آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرمرد در آن وجود دارد؟ خوب شاید نه. المپیکی ها به عنوان یک کارمند تمام وقت آموزش می بینند ، زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که آموزش و انگیزه آنها به حدی می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی قسمتها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، روشهای اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از روش های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی بهره ببرند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره پیدایش رنسانس است و از آنجایی که شما در آینده نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات منظم و غیره را انجام دهید. سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند تعیین تصمیم گرفته تا تعیین اهدافی که در واقع می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای برای پیشرفت شما تا رسیدن به هوس تناسب اندام است ، اما این تکنیک ها می توانند به طور متوسط ​​رقابتی باشند. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

در رژیم غذایی و ورزش شرکت کنید

نکته به اندازه کافی ساده به نظر می رسد: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت یا ورزش منظم پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

اگرچه علاقه مندان به تناسب اندام اغلب یک تمرین خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما بد بودن چیز مهمی نیست. ایسراتیل می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود از حداکثر عملکرد ورزشی ، باید تعداد زیادی از این تمرینات خوب را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه ورزش داشته باشد.” “یک تمرین دارای ساختار متفاوتی در طول هفته است و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است و سپس یک هفته تمرین ضعیف یک ماه می شود و غیره به موارد سطح بالا بسیار مهم هستند.

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی سختی ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی درستی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در هر ورزش ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

رژیم و ورزش خود را دنبال کنید ، راهنمای فواید ورزش و تغذیه خود را خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، شما باید با چند وعده غذایی سرشار از پروتئین در طول روز کالری کافی دریافت کرده و تناسب اندام خود را حفظ کنید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و پایبند ماندن به برنامه خود درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 روش تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به خصوص زمانی که نوبت به المپیک زمستانی می رسد ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکان های زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین معمولاً آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. درست است که غذای مناسب را انتخاب کنیم و – دوباره – تداوم کلید است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، برای خود دو ماست و سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه مردم اراده ندارند و اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از راه دور بروید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، مطمئن شوید که غذای مناسب را انتخاب کرده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید متوسط ​​هستند ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما مطمئناً انتخاب مرغ و سبزیجات کبابی را به جای ماچیکن و سیب زمینی یا فست فود دارید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به تماشای وعده های غذایی خود دارند ، تهیه غذا به صورت هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که ایده خوبی است که غذا را به تنهایی تهیه کنید ، مردم معمولاً تمایل دارند که غذا را سخت تر از آنچه باید باشد تهیه کنند ، و کوهی از نی بسازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپزهای خوبی باشند می ترسند و غرق شده اند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آماده سازی غذا ، شروع و داشتن اهداف واقع بینانه برای شما مهم است ، باید بدانید که شروع یک برنامه جدید دشوار است ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز برای تهیه آن صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد رژیم شوید و از آن احساس خوبی داشته باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم خوبی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاهای کم ارزش نخورید و نگویید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من تاوان گناهان خود را می دهم.” شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند کیلو گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، کربوهیدراتهای سالم ، سبزیجات.

المپیکی ها از هوس دوری می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد. این ممکن است لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، زیرا در نیمه راه است!

اگر رژیم غذایی عجیبی را ادامه دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. شما ترکیبی دیگر از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را تجربه می کنید که باعث می شود خیلی دیر غذا بخورید.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید باید غذای سالم بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و شبیه به یک بازی نیست ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 برنامه تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

المپیکی ها مجبور نیستند برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر جستجو کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) اوج ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبگان انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان دست و پنجه نرم می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است به دنبال هدفی اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس کانتری یا گروهی ، شما را به مسیر اصلی شیوه زندگی که مناسب شما یا بیشتر است و شما را در مسیر درست نگه می دارد ، باز می گرداند.

«Ef [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس می توانید آن را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

المپیکی ها ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف برای آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده است و آخرین ، اما مهمترین آنها ، دستیابی به آنها است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما گفت: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید ، آن وقت فکر خواهید کرد ،” خوب ، چگونه مهم است که چگونه من حیاط خلوت خود را آبیاری می کنم؟ “من دارم و مهم نیست که من صاحب یکی هستم یا نه … بنابراین این هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی بگوید ،” بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم “، شما می گویید ،” خوب ، من به کاغذ نیاز دارم. درست است در حال حاضر ، شاید آموزش های YouTube. “

مطمئناً ، تحت آخرین تصویر بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن یک نام تجاری جدید ، یک بدن جدید خوب به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه یک هدف واقعی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییر ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این هدف یا این واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

در زمان کاهش تصمیمات جدید ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی المپیکی ها را دوست دارید دنبال کنید و ثابت قدم باشید ، زیرا دستیابی به اهدافی که ارزشمند نیستند آسان نیست.

“لطفاً نگویید” اوه ، مطمئن نیستم که رژیمم تمام شده است. ” او گفت: “فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما برای مشکلات آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که کارها را عمدا انجام ندهیم اما کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

گردآوری و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن