مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین کاهش وزن امکان پذیر است؟

آیا با مصرف پروتئین کاهش وزن امکان پذیر است؟

مهمترین عامل در هر برنامه ای ، اعم از کاهش وزن یا افزایش وزن یا قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا به طور قابل توجهی بیشتر از سالن بدنسازی در باشگاه هزینه می کنند ، به همین دلیل است که من می گویم نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم بدنبال کاهش چربی بدن و افزایش وزن سالم هستند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش را درک می کنند ، که در کل عالی است اما پاسخ آن نتایج ماندگاری نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل ندارند که تجزیه مواد مغذی به کربوهیدراتهای بالاتر و پروتئین بالا را کنترل کنند.

توزیع کافی مواد مغذی برای کربوهیدراتها 45-65 ، پروتئین 10-35 و چربی 20-35 از کل کالری است.

با چنین دامنه وسیعی از 15 تا 25 درصد از حداقل تا حد بالا ، تعجب آور نیست که مردم در درک نسبت مناسب مواد مغذی مورد نیاز برای نوع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین می توانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما به شما می گوید که به هدف روزانه خود و همچنین مواد مغذی مورد نیاز خود رسیده اید ، اما این اعداد برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان وجود دارد. شما مشخص نشده اید.

به دلیل رژیم غذایی طولانی مدت ، بسیاری از افراد متابولیسم خود را مختل کرده اند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن اندامی لاغر و افزایش متابولیسم را ندارند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن خود را بیشتر از آنچه که انجام می دهید از دست بدهید.

راه حل ایجاد برنامه های تمرین مقاومتی و افزایش مصرف پروتئین برای اطمینان از عضله سازی و ریکاوری مناسب است.

خوردن پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن شما کمک می کند بلکه در مقایسه با غذاهای دارای کربوهیدرات بالا که کالری را افزایش می دهند ، شما را خوشحال و راضی می کند.

با تمرکز بر میزان مصرف پروتئین خود در هر وعده غذایی در روز ، احتمالاً کالری دریافتی خود را کاهش داده و پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، بعد از ورزش از مکمل های پودر پروتئین آب پنیر استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

عناصر

1 توپ شیر بادام ناز نیست

1/2 فنجان بلوبری منجمد

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

همه مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شودبه


بیشتر بدانید:

افسانه هایی در مورد کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید