من سوالات زیادی در مورد تمرینات قدرتی یا کاردیو در طول دوره و آنچه توصیه می شود یا بهترین کاری که باید انجام دهم دریافت می کنم.

اول از همه ، همانطور که می دانید من یک مربی معتبر نیستم ، بنابراین همه توصیه ها فقط این است و قبل از هر گونه توصیه ، بخصوص اگر مبتدی هستید / ورزش می کنید ، بیماری زمینه ای دارید یا قصد باردار شدن دارید ، باید قبل از شروع برنامه جدید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

در حال حاضر همه چیزهای خسته کننده خارج از داستان هستند ، چرخه ما واقعاً به چه معناست و چگونه می توانیم برنامه های م moreثرتری را در زمان خود سازماندهی کنیم.

در طول فصل ورزش کنید

روز 1-7

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی را امتحان کنید اما در انجام آن زیاده روی نکنید. بیشتر مردم به ویژه در روزهای 1 و 2 احساس بیماری می کنند. در طول این مدت در چرخه ما ، ما مقاومت بیشتری در برابر درد و زمان بهبودی سریعتر داریم ، اما همچنین بیشتر در معرض آسیب ها هستیم. بله

روز 8-13

سطح پروژسترون و استروژن ما بیشتر است. ما می توانیم تمرینات قلبی و HIIT یا پاره وقت مانند دو سرعت و پرش را افزایش دهیم. وزنه های شل یا کتری را نیز پرتاب کنید تا سطح قدرت خود را حفظ کنید. بدن به نظر می رسد و احساس خوبی دارد در حال حاضر زمان آن است که خود را به چالش بکشید و به چالش بکشید!

روز 14 و 15

این زمان تخمک گذاری برای اکثر مردم است. استروژن برای ساختن ماهیچه های بدون چربی و هماهنگ با بدن خود در اوج است- به پیلاتس یا یوگا فکر کنید! سطح پروژسترون و استروژن حتی بیشتر است.

روز 16-24 (روز گذشته)

پروژسترون در حال حاضر بالاترین میزان است و سطح استروژن شما کاهش می یابد. به تمرینات هوازی سبک تر مانند پیاده روی ساده یا شنا یا تمرینات با وزنه کندتر فکر کنید. بدن شما چربی را برای گلیکوژن انتخاب می کند ، بنابراین سعی کنید با شدت کمتری ورزش کنید.

غذا در طول فصل

همیشه یک بازدید کننده ناخواسته یا ناخواسته در هر ماه اما نشانه یک بدن سالم خوب! این هورمون ها را با برخی از غذاهای زیر کنترل کنید و کافئین ، قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده را در جایی که احساس مرگ می کنید آزاد کنید.

کلم پیچ ، پرتقال ، ماهی قزل آلا ، کلم بروکلی ، شکلات تلخ ، چای چای ، موز ، هندوانه- همه غذاهای عالی برای کمک به شما در آن روزهایی که احساس خیلی کمتر از آن دارید ، احساس انسانیت بیشتری می کنید.

نکات:

  • مصرف آب را افزایش دهید و از غذاهای شور پرهیز کنید!
  • سعی کنید هفته ای کروم را در طول دوره اضافه کنید تا قند خون شما تثبیت شود.
  • منیزیم را به شب خود اضافه کنید تا استراحت بیشتری داشته باشید و شب ها در خواب بمانید.
  • سعی کنید غذاهای خانگی مانند این را انتخاب کنید تا همه هوس های نفرت انگیز را از بین ببرید!