شامهای غنی از پروتئین برای خوردن بعد از تمرین دیرهنگام


بنابراین معمولاً عصرها بعد از کار ورزش می کنم ، که اغلب به این معنی است که آخرین وعده غذایی ساعت 21:00 یا بعد از آن است! بنابراین ، برای شما که به دنبال شام سبک تری برای خوردن غذا بعد از تمرین دیر وقت هستید ، به این نکته توجه کنید:

1. بسته بندی مرغ Paleo

این یکی از پرطرفدارترین دستور العمل های من در سایت من است و دلیل خوبی دارد. سالم ، سبک و ساخت آن بسیار آسان است. شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید.

2. گوشت بوقلمون تند

یک پیشنهاد دیگر برای من- کنار هم گذاشتن آن آسان است و نوعی غذای “باقی مانده در یخچال” است که برای روز فروشگاه هفتگی شما مناسب است. دستور تهیه من را اینجا پیدا کنید.

3. سوسیس بوقلمون با Veggie Mash

این دیدگاه سالم تری از مورد علاقه سنتی بریتانیایی- Bangers & Mash است. سوسیس هایم را با سوسیس بوقلمون (کبابی) عوض می کنم و پوره ای که استفاده می کنم شلغم Mash Direct ، هویج و هویج است بسیار خوب است. من به سادگی کره واقعی ، پیاز قرمز سرخ شده و کمی فلفل و نمک را اضافه می کنم. آه و کمی پاشیدن شیر!

4. مرغ هم زده

دوباره یک دستور العمل آسان دیگر که بارها و بارها از آن استفاده می کنم. من اخیراً برای بچه ها در The Edge پستی نوشتم: Clontarf در واقع در این مورد- شما می توانید دستور تهیه را در اینجا پیدا کنید.

5. بوریتو کاسه / فجیتاس

ترکیبی ساده از فیله مرغ سرخ شده ، فلفل ، تکه های چیلی ، کمی سس تاماری ، کمی آب لیمو ، سیر ، پیاز سرخ شده ، فلفل و کمی آب لیمو. کمی پوره آووکادو را به عنوان یک طرف (با آب لیمو ، آب گوجه فرنگی و نمک تهیه کنید) اضافه کنید و در یک بسته گرم با سالاد تازه و ترد و طرف لوبیا قرمز (فیلتر شده) سرو کنید. خیلی راحت و خیلی خوشمزه اگر می خواهید کربوهیدرات خود را پایین نگه دارید ، آن را کنار بگذارید و به جای آن کاغذ سالاد بخورید. یا اگر برنج را ترجیح می دهید ، به سادگی تمام مواد را هنگام پخت روی آن قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید