مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در تعادل رژیم غذایی شما برای شیوه زندگی فعال شما جای می گیرد ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از چندین ماده مغذی مهم از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم هستند. با این حال ، برای برخی از افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم مصرف محصولات لبنی هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از آزمایش شیر a2 سود ببرید. در این پست ، ما به بررسی شیر a2 ، مزایای شیر a2 برای ورزشکاران و چگونگی استفاده از این محصول در رژیم غذایی خود برای تأمین نیازهای خود به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال می پردازیم.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات من این است و من فقط در مشارکت واقعی با کسانی که دارای فلسفه و ارزشهای مشابه هستند شرکت می کنم.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین های A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، اما شیر a2 فقط پروتئین A2 دارد. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و بدون A1 تولید می کنند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر a2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن آسان تر است و بنابراین به جلوگیری از ناراحتی معده در برخی افراد کمک می کند. این امر به این دلیل است که تفاوت کمی در ترتیب توالی یابی اسیدهای آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی از ناراحتی معده رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر شما بدون هیچ مشکلی توانسته اید شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات عمدتا فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

حفاظت از حیوانات و پایداری مزارع لبنی a2

همانطور که می دانید ، ما در کلی جونز تغذیه علاقه زیادی به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن داریم ، بنابراین بسیار خوب است که بدانید همه مزارع لبنی a2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها برنامه بررسی و ارزیابی دقیق شیر گاو را که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود ، دنبال می کنند. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردهای مراقبت مناسب از حیوانات ، پرستاری گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، مسکن ای که راحتی حیوانات و مراقبت مناسب را تسهیل می کند مطابقت دارد.

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه رفاه کارکنان آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین جنبه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید در مواد مغذی موجود در شیر a2 که فعالیتهای ورزشی را پشتیبانی می کند ، غوطه ور شویم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی ، مصرف لبنیات به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر ضروری است. با این حال ، تحولات اخیر در افراد نیز رخ داده است بدون شرایط انتخاب محصولات غیر از محصولات لبنی نیز. این می تواند به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا فقط به دنبال پیشرفت هایی باشد که توسط تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ترویج شده است.

نکته این است که بسیاری از فواید غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای مشابه و مزایای محصولات لبنی واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که مواد مغذی مهم برای عملکرد مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهند. از طرف دیگر ، شیر A2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلات بعد از ورزش

پروتئین

پروتئین یک ماده مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود ماهیچه ها ضروری است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت ها کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی بدن شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای تشکیل پروتئین های ماهیچه ای مهم هستند و می توانند به فعالیت های ورزشی و ریکاوری کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه ورزش برای حداکثر بازیابی عضلات مصرف کنند. اگر بعد از ورزش با اشتها دست و پنجه نرم می کنید ، مایعات حاصل از پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب یک فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادم خشک یا افزودن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره بادام زمینی ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را پس از تمرین در یک غذای خوش طعم ، راحت و راحت برآورده کنید. راه هضم

ویتامین دی.

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین سیستم ایمنی بدن دارد. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده جذب کند که برای سلامت استخوان ها مهم است. کمبود ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است و به همین دلیل است که از مواد مغذی مهمی برای جلوگیری از آسیب در ورزشکاران استفاده می کند. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و در کنترل پاسخ التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، که رایج ترین ماده معدنی در بدن است ، برای رشد استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض عضلات مورد نیاز است ، ممکن است به اندازه کافی برای ایجاد گرفتگی عضلات در ورزشکاران کافی نباشد. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای برآوردن نیازهای شما به کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از توصیه های روزانه مصرف کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک محلول الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان و کنترل انقباض ماهیچه ها ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب عرق را در حین ورزش شدید از دست می دهد. در 1 فنجان شیر a2 می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

مایع

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، تشنج ، سردرد و در شرایط شدید ، تب و نارسایی اندام شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در حقیقت ، از دست دادن تنها 1-2 of از وزن بدن در آب رسانی منجر به اختلال استقامت و عملکرد فکری می شود. شیر A2 می تواند میزان مایعات روزانه شما را در نظر بگیرد ، اما سایر مواد مغذی فوق را نیز ارائه می دهد که عملکرد را نیز پشتیبانی می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

لطفا توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است و هست نه مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی به لاکتوز حساسیت دارند یا کسانی که به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید و تا یک فنجان کامل کار کنید و علائم GI را زیر نظر داشته باشید.

a2 شیر با فرنی

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی وجود دارد:

  • بعد از ورزش آن را به عنوان میان وعده میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که مکمل هر دو بعد از ورزش مهم است. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک برای پروتئین اضافی و مقدار میوه برای کربوهیدرات اضافی جفت کنید.
  • برای افزایش تغذیه ، یک شبه به جای آب با جو دوسر یا جو دوسر مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در نوشابه صبح استفاده کنید
  • آن را با غلات صبحانه یا موزلی برای میان وعده قبل از تمرین میل کنید
  • خامه A2 را به قهوه اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای پخت و پز و جلوگیری از ناراحتی های گوارشی به پخت غذا نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات آموزش تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید