شکر ، چربی ، محصولات لبنی: سه عدد بزرگ و به راحتی تقسیم می شوند


pexels-photo-3821250.jpeg

هنگامی که من ابتدا با شخصی کار می کنم ، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشم.

متاسفم نکات کلیدی در طرح در ابتدای مکالمه ما برای پیدا کردن جایی که آنها با رژیم غذایی هستند.

هنگامی که من در حال تحصیل در رشته تغذیه بودم به ما گفته شد که باید “با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنیم” و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. وقتی تمرین می کردم ، فهمیدم که راه دیگری برای گفتن «گام به گام وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر فردی برای صبحانه ذرت بوداده و غلات شیرین با نوشابه می خورد ، احتمالاً او را وادار نمی کند که به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین روی بیاورد. چرا؟ از آنجا که یک مرحله نیست ، 3 است. و 3 مرحله برای یک وعده غذایی (صبحانه) این است که بیش از حد بخواهید: خیلی سریع.

سپس ملاقات با افرادی که در آن هستند ، به این معنی که حتی زمانی که می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلوتر ببرم ، می توانم آنها را یکبار دیگر – مطمئناً بردارم. قطعاً برای بودجه ، توانایی ها و آرامش خاطر آنها.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید در حال حاضر تغییر دهید و یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما ایجاد می کند و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی به نسخه سالم تری برویم که یک قدم بهتر است. تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهترین” است

شکر ، چربی و محصولات لبنی لایه ها و لایه های خاص خود را دارند / البته بهتر / بهتر. این سه غذای اصلی سوئیچ هایی هستند که امروزه می توانید آنها را درست کنید (بیشتر مواد مغذی / طبیعی / نزدیک به طبیعت). من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین ، در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

اگرچه شکر سفید در زمینه تغذیه جامع ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن برای سرقت مواد مغذی از بدن) به این معنی نیست که ما هرگز دوباره طعم شیرینی را بچشید ما به سادگی می توانیم قند سفید را در قفس خود به چند روش مختلف به روز کنیم.

معرفی: به جای شکر سنتی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. شما کمتر استفاده می کنید زیرا گرانتر است و هنگام استفاده از آن ممکن است کمی احساس بهتری داشته باشید. خود را فریب ندهید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را می سازد کمی کیفیت بهتر و حمایت از پرورش دهندگانی که قند چغندر GM تولید نمی کنند.

گزینه بهتر بعدی: عسل موضعی ، شربت افرا یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را از مکان های میوه در دره ما پیدا کنید ، که در همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز از طریق دوستان یا پیشنهادات خود در حیاط خلوت به فروش خصوصی می پردازند ، بنابراین از اطراف بپرسید و مورد علاقه خود را پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی نباید پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی در “مواد اولیه” وجود دارد ، اما مواد معدنی هنوز در تماس هستند و من هنوز هم در بیشتر نان هایی که انجام می دهم از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به جای شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت افرا تیره تر و “خالص” پیدا کنید ، شربت تقلبی / اسیدهای افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص تولید می کند به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم که بسیاری آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه بسیار خوب است.

فیتا:

اگرچه چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموخته اند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، ما باید) بفهمیم که این اطلاعات عمومی دیگر معتبر نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی اعتماد کنیم و آخرین بار نه تنها ج) چربی موجود در قفس خود را به روز کنیم ، یخچال و رژیم غذایی به چند روش مختلف. اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

معرفی: چربی های سالم مانند نکات موجود در راهنمای چربی بالا را خریداری کنید که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن و شیر نارگیل ، روغن و دانه های کتان ، گیوه (کره شفاف) ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن زیتون (زیتون فوق بکر) روغن) و روغن کنجد).

گزینه بعدی بهتر / بهترین: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

محصولات لبنی:

اگرچه چربی اهریمنی است ، محصولات لبنی هنوز در تغذیه عمومی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط از طریق محصولات لبنی بود. ما از آن زمان آموخته ایم ، خوب ، این درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] اگرچه واقعیت این است که اگر ما زیاد غذا می خوریم ، اجتناب از شیر گاو بسیار چالش برانگیز است (این غذا در بسیاری از سس ها ، پخت و غیره پنهان شده است) اما وقتی ما خودمان غذای خود را انتخاب می کنیم و بیشتر می پزیم ، به انتخاب کنید بسیاری از مشتریانی که محصولات لبنی را کاهش می دهند یا از خوردن صرف نظر می کنند ، متوجه می شوند که هضم آنها چندین برابر بهتر می شود. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

معرفی: برای هر مکانی که از محصولات لبنی استفاده می کنید ، محصولات لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر به عنوان مکمل عالی در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات صبحانه [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

گزینه بعدی بهتر: خودتان جو دوسر یا شیر بادام زمینی تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

یک چت رایگان با raina رزرو کنید

بدست آوردن آن کار سختی نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس ادغام آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند تنظیم ساده ، می توانید رژیم غذایی خود را فوق العاده به روز کنید!

(به کمک بیشتری نیاز دارید؟) من مواد مغذی اولیه را ساده کرده و مراحل عمل را به شما ارائه می دهم. بیا با هم چت کنیم!

xo ،

websign.jpg

دیدگاهتان را بنویسید