مصرف کردن تنقلات چه ربطی به پرخوری دارد؟


گروه مسکن ایرنا. مصرف کردن تنقلات بیشتر اوقات خطرناک تلقی تبدیل می شود. با این حال این حق او نیست کدام ممکن است بدنام باشد. به معنای واقعی کلمه هستند فواید زیادی دارد، اجتناب کرده اند کاهش پوند گرفته به همان اندازه خواب کافی. به همین دلیل روزی را به مصرف کردن میان وعده اختصاص دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی شخصی را کنار هم قرار دادن کنید.

۱. ویتامین های بیشتری خوردن می کنید

مصرف کردن تنقلات ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه چرخ دنده مغذی بیشتری را وارد مسکن شخصی کنید. اکتسابی تمام ویتامین های اجباری اجتناب کرده اند سه وعده غذایی در روز سخت است. این دلیل است است کدام ممکن است بیشتر اوقات خوردن میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات در کل روز پیشنهاد تبدیل می شود. افرادی که ساده غذاهای بی نظیر می خورند، ویتامین های حیاتی را اجتناب کرده اند انگشت می دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل ناخن های ظریف را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی ریزش مو دارند.

خوردن تنقلات چه ربطی به پرخوری دارد؟

۲- کمتر بیش از حد وعده های غذایی می خورید

قابل انجام است صبحانه، ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شام برای همه کافی نباشد. مصرف کردن تنقلات ارائه می دهیم {کمک می کند} «قدرت بگیرید» را انتخاب کنید و انتخاب کنید در وعده غذایی بی نظیر پرخوری نکنید.

۳- قابلیت ذهن ممکن است افزایش خواهد یافت

ذهن اجتناب کرده اند گلوکز به‌عنوان گاز استفاده می‌تنبل، به‌ویژه روزی کدام ممکن است کارهای دشواری انجام می‌دهید. وقتی مرحله قند خون زیرین باشد، قابلیت روانشناختی به طور چشمگیری مقیاس را کاهش می دهد. مصرف کردن استناد همراه خود غذاهایی شبیه کاکائو هر دو آجیل باعث هدف اصلی تا حد زیادی ممکن است تبدیل می شود.

۴- اضطراب کمتری دارید

هنگامی کدام ممکن است بافت ناراحتی می کنید، هیکل ممکن است هورمون کورتیزول را ترشح می تنبل. این اراده در نتیجه کاهش قند خون شود. به همین دلیل روزی کدام ممکن است بافت درماندگی می کنید، برای شخصی عالی میان وعده مفید برای اکتسابی هورمون سروتونین مناسب کنید.

خوردن تنقلات چه ربطی به پرخوری دارد؟

۵- بر کندی عصر غلبه می کنید

بی تفاوتی در عصر عالی پاسخ خالص به ساعت آلی هیکل است. این کار ممکن است را اجتناب کرده اند ساعت عالی به همان اندازه سه بعد اجتناب کرده اند ظهر خواب آلود می تنبل. میوه های خشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل های آسان (غیر شور) نیز می توانند به نبرد همراه خود هوس غذایی کمک کنند.

۶- ساعت شب ها دستی می خوابید

مصرف کردن در گذشته اجتناب کرده اند خواب هم عامل بدی نیست. مهمترین عامل اینجا است کدام ممکن است چه می خورید. شناخته شده به عنوان مثال، بادام استاندارد خواب را افزایش می بخشد از شامل ملاتونین است. غذاهای غنی اجتناب کرده اند کلسیم نیز به جلوگیری اجتناب کرده اند کم خوابی کمک می کنند.



ب:
۴: