متخصص تغذیه: مزایای سالم در استارباکس



حرکت در منوی غذاها و نوشیدنی های سالم در استارباکس (یا هر کافی شاپ) بسیار طاقت فرسا است ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفیم ، هیچ نعناعلیلی -موکا یا کیک در اینجا ظاهر نمی شود!

حتماً این صفحه را اسکرین شات بگیرید یا نشانک گذاری کنید تا دفعه بعد که به اصلاح کافئین نیاز دارید ، به لیست گزینه های سالم در Starbucks مسلح شوید.

Ps- همچنین می توانید به این قسمت از پادکست تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. با خیال راحت مقداری شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • لاته یا کاپوچینو شیرین نشده با هر شیر
  • چای بدون شیرین چای لاته
  • نیترو کلد دم ، ساده یا با شیر بدون شیرین
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! گراند فقط 4 گرم شکر افزوده دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین در SB با 4 تا 10 برابر قند آجیل است
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را مشخص کنید
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، زیرا می توانند در طول روز میل بیشتری به قند داشته باشند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، پس از آن بدون کافئین سفارش دهید
  • در حالی که matcha دارای مزایای سلامتی است ، matcha latte در Starbucks شیرین است. چای سبز را انتخاب کنید که فاقد قند دارای همان خواص آنتی اکسیدانی است

آیا برای رژیم غذایی سالم و کاهش وزن خود به مسئولیت 1: 1 احتیاج دارید؟
برای ماشین مجازی ما درخواست دهید برنامه بدهی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • بسته بندی اسفناج و سفیده تخم مرغ فتا
  • Egg Sous Vide با میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک گاز می گیرد
  • ساندویچ بوقلمون کم چرب و پنیر- من معمولاً طرفدار کم چربی نیستم اما طعم آن بسیار خوب است و هنوز یک آزمایش تغذیه خوب در مقایسه با سایر گزینه ها دارد.

نکات:

  • از شیرینی خودداری کنید – حتی اگر سالم به نظر برسد (یعنی کلوچه موز یا زغال اخته) ، باز هم یک دسر مخفی است
  • فرنی بلوبری به آگاو اضافه می شود که هنوز شکر است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک را سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز از پیشخوان)

ناهار

  • کدام جعبه بیسترو پروتئینی: مرغ کبابی و هموس. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای وعده های غذایی بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئین کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موزارلا پانینی (V)

خوراک مختصر

  • ماست سیگا
  • پنیر ماه
  • پنیر رشته ای
  • بادام / آجیل
  • میله های KIND
  • میله های کامل
  • ترکیه تکان دهنده
  • هيپپه (پفک نخودچی!)
  • این چیزی است که میله ها

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، تعادل انرژی و قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین را به همراه میان وعده خود اضافه کنید (به عنوان مثال ، نخود فرنگی را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه با ماست سیگا)

و آنجا شما آن را دارید! به سرعت برخی از گزینه های سالم را در Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که به آن مراجعه می کنید) اجرا کنید.

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوالات خود را در اینستاگرام (@ nutrition.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

شاید شما هم دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرین خصوصی “آگاهی از تغذیه” شریک است ، جایی که به نوزادان ناامید یویو با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 کمک می کند تا به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان پادکست تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید