مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر رویا خادمیان


میوه های 1 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

میوه با قند بالامراقب میزان بالای قند این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید بیش از حد مصرف شود. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه هایی با قند زیاد

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم قند است که برای چیزهایی که جویدن آنها آسان است کافی است.

khavas angoor - میوه هایی با قند زیاد: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت می کنید.

پرا

به طور متوسط ​​دانه های گلابی حاوی 17 گرم شکر هستند. اگر می خواهید مصرف قند خود را کاهش دهید ، همه چیز را نخورید ، فقط چند برش با شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند زیاد: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش مشخص است ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن پس از مدتی در زیر نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

کتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید پنیر را خرد کرده و انجیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا روی آن پهن کنید.

موز

یک موز متوسط ​​14 گرم قند دارد. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند ، یاد کرد:

میوه هایی با قند کم

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است برای افرادی که رژیم کم کالری دارند آن را به برنامه روزانه خود تبدیل نکنند.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را به پوست خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت می کنید.

بدون نام 1 - میوه هایی با قند زیاد: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

هندبر

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما در سیر شدن با کالری کمتر کمک کند.

kantalúpa

یک برش طالبی به طور متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید