این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای خوشمزه با پستو ، یک شام سالم و گیاهی را ایجاد می کند.

روز بعد یک ناهار اضافی تهیه کنید- متشکرم!

طعم ماکارونی سنتی خوب است (دیروز) ، اما اغلب فاقد پروتئین و فیبر است!

با استفاده از ماکارونی غنی از پروتئین که از نخود ، عدس یا لوبیا سیاه تهیه شده است ، دستور غذای گیاهی یا گیاهخواری خود را به روز کنید. برای این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای ، از اسپاگتی Trader Joe’s Yellow Lentil & Brown Rice استفاده کردم – آنها 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر در هر وعده دارند.

Banza AND پروتئین سبز ، ماکارونی حبوبات است. از نخود تهیه می شود و احتمالاً طعم و تغذیه مورد علاقه من است.

اما اگر شما را تشویق به بارگیری سبزیجات نکنم ، چه نوع متخصص تغذیه ای هستم؟ خوشمزه های غیر نشاسته ای مانند فلفل ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو سبز و بادمجان این دستور غذا را به بافت ، فیبر و طعم مدیترانه ای می افزایند.

از آنجا که من عاشق یک بشقاب بزرگ غذا هستم ، سبزیجات زیادی را با خوردن مقادیر زیاد غذا بدون نیاز به کالری اضافه می کنم. وقتی از یک بشقاب بزرگ سبزیجات دور می شوم ، کمتر شکر یا میان وعده می خورم.

من این غذا را با کلم پیچ سبزیجات و سس پستو هندی Trader Joe ترکیب کردم و بلافاصله آن را با پنیر بز سرخ کردم. وای! یا بگیرش یا ولش کن.

PS- یکی از مشتریان من این روش پخت گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آنها را جداگانه سرخ کردم! خیلی شیرین! اما دور انداختن آنها با سایر سبزیجات نیز م workثر است.

بله!

ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

عناصر:

  • 1 عدد بادمجان کوچک ، برش داده و نصف کنید
  • کدو سبز 1 ، در یک چهارم
  • 1 فلفل قرمز ، به قطعات 1 اینچ برش دهید
  • 1 فلفل نارنجی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 پیاز قرمز ، به قطعات 1 اینچ برش دهید
  • نمک سیر
  • گوجه فرنگی بچه 1 پیمانه
  • روغن زیتون اضافی
  • 1 حبه سیر
  • آویشن
  • ماکارونی غنی از پروتئین (من از عدس زرد و برنج قهوه ای استفاده کردم اما رب نخود یا لوبیا سیاه کار می کند)
  • پستو (من از یک فروشگاه خریداری شده استفاده کردم اما ما در اینجا دستور تهیه آن را داریم)
  • اختیاری: پنیر بز یا پنیر فتا ، مخمر تغذیه ای

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی بزرگ پخت (یا 2) را با فویل آلومینیومی بچینید. کنار بگذارید.
  2. سبزیجات را در یک کاسه بزرگ به جز بچه گوجه فرنگی مخلوط کنید. روغن زیتون * را اضافه کنید و به طور مساوی بزنید. سینی فر را چرب کرده و نمک سیر بپاشید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. گوجه فرنگی را به یک قالب مخصوص پخت اضافه کنید. با روغن زیتون بریزید. آویشن و سر سیر را اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه سرخ کنید ، سرکه بالزامیک را برداشته و بریزید و 20 دقیقه دیگر سرخ کنید. هنگامی که سیر را خرد کرده اید و برگ های آویشن را از ساقه آن جدا می کنید.
  4. در همین حال ، طبق دستورالعمل ، ماکارونی را بپزید.
  5. وقتی سبزیجات و ماکارونی آماده شدند ، آنها را با پستو مخلوط کنید.
  6. اختیاری: پنیر بز یا فتا بپاشید و لذت ببرید!

* با علم به این که این وعده غذایی چرب با پستو و پنیر بز بود ، ترجیح دادم هنگام پخت این سبزی از روغن استفاده نکنم. من از اسپری نچسب روی فویل آلومینیومی استفاده کردم. من طبق معمول سبزیجات را در آب سبزیجات برای رطوبت و ادویه جات می اندازم.

آیا این غذا را برای خود یا خانواده خود برنامه ریزی کرده اید؟ ما می خواهیم ببینیم! شاهکار خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @ nutrition.consciousnessبه

شاید شما هم دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرین خصوصی “آگاهی از تغذیه” شریک است ، جایی که به نوزادان ناامید یویو با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 کمک می کند تا به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان پادکست تغذیه است.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند مرتبط باشند. همه نظرات متعلق به من است.