لیست آرامش کامل: جسمی ، احساسی و روحی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این آرامش ترین وضعیت موجود برسند در جوامع مذهبی یا معنوی هستند که برای جدا ماندن از تجربیات دنیوی فعالیت می کنند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – چه خوب و چه بد- کنار بیاییم!

با این وجود ، در این مقاله امیدوارم شما را متقاعد کنم که عادات خاصی که باید انجام شود می تواند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این روش ها می توانند به شما کمک کنند از مزایایی استفاده کنید که همه ما در پایان زندگی کاری خود امیدواریم (البته با رد یک حادثه یا بلای طبیعی طبیعی). لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات بی ارزش را توسعه داده و در سفر زمینی خود به تعادل جسمی ، احساسی و روحی دست یابید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه این موضوع نشده ایم ‘ما همانیم که میخوریمبه و به همین دلیل ، بسیاری از ما از پذیرفتن این نکته که مصرف بیش از حد شکر ، روغن گیاهی سفت شده و سایر غذاهای بی جان و ناسالم سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. مردم هر روز برای خوردن ناهار یا شام در فست فودها در اتومبیل های خود صف می کشند ، بنابراین از چیزی استفاده می کنند که من به عنوان وحشتناک ترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من وحشتناک ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به خاطر داشته باشید که بدن شما بدون داشتن رژیم غذایی سالم و سالم که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز ما باشد ، نمی تواند آرامش داشته باشد. کمبود رژیم غذایی مناسب ، کمبود خواب مناسب – که بسیاری از مردم فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد – به همراه داروهای خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه قابل فروش است) و حتی داروهای خواب آور تجویز شود! آخرین و مهمترین نکته این است که کمبود ورزش را که به حفظ گردش خون مناسب و تن ماهیچه ها کمک می کند جبران کنید.

به نظر حقیر ، زندگی این چنین دلیل روزانه ای بر افزایش حملات قلبی ، دیابت و سایر بیماری ها است. برای درمان این شرایط ، داروهای پرخطر برای ما تجویز می شود تا سعی کنیم با این واقعیت که بدن گرانبهای خود را تغذیه نمی کنیم و به آنها اجازه نمی دهیم مطابق خواسته عمل کنند ، مقابله کنیم. اگر به این اهداف نرسیم ، پیر به نظر می رسیم و احساس می کنیم dishrag در پایان زندگی کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که واقعاً دوست دارید آرام باشید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! بله ، من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله انجام دادم، اما خبر خوب این است که تقریبا بدون زحمت می توان یک قابلمه سوپ خوب در غذاخوری خود درست کرد.

پختن یکی دیگر از روش های عالی برای تهیه فر استیک گوشت گاو عالی ، مرغ ترد یا خوک زیبا است. این وعده های غذایی را به سبزیجات تازه و مقوی بخارپز یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج رنده شده یا هر چیز دیگری که دوست دارید اضافه کنید – و بله ، تغذیه خوبی دارید. جستجوی سریع آنلاین کلمات “آشپزی برای مبتدیان“تعداد زیادی کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم های YouTube ارائه می شود.

با وجود ابزارهای بسیار زیاد ، هیچ بهانه ای برای برنامه ریزی نکردن حداقل یک وعده غذایی خوب در روز و آخرین یادگیری در مورد مواد غذایی که بهبود می یابد ، وجود ندارد. بگذارید مزایای دو غذای مورد علاقه خود را که روزانه مصرف می کنم ، به اشتراک بگذارم:

  1. تخم مرغ آلیبه این یک غذای واقعاً قدرتمند است که در بین بسیاری دیگر از فواید چشمانداز برای چشم و مغز است.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای شیر خام را شرح می دهد. همانطور که توضیح می دهند: “شیر خام حاوی مواد مغذی مهمی است که برای بدن مفید هستند ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن ، و اسیدهای چرب امگا 3 ، اسید لینولئیک مزدوج ویتامین K و تعداد آنزیم های گوارشی. این وضعیت را بعد از وضعیت یک شیر یاب خام که توسط کمپین برای شیر خام ایجاد شده است ، ببینید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شودبه از وب سایت Health Fitness Revolution به این لیست از ده بهترین غذا برای حداکثر آرامش نگاه کنید. این فواید فوق العاده وعده های غذایی آماده نه تنها به آرامش شما کمک می کند بلکه به آب دهان شما نیز می رسد. همچنین ، برای دیدن دستور العمل های این هفته ، حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید.

خوبه که پرسیدی آرامش احساسی احتمالاً یکی از ساده ترین کارها است. با این وجود – شاید مانند بسیاری از شما – من زمان زیادی را صرف سندرم “بله ، اما اگر؟ آگاهانه یا ناآگاهانه ، بسیاری از ما درگیر این سوء استفاده وحشتناک از خود هستیم! من حتی در مورد این موضوع در پست وبلاگم با عنوان “پایان سال (و اینکه چگونه سال آینده بی خیال باشیم.”بله ، اما چه؟ اگر چنین است ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای ایجاد تعادل عاطفی در اختیار شما قرار می دهد ، همانطور که یاد می گیرید چگونه تصمیم گیری های خوبی در بقیه عمر خود داشته باشید. قول میدهمبه

به جای نوشتن بارها و بارها در مورد این موضوع ، شما را تشویق می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا تخیلی؟ اسرار جسم و روان.

در آن من درباره کتاب بحث می کنم ایمان و سلامتی توسط جیمز جی والش. او نوشت که چگونه سربازانی که در طول جنگ جهانی دوم از نظر روحی و احساسی شکسته شده بودند ، با وجود همه توانبخشی که دریافت کردند ، نمی توانند از تجربیات خود شفا یابند. تنها با بیداری معنوی بود که آنها دوباره شفا یافتند. من پست وبلاگ را نقل می کنم:

“وقتی دکتر والش به این نتیجه رسید که اختلال گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از توسل به مشاوره و روش های دیگر نبود ، او احساس کرد که اگر سرباز بتواند به ایمان دینی بازگردد و / یا قدرت شفابخش خدا را بپذیرد ، پادزهر ما مشکلات او را تصور کردیم ، وضعیت روحی او تأثیر زیادی بر روی مثبت داشت.

“من همچنین ایمان دوران کودکی خود را کنار گذاشتم. اما بعدها در زندگی ، با تجربه های وحشتناک بسیاری ، راه بازگشت را پیدا کردم. و من نیز نوعی تجربه فیزیکی را تجربه کردم که به نظر حقیر ، فوراً چرخشی 180 درجه ای در زندگی من ایجاد شد و راه حل ها به وفور یافت شد.

“یک داستان بسیار طولانی برای توضیح در اینجا ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که دین و روی آوردن به خدا ، آنطور که ما آن را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی و لطف قابل پیش بینی برساند که ما به سادگی نمی فهمیم. بله ، اگر می توانیم آنها در کنار ما هستند باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به درمانی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. امیدوارم اگر از هرگونه ناراحتی روحی رنج می برید ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید.

“من کاملاً جدیدم؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
نماهایی که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید ،
از لنز آنها دیدن کنید ،
نماهایی که دیگران را در آن دیده اید ،
منظره ای که بلافاصله عاشق آن خواهید شد.

مرد چگونه باید عکس بگیرد؟
کسی آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک کار خوب فداکارانه نیست
یا آیا خواسته های نامطلوبی در آبگوشت وجود دارد؟
یا فقط انتظارات خاموش از متقابل ساده؟

هر چه که باشد ،
شما آن را به هویت خود تبدیل کرده اید ،
شما اکنون شخص موجود در عکس هستید ، نه آن چیزی که واقعاً می بینید ،
تصویر روی نوار واقعی است ،
چگونه این من جدید را دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت از ماریا اتوود ، CNHP: من دارای مجوز حرفه ای مراقبت های بهداشتی (CNHP) هستم ، نه پزشک. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، کاهش یا درمان بیماری ها در انسان را انجام نمی دهم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، با پزشک یا پزشک خود مشورت کنید.

عکس هایی از iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (سرباز دلداری دهنده مرد) ، Peerayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص مراقبت های بهداشتی و دارای گواهینامه نیمه معتبر است و رهبر فصل وستون A. Price در کلرادو اسپرینگز ، CO. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. همچنین به ماریا سر بزنید راه خود را برای سلامتی بپزید DVD (به عنوان دوره الکترونیکی نیز موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از یک آشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی بپزید



دیدگاهتان را بنویسید