سیب زمینی شیرین ساده و کاسه سبز


این کاسه سیب زمینی شیرین و سبز یک راه خوشمزه برای لذت بردن از ترکیبی از طعم ها و بافت های پاییزی است!

سیب زمینی و سبزیجات شیرین به دلیل تنوع زیاد و به دلیل اینکه در اکثر سوپر مارکت ها و بازارهای کشاورزان به راحتی یافت می شوند ، در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این کاسه دارای مواد پاییزی خوشمزه ای است که ممکن است به آن فکر نکنید – انجیر.

انجیر نه تنها طعم شیرینی دلپذیر را برای متعادل سازی مواد شور و طعم دهنده اضافه می کند ، بلکه فیبر فوق العاده ای نیز دارد ، با فیبرهای محلول و نامحلول که به سیستم گوارشی ما کمک می کند تا منظم بماند و سطح قند خون ما را ثابت نگه دارد. انجیر همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منگنز ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم است. همه آنها برای سلامت قلب و عروق ، سلامت استخوان ها و کاهش فشار خون مهم هستند.

ترکیب مواد موجود در این کاسه تقریباً همه جوانه های چشایی شما را پوشش می دهد!

از پایه پنج برای ایجاد این سیب زمینی شیرین متعادل و کاسه سبز استفاده کنید

اگر با جامعه NS و روش ما در اینجا آشنا هستید ، سیستم Fundamental Five ایجاد وعده های غذایی متعادل را برای شما آسان می کند که به بدن شما تغذیه مورد نیاز برای داشتن تمرکز قوی ، هضم آهسته ، انرژی پایدار ، خواب سالم را می دهد. و سلامتی طولانی مدت اما انعطاف پذیری برای لذت بردن از غذایی که دوست دارید.

پنج پایه شامل پنج ماده مغذی شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و عامل طعم (که به غذا ، شیرینی و لذت زندگی می بخشد) می باشد.

این دستور شامل هر پنج عنصر است که آن را به یک وعده غذایی متعادل تبدیل کرده و می توانید از آن لذت ببرید!

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق سیستم پنج پایه ای ما راهنمایی می کند تا غذاهای متفکرانه ای ایجاد کنید که می توانید برای خوردن یا طبخ تازه این هفته از آنها استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید