نوشیدنی های چرب (چگونه 7 چیز بسیار م effectiveثر درست کنیم)


نوشیدنی های چرب

نوشیدنی های چربی سوز تنوع زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در ادامه بهترین این نوشیدنی ها را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و ماندگارترین آنها رعایت کردن است رژیم اولیه و ورزش Er این امر گاهی اوقات نیاز به محرک هایی برای تسریع کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما گزینه های کم کالری موجود که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن شما کمک کند ، نوشیدنی های کم چرب است. در زیر نحوه تهیه بهترین مدل های آنها را به شما آموزش می دهیم.

چربی سوزی تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است میان وعده و زمان گرسنگی یک اثر وجود دارد برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل رنده شده: به میزان دلخواه و بسته به سلیقه
  • ترش لیمو: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیموها را برداشته و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل دلمه ای و پودر زنجبیل رنده شده را با هم مخلوط کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر ، تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین تمرینات بدست آورید چربی سوزی گرفتن.

2. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز معده

راه حلی که می تواند برای چربی سوزی حتی در خواب استفاده شود ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل رنده شده: یک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر یا چوب دارچین: به مقدار دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوزی می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • لامپ: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب پرو: 2 فنجان
  • بستنی: هر چقدر می خواهید

به غیر از بستنی ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای اضافه کنید یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی به آن نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. چربی سوزی با زیره

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • بستنی: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بهتری داشته باشید. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چرب با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، دفع و مشکلات گوارشی، می توانید از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کنید. بهتر است قبل از صبحانه در لیوان استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا آب پز: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

چربی سوزی را تمرین کنید

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که در افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین آنها چای سبز است. اما برای نتایج بهتر ، می توانید آن را با موارد زیر تهیه و بنوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: اعتبار
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با کمی شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در هنگام ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا تعداد کالری هایی که وارد بدن نمی شوند افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید