سبزیجات بو داده ساده یونانی – دستور العمل مدیترانه ای


این سبزیجات بو داده ساده یونانی در پاییز امسال مورد علاقه هستند و دلچسب و سیر کننده هستند. شکل ساده غذا ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی می شود.

افزودن سبزیجات بیشتر به وعده های غذایی



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله خواهید آموخت که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

در پی یک رژیم غذایی مدیترانه ای به این معنی که شما قبلاً بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات واقعاً می تواند به افزودن فیبر بیشتر ، ویتامین ها ، مواد معدنی که ده ها فایده برای سلامتی دارند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت بیشتری را در برابر ایجاد برخی سرطان ها ارائه دهد.


بررسی رژیم غذایی حتی با گیاهان چه می کند برای اطلاعات عالی و نکاتی برای افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 people افراد به مقدار توصیه شده روزانه نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا به میزان نیاز خود و نکات کاربردی برای افزایش آن در رژیم غذایی خود پی ببرید – فیبر رژیمی – شماره 1 موردی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی در یک کاسه

سبزیجات سرخ شده


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پختن سبزی ، سرخ کردن آن است. سرخ کردن طعم فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات با طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم نحوه سرخ کردن سبزیجات از آشپزخانهبه توصیه عالی برای ادویه جات ، زمان لازم برای سرخ کردن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور تهیه با الهام از سبزیجات سرخ شده یونانی

با الهام از دستور العمل سبزیجات بو داده یونانی ، این دستور غذا از طعم های مورد علاقه ما در فصل پاییز مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. سالم است و به سادگی با سیر و گیاهان چاشنی می شود. با خیال راحت سبزیجات و ادویه جات را مطابق میل خود یا بر اساس آنچه در دست دارید تغییر دهید.

نکته شماره 1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در ماهیتابه دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات فضای کافی دارند و روی هم انباشته نشده اند.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی

سبزیجات بو داده ساده یونانی

این سبزیجات بو داده ساده یونانی پنکیک های خوشمزه ای هستند که به لطف سیر و گیاهان خوش طعم ، طعم آنها را پر می کند.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    متوسط
    بادمجان ، در مکعب
  • 1
    متوسط
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، خرد شده
    (در صورت تمایل پوست را بردارید اما لازم نیست)
  • 2
    فلفل دلمه ای و خرد شده
  • 4
    میخک
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (استفاده از خشک شده ، 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون

  1. یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. توجه داشته باشید – ممکن است لازم باشد از دو سینی بزرگ پخت استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک مکان قرار دارند

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را در یک لایه روی ورقه پخت قرار دهید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. سینی فر را در فر قرار دهید و سرخ کنید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های گیاهی عالی و الهام گرفته از پاییز هستید ، اینها برخی از غذاهای مورد علاقه ما هستند –

(8 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید