نخود سرخ کن هوا – مصرف شده ماریسا مور:


فیبر پروتئینی، نخود فرنگی ترد سرخ شده در هوا میان وعده برتر هستند. این اصل غذای مفید را به وعده غذایی هفتگی شخصی اضافه کنید به همان اندازه خوب میان وعده قابل قبول کدام ممکن است وقتی کنار هم قرار دادن از حداکثر کنار هم قرار دادن شود.

نمای جانبی پنکه نخودی در یک کاسه سفید با دستمال بژ.
نخود سرخ‌کننده هوای ترد همراه خود چاشنی لیمو چیلی.

مشابه نخودهای آسیاب شده مورد پسند، این نخود فرنگی سرخ شده در هوا خوب میان وعده ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان سالاد هر دو نان بررسی حرکت می تدریجی. این اسنک وگان در مدت ۲۰ دقیقه کنار هم قرار دادن تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توان آن را بیش اجتناب کرده اند خوب هفته در یخچال نگهداری کرد.

در همین جا چیزی است کدام ممکن است {برای شروع} به آن است خواستن دارید.

اجزاء را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دستگاه

نخود فرنگی سکسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پخته شده
اسپری روغن هر دو روغن
ادویه ها
کولر گازی پیش خوب و دنج شده

نمایی از نخود هواکش در یک کاسه سفید با یک دستمال بژ.

ایده ها موفقیت

بعد اجتناب کرده اند آبکشی اجازه دهید نخود فرنگی خشک شود. نخود مرطوب نتیجه خیس می دهد.

منافذ و پوست ها را بردارید. این تخلیه کننده ترین بخش اصل وعده های غذایی است. مورد نیاز نیست، با این حال برداشتن منافذ و پوست به بدست آوردن به ظریف ترین احساس {کمک می کند}. من این کار را به ۲ صورت انجام داده ام.

فصل خوب و دنج. این ترفندی برای چسباندن ادویه ها با بیرون هدر قدم گذاشتن روغن بیش از حد است. بعد اجتناب کرده اند فینال تکان سبد پنکه، ظرفی مناسب کنید به همان اندازه بلافاصله نخودها را مزه دار کنید.

ماندی؟ برای نکاتی با توجه به نگهداری میان وعده نخودی به مطالعه شکسته نشده دهید.

ایده ها ذخیره سازی:

اجازه دهید نخودها انصافاً سرماخوردگی شوند. اگر آنها را خوب و دنج حفظ کنید، نخودها ترد نمی شوند، سریعتر می پوسند.

در ظرف در بسته مشابه شیشه درگاه دار نگهداری شود.

نخود فلفلی حدود خوب هفته نگهداری تبدیل می شود. با این حال همه عامل بستگی دارد این دارد کدام ممکن است چه ادویه هایی را اضافه کنید. اگر چیزی مشابه لیموترش معاصر، سبک لیمو-پرتقال به آن است اضافه کنید، پیش بینی داشته باشید کدام ممکن است زودتر آنها را بخورید، از این سبک ها سبک خوبی ندارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند به مرور زمان تنظیم کنند.

نمای جانبی پنکه نخودی در یک کاسه سفید با دستمال بژ.

مفهوم های ادویه

وقتی نوبت به چاشنی نخود فرنگی می رسد، واقعاً توسط توهم شخصی محدود شده اید. من اجتناب کرده اند چاشنی آهک چیلی Trader Joe استفاده می کنم از آن را ترجیح می دهند. ترکیب کردن کوچکی اجتناب کرده اند پودر فلفل زرشکی، آهک، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکر دارد.

اجتناب کرده اند ۱ قاشق غذاخوری اجتناب کرده اند هر کدام اجتناب کرده اند اینها برای این اصل بیشترین استفاده را ببرید. ساده دقت کنید کدام ممکن است در خوردن نمک زیاده روی نکنید، در هر مورد دیگر نمی توانید آن را بخورید.

در همین جا تعدادی از مفهوم موجود است.

  • آویشن معاصر، سیر، نمک، منافذ و پوست پرتقال!
  • پودر سیر، محصولات ایتالیایی، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل
  • فلفل لیمویی
  • چاشنی استیک
نان بررسی آووکادو نخود:

راه هایی برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند نخود فرنگی سرخ شده در هوا

خوب نان بررسی اضافه کنید. نخود فرنگی ترد برای نان بررسی آووکادو برتر است، با این حال می توانید آن را در ۲ نیمه به نان بررسی هوموسی نیز اضافه کنید.

شناخته شده به عنوان خوب میان وعده در هر بار اجتناب کرده اند آن شادی کنید. آنها را توسط خودم بخورید هر دو برای انتخاب، آنها را همراه خود کنجد هر دو هر میان وعده ترد مورد کنجکاوی عکس ترکیب کردن کنید.

ترتیلا سالاد تاکو نخود چیپوتل روی آن

شناخته شده به عنوان رویه سالاد بیشترین استفاده را ببرید. نخودهای ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرخطر را متنوع کنید به همان اندازه به سالاد شخصی اضافه کنید. این لیموهای چیلی به خوبی همراه خود سالادهایی کدام ممکن است گوجه فرنگی، پیاز زرشکی، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات دارند کار می کنند، با این حال همراه خود سبک های مدیترانه ای تولید دیگری هم ورزشی می کنند.

برای اصل تهیه سالاد نخود چیپوتل تاکو کدام ممکن است در بالا حاضر شده است، به همین جا بروید

نخود سرخ کن هوا:

نخود دانش شده خوب میان وعده درست فیبر است. این اصل غذایی مفید را به میان وعده هفتگی شخصی اضافه کنید به همان اندازه خوب میان وعده همه وقت قابل قبول داشته باشید.

فاصله: خوراک سریع:

آشپزخانه: آمریکایی:

عبارت کلیدی: نخود فرنگی سرخ شده همراه خود هوا، طرز تهیه اسنک سرخ شده همراه خود هوا، اصل العمل میان وعده های مفید

ارائه دهندگان: ۴:

انرژی: ۷۹:کیلو انرژی

قطعات

  • ۲: فنجان ها نخود آب پز، سیلابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشرده (حدود ۱-۱۵ اونس ممکن است)
  • ۲: ج.گ: ادویه ها (من اجتناب کرده اند ادویه لیمو چیلی استفاده می کنم).
  • اسپری روغن زیتون

{دستورالعمل ها}:

  • نخودها را روی خوب حوله آشپزخانه تازه هر دو حوله کاغذی خشک کنید. بعد اجتناب کرده اند خشک شدن نخودها را {به آرامی} روی حوله بغلتانید به همان اندازه منافذ و پوست آن گرفته شود * منافذ و پوست آن را بردارید.

  • فن را به همان اندازه ۳۸۰ فارنهایت اجتناب کرده اند در گذشته خوب و دنج کنید.

  • نخودها را در سبد پنکه بریزید. حدود ۷ دقیقه در هوا سرخ کنید. تکان دادن. به مدت ۵ به همان اندازه ۷ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است نخودها ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی طلایی شوند، برگردانید.

  • نخودهای ترد اخیر را برای عجله به ۱ کاسه متداولمنتقل کنید. روغن بپاشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه ها را اضافه کنید. بلافاصله خواستن کنید هر دو در گذشته اجتناب کرده اند نگهداری در ظرف دربسته بگذارید به همان اندازه انصافاً سرماخوردگی شود.

نظر

* برداشتن منافذ و پوست واقعا اختیاری است. با این حال به بدست آوردن به ظریف ترین احساس {کمک می کند}. من این کار را به ۲ صورت انجام داده ام.
مفهوم های ادویه ای تولید دیگری

  • آویشن معاصر، سیر، نمک، منافذ و پوست پرتقال!
  • پودر سیر، محصولات ایتالیایی، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل
  • فلفل لیمویی
  • چاشنی استیک

اجتناب کرده اند نخود در کنار همراه خود پنکه به طرق مختلف شادی کنید.

  • شناخته شده به عنوان خوب میان وعده آسان
  • به نان بررسی آووکادو اضافه کنید
  • شناخته شده به عنوان رویه سالاد بیشترین استفاده را ببرید

مصرف شده

انرژی: ۷۹:کیلو انرژی |: کربوهیدرات ها ۱۳:است: |: پروتئین ها: ۴:است: |: چربی: ۲:است: |: چربی های اشباع شده ۱:است: |: چربی های تعدادی از غیر اشباع. ۱:است: |: چربی های تک غیر اشباع ۱:است: |: سدیم. ۲۲۹:میلی خوب و دنج: |: پتاسیم. ۱۴۹:میلی خوب و دنج: |: فیبر: ۵:است: |: قند: ۱:است: |: ویتامین A: ۵۴:IU: |: ویتامین سی: ۱:میلی خوب و دنج: |: کلسیم. ۶۸:میلی خوب و دنج: |: اهن: ۲:میلی خوب و دنج: