ممکن است همین باشد. اما زنان در سنین باروری دلیل دیگری نیز دارند.

پاستا منبع برخی از مواد مغذی کلیدی برای زنان باردار است.

پاستا منبع عالی فولات (۵۰% ارزش روزانه (DV)) و منبع خوبی از آهن (۱۰% DV) است. اینها مهم هستند زیرا هم نیاز به فولات و هم آهن در دوران بارداری افزایش می یابد و به ویژه برای بارداری سالم و رشد جنین مهم هستند.

این پایه عالی برای وعده های غذایی آسان بسته بندی شده با سبزیجات است.

در حال حاضر، در حالی که همه این دلایل همه خوب و خوب هستند، من آن را در اختیار دارم، زیرا وسیله‌ای عالی برای وعده‌های غذایی سریع و آسان، سبزیجات و پروتئین گیاهی است.

من به طور منظم غذاهایم را با هر آنچه در انبار، فریزر و یخچال دارم درست می کنم. مشابه این غذا، پاستا بروکلی و گردو سوخاری من یکی از غذاهای ماکارونی مخلوط مورد علاقه من است.

اگر تا به حال دچار مشکل شدید و نیاز به کمی خلاقیت دارید، برای الهام گرفتن بی نهایت، Pasta Builders Barilla را بررسی کنید. در آنجا ایده هایی برای ترکیب مقدار زیادی سبزیجات، حبوبات، پروتئین بدون چربی و روغن های سالم پیدا خواهید کرد.

اما قبل از اینکه به سراغ سازنده بروید…

بیایید این دستور پخت پاستا را با گل کلم بو داده، نخود و سبزی بررسی کنیم. این فقط در ۳ مرحله ساخته شده است!

مرحله ۱: پاستا را بجوشانید و سبزیجات را تفت دهید. (من این را یک مرحله می نامم زیرا آنها همزمان اتفاق می افتند. شما همچنین می توانید سبزیجات خود را قبل از موعد تفت دهید. اما گل کلم بوداده برای همیشه ماندگار نیست، بنابراین توصیه می کنم بیش از ۱ روز قبل از آن نروید.)

گل کلم خام و کنسرو نخود روی یک تابه از نزدیک:

گام ۲: “سس” پاستا را در تابه ای با تفت دادن پرک های سیر و فلفل قرمز در روغن زیتون فوق بکر شروع کنید.

ماهیتابه سفید پر شده با ماکارونی و سبزیجات با قاشق چوبی:

مرحله ۳: حالا ماکارونی پخته شده، سبزیجات تفت داده شده و آرگولا را با فشار لیمو و مقداری آب پاستای ذخیره شده اضافه کنید تا همگی لطیف شود. این پاستا را با هم مخلوط کنید و از آن لذت ببرید – یا در دمای اتاق اگر مورد شماست. در هر دو صورت کار می کند.

ماهیتابه سفید پر شده با ماکارونی و سبزیجات با قاشق چوبی:

پاستا آروگولا نخود بو داده گل کلم:

این دستور پخت ماکارونی بسته بندی شده سبزیجات برای یک شام وگان با کمی ظرافت عالی است.

زمان آماده سازی:۵: دقیقه:

زمان پخت:۲۰: دقیقه:

زمان کل:۲۵: دقیقه:

دوره: مقدماتی، دوره اصلی:

غذا: آمریکایی:

کلمه کلیدی: دستور پخت ماکارونی سالم:

خدمات: ۴:

کالری: ۳۳۳:کیلو کالری:

عناصر:

  • ۳: فنجان ها: گل کلم به اندازه لقمه (تقریباً نصف سر متوسط)
  • ۱: ۱۵ اونس می تواند: نخود آبکش شده و آبکش شده:
  • ¼: فنجان: + ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر:
  • ۱: قاشق چایخوری: نمک تقسیم شده:
  • ¼: قاشق چایخوری: فلفل سیاه خرد شده:
  • ۲: فنجان ها: ماکارونی خشک (من از casarecce استفاده کردم)
  • ۲: میخک ها: سیر:
  • ۱: قاشق چایخوری: فلفل قرمز خرد شده:
  • آب یک لیموی کوچک (حدود ۳ قاشق غذاخوری)
  • ۴: فنجان ها: آرگولا:
  • ¼-½: فنجان: آب ماکارونی رزرو شده:

دستورالعمل ها:

  • فر را با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. گل کلم ها و نخود را به صورت یک لایه روی یک تابه پهن کنید. ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و نمک و فلفل بپاشید تا مزه دار شود. پرتاب به کت. حدود ۱۵ دقیقه تفت دهید تا گل کلم شروع به کاراملی شدن کند و یک بار بچرخانید.

  • ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی برای پخت تا آل دنته آماده کنید. ۱/۲ فنجان آب پاستا را رزرو کنید. زه کشی.

  • روغن زیتون باقی مانده را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در یک تابه بزرگ گرم کنید. سیر و تکه های فلفل قرمز را اضافه کنید. حدود ۲ دقیقه بپزید تا معطر شود.

  • حرارت را کم کنید. پاستا آبکش شده داغ، گل کلم و نخود تفت داده شده، روکولا و آبلیمو را اضافه کنید. آب ماکارونی ذخیره شده را با ¼ فنجان شروع کنید تا نرمی دلخواه به دست آید. پرتاب به کت. بچشید و در صورت تمایل لیمو، نمک و فلفل اضافی اضافه کنید. خدمت.

تغذیه:

کالری: ۳۳۳:کیلو کالری: |: کربوهیدرات ها: ۴۳:g: |: پروتئین: ۹:g: |: چربی: ۱۵:g: |: چربی های اشباع شده: ۲:g: |: سدیم: ۴۰:میلی گرم: |: پتاسیم: ۴۲۸:میلی گرم: |: فیبر: ۴:g: |: قند: ۳:g: |: ویتامین A: ۶۲۴:IU: |: ویتامین سی: ۴۰:میلی گرم: |: کلسیم: ۶۴:میلی گرم: |: اهن: ۱:میلی گرم:



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر