نکات مهم برای زندگی سالم


اغلب افراد برای ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان ، بسیار طاقت فرسا هستند.

شما می پرسید ، آیا من هم باید سالم بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی واقعاً مسئله اینجا نیست.

اولویت ها هستند.

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغول آشپزی هستند یا خیلی مشغول انتخاب غذای سالم هستند وقتی وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال های مورد علاقه خود را در یک شب معین تماشا کنند.

آشنا به نظر می رسد؟

متوجه می شوم که مردم (من در این مورد 100٪ گناهکارم!) غالباً آنقدر سرشان شلوغ است که چیزی را در مسابقه ، میله های پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده …

اما در واقع ، اگر این امر به عنوان “هنجار” شما اتفاق می افتد ، باید چیزی داده شود. و سلامتی شما همیشه باید در بالای لیست کارهای شما قرار گیرد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامتی خود نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم کمی خودخواه تر شوید – تا بتوانید تا آنجا که می توانید احساس خوبی داشته باشید:

حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک لیتر آب شروع کنید. روز را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و یک سوم راه را طی کنید! بقیه را در کیف خود نگه دارید و در صورت نیاز خم شوید!

2. یک میان وعده سالم بخورید. اگر وسوسه وجود دارد و شما آمادگی آن را ندارید ، در این صورت مقاومت در برابر آن سخت تر خواهد بود. بادام ، کره بادام زمینی ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و غیره را سرو کنید.

3. صبحانه بخورید. این کار شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، کمتر به دنبال کافئین و شکر در طول روز برای انرژی هستید و اگر حاوی ترکیب خوبی از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و این را با هم مخلوط کنید به کدو سبز با لوبیا سبز و کمی اسفناج فکر کنید – همه آنها با سیر و روغن زیتون مخلوط شده اند. بله!

5. در صورت امکان از سس پرهیز کنید. به جای آن ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. چربی برای همه سلول های ما ضروری است. اختیاری نیست. این یک الزام است.

اضافه تعداد بسیار کمی در واقع میزان مناسب میکروب ها و ماکروها را برای نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید b -کمپلکس مناسب را اضافه کنید. این قرص مقدار زیادی ویتامین مصرف می کند. چیزهای عالی

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، کمی هوا بخورید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. هر چه فکر می کنید بروید انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. خیالت راحت باشه با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، به افکار زیبا فکر می کنند و برای کلمات شما ارزش قائل هستند. اگر آنها شما را درک نمی کنند ، به سطح آنها نروید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما می توانید شماره 1 را ببینید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید