نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به فردی نیاز دارید که نیازها و نیازهای شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای را دنبال کنید و ساعت های طولانی و نامنظم کار کنید.

میفهمم، متوجه هستم، درک میکنم! برخی از بهترین مشتریان من پزشک هستند. برای کاهش وزن و زندگی سالم به عنوان یک پزشک دلسوز ، شما نیاز به یک برنامه مناسب دارید که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

می خواهید بیشتر بیاموزید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان را بیاموزید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم کردید؟ شما به روش ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید ورق تقلب Sweet Spice با یک ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش دهید و هوس قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی.)

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، زمان زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی می توانند بچه و خانواده داشته باشند.

همه ما می دانیم که چگونه است … شما صبح دیر می دوید ، سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه برسانید و از گرسنگی می میرد. شما دیگر فکر نمی کنید ، “چه چیزی بخورم؟

زمان وجود ندارد. در عوض ، هر آنچه در آشپزخانه دارید ، مانند این غلات شیرین یا نان سفید ، بگیرید.

و این پوندها همچنان در حال افزایش هستند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط در لباس احساس خواهید کرد. علاوه بر این ، انرژی شما کاهش می یابد و شما احساس دیر می کنید. اگر شغلی سختگیرانه دارید که مردم واقعاً به شما وابسته هستند ، عالی نیست و شما می خواهید زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید.

علاوه بر این ، همه تصور می کنند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد رژیم غذایی سالم بدانید. در حالی که بله ، ممکن است اطلاعاتی در مورد تغذیه در بخش پزشکی دریافت کرده باشید ، این فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، بیشتر به شیمی مربوط می شود ، نه تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من قبلاً به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند کوچک داشتم و زندگی ام همین بود واقعا مشغول.

من در طول این سالها سعی کردم وزن کم کنم اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم می گرفتم ، کمی وزن کم می کردم ، اما بعد BAM- بلافاصله خودداری می کرد.

اما پس از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان وزن من ذوب شد و در عرض نه ماه 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که وزنم را پایین نگه داشتم. و من خودم را محروم نکردم. من به خوردن غذایی که دوست داشتم ادامه می دادم و هر زمان که دلم می خواست خودم را با شکلات و شراب میل می کردم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم از آن برای گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی را شروع کردیم ، بیرون بازی کردیم و از آنجا که بالاخره در بیکینی احساس خوبی داشتم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم می گذرانیم).

سفر خانوادگی

من حتی این شرکت ، MasalaBody را به عنوان یک شرکت جانبی ایجاد کردم و اکنون مشاغل تمام وقت من است!

کلید موفقیت در کاهش وزن این است که برنامه ای در دست داشته باشید.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از روش های من استفاده کند و 3.5 اینچ دور کمر را در کمتر از پنج ماه از دست بدهد.

چگونه پزشک من ، دکتر پرنیا ، 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از 5 ماه از دست داد

دکتر پرنیا به عنوان یک پزشک داخلی دارای مجوز در مدیریت چاقی کار می کند.

شرح: در اینجا چت سریع من با دکتر پرنیا است که یافته های خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر کوچک مشغول است.

و در حالی که او با رژیم کم کربوهیدرات ، استراحت های منظم و سرگیجه وزن خود را کاهش می داد ، تلاش های او هرگز نتیجه ای نداشت زیرا این کاهش وزن ثابت نمی ماند. در عوض ، پوندها دوباره در حال افزایش هستند.

دکتر پرنیا احساس سرخوردگی کرد ، به خصوص به این دلیل که از کار خود در زمینه مدیریت چاقی می دانست رژیم غذایی کاهش وزن طولانی مدت نیست.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم غذایی متابولیسم را از بین می برد ، بنابراین برای هر رژیم غذایی که سعی می کنید ، کاهش وزن دشوارتر خواهد بود.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرده بود. او به عنوان یک پزشک در مدیریت چاقی ، احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی اشتیاق سه ساعته به شکر فرا رسید ، او چیزی شیرین دریافت کرد. و دکتر پرنیا به عنوان یک غذای غذاخور که در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) زندگی می کند و عاشق غذا خوردن در بیرون است ، متوجه شد که شیوه زندگی او عقب افتاده است.

اما پس از گذراندن برنامه من ، Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید آن برنامه ریزی بود. اگرچه او در ابتدا فکر می کرد این کار دشوار است و نمی تواند آن را حفظ کند ، اما به زودی متوجه شد که برنامه ریزی به هیچ وجه دشوار نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا عاشق آشپزی نیست ، او نمی خواست در آشپزخانه وقت بگذراند. با روش هایی که به او آموختیم ، او نیازی ندارد زیرا آماده شدن غذا طول نمی کشد.

قبل از اینکه گرسنه به خانه بیاید و آنچه در یخچالش بود بخورد ، حالا او یک ناهار سریع 10 دقیقه ای در روز دارد. او به خانه می آید ، پر و خوشحال.

علاوه بر این ، او حتی مجبور نیست خود را به تعطیلات محدود کند. او سرگرم است و غذا می خورد ، اما بدون افزایش وزن.

و پزشک پرنیا سرانجام احساس می کند که در حال تمرین همان چیزی است که به بیمارانش می گوید. حتی فرزندان او شروع به انتخاب سالم می کنند. و از آنجا که عادات سالم از دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایای او از برنامه است.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ کمر و 11 پوند وزن کم کرده بود. او قصد دارد از چیزهایی که آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده کند – زیرا همانطور که او اشاره می کند ، این واقعا کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم کردید؟ شما به روش ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید ورق تقلب Sweet Spice با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و میل به قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

چگونه یک مربی سلامت برای پزشکان می تواند به شما کمک کند

چرا باید همکاری با مربی سلامت را برای پزشکان انتخاب کنید؟

مسئله این است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما نیازی به رژیم غذایی دیگر ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که برای شغل و زندگی شما موثر باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

می بینید که نمی توانید از یک برنامه محدود کننده کاهش وزن پیروی کنید و تمام روز گرسنه بمانید. شغل شما همانطور که هست استرس زا است و در هنگام استرس و گرسنگی انتخاب غذای مناسب را انجام می دهید نه ایده خوبی است.

علاوه بر این ، اگر شما نیاز به ورزش چند بار در هفته دارید ، برنامه خود را برای مدت طولانی حفظ نخواهید کرد. اگر مجبور باشید در آشپزخانه وقت بگذارید یا غذایی بخورید که بقیه اعضای خانواده نمی توانند بخورند ، همین امر صادق است.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… نیازی به گذراندن وقت در آشپزخانه نیست.

… یا ورزشگاه.

… یا به شمارش کالری یا محدود کردن خود پایبند باشید.

Slim Down Transformation می تواند کمک کننده باشد.

چگونه تغییر شکل باریک به شما کمک می کند تا بدن رویایی خود را بدست آورید

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transformation ، ما به مدت 12 ماه با شما کار می کنیم. در این مدت ، شما عادات خود را کاملاً تغییر داده و عادت هایی را ایجاد می کنید که ثابت می مانند.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در حقیقت ، من 100 زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود آموزش داده ام. آنها نه تنها 20 تا 60 پوند وزن کم کرده اند ، بلکه این وزن را کاهش داده و پس از برنامه حتی وزن بیشتری را کاهش داده اند.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت های غذایی دیگری دارید ، برنامه های تخصصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجا که 80 درصد کاهش وزن غذایی است که می خورید ، یاد خواهید گرفت که چه غذاهایی بخورید تا متابولیسم شما را افزایش داده و به کاهش وزن کمک کند ، حتی اگر با شریک خود Netflix تماشا می کنید.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین مجبور نیستید برای همه غذاهای جداگانه تهیه کنید.

و خود را محدود نمی کنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر اما قبلا داشتم

برای عضله سازی (که به افزایش متابولیسم شما کمک می کند) ، هر هفته 2 تا 30 دقیقه تمرین قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

علاوه بر این ، کسب حمایت و مسئولیت پذیری یکی دیگر از عوامل مهم در کاهش وزن است. مطالعات مختلف نشان داده است که برای کاهش وزن و حفظ آن ضروری است.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که مسئولیت را با به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با فردی که شما را تشویق می کند ، مانند مربی ، بر عهده بگیرید.

و در Slim Down Transformation ، شما یک مربی مسئولیت پذیری دریافت می کنید که در طول برنامه شما را با انگیزه و مسئولیت پذیر نگه می دارد و به شما کمک می کند از فلات های گذشته عبور کنید که در غیر این صورت شما را گیر کرده نگه می دارد.

به این ترتیب می توانید برنامه را راحت تر دنبال کنید. حتی اگر دست از کار بردارید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به عنوان روال روزمره خود تغییر می دهید) ، مراحل را برای بازگشت به مسیر خود پیش خواهید برد.

علاوه بر این ، در نهایت ، یادگیری از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند که سبک زندگی سالم تری داشته باشید و مجهزتر باشید تا به بیماران خود آموزش دهید چگونه شیوه زندگی خود را برای کاهش وزن و سالم تر شدن آموزش دهند.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم کردید؟ شما به روش ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید ورق تقلب Sweet Spice با ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و میل به قند خود را متوقف کنید (پاداش: دستور چربی سوزی).

به تو!

آنجا شما آن را دارید! اکنون می دانید که در مربی سلامت پزشکان باید به دنبال چه چیزی باشید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

شماره 1 اکنون شما را عقب می اندازد؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید