پست های بعدی وبلاگ روی یکی از مهمترین کارهایی که می توانید در دستیابی به نتایج واقعی و پایدار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک تفاوت:

پس آن چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. یک خط مستقیم بین مصرف غذای شما و همه چیزهای موجود در این لیست و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما می تواند چیزی باشد که شما را از اقدام باز می دارد.

حقیقت:
این یک نوع غذا است که به طور خاص طراحی شده است تا شما را بیشتر میل کند.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید بلکه سرشار از بدترین چیزها برای بدن شما است: قند اضافه شده ، چربی های ناسالم ، نمک و مقدار زیادی کالری اضافی که کاملاً فاقد همه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

تحقیقات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیر پاداش را در مغز تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما خوب نیست ، بلکه باعث می شود بیشتر میل کنید!

چرا نقل قول هایی در اطراف کلمه “غذا” آمده است؟

زیرا صادقانه بگویم ، به نظر می رسد غذای بسیار کمی است. اساساً از تمام مواد مغذی خود (فیبر و ریزمغذی ها) محروم شده است.

در این ماه من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه جلوگیری از مصرف آنها دارم.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آنچه می خواهید توجه کنید و آن را پیگیری کنید.

نوشتن آنچه می خواهید ، چه موقع و چگونه احساس می کنید به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

سپس توجه داشته باشید که چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا هر گونه خواسته ای دارید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

ایا حاضری ؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی تغذیه جامع
مشاور دارای مجوز سلامتی محل کار
پیری گروه FB قدرت
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من ملحق شوید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و سیاست های مربوط به کیفیت زندگی و انرژی زندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!


PSS اگر از دست داده اید راهنمای تمرین Time Crunch، شما هنوز وقت دارید که!

این شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه ورزش کوتاه ، م ،ثر و مبتنی بر عملکرد است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

علاوه بر این ، شامل واژه نامه ای با تصاویر و شرح هر تمرین است.