ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus


این ساندویچ سبزیجات ترد ، ترد ، خامه ای و پر از مواد خوشمزه و ساده است تا با هر لقمه شما را سیر و خوشحال نگه دارد. یک غذای عالی با گیاهان ، با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهان به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه پیش پستی در مورد آن نوشتیم …

رژیم گیاهی چیست

خوردن غذاهای گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما به شما می گوییم که گیاهان به چه معنا هستند ، برخی از افسانه ها را در مورد آن برطرف می کنیم و درباره تمام مزایای بالقوه سلامتی از افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود بحث می کنیم.

به طور خلاصه ، ما در مورد تمرکز رژیم مدیترانه ای بر تقویت گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در وعده های غذایی خود صحبت می کنیم. مزایای آن کمتر در معرض بیماری های قلبی ، برخی سرطان ها ، دیابت و موارد دیگر است.

ایجاد یک ساندویچ گیاهی مناسب

بستن ساندویچ سبزیجات


هر وقت ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد که من دیوانه هستم. او قطعاً طرفدار ساندویچ های پر از لایه ها و لایه های گوشت ناهار است. با این حال ، هنگامی که من شروع به ساخت این ساندویچ های سبزیجات کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از –

  • با نان بسیار خوب شروع می شود. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد که شما را سیر کرده و مدت بیشتری سیر نگه می دارد.
    • به دلیل برخی مسائل پزشکی ، اخیراً رژیم غذایی بدون گلوتن را شروع کرده ام و این را پیدا کرده ام حیاط خلوت کانیون مارک بهترینی است که تا کنون امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی به ترکیبی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم نیاز دارید
    • به سالادهای معمولی و گوجه فرنگی فکر کنید و با جوانه ها ، سبزیجات برگ دار مختلف ، خیار ، فلفل ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات سرخ شده و غیره خلاقیت ایجاد کنید.

پروتئین و فیبر را با هموس اضافه می کند

یکی از ترفندهای من برای افزودن طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از حمص به جای خردل یا سس مایونز روی نان است.

فقط 2 قاشق غذاخوری هوموس تقریبا 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین دارد. علاوه بر این یک گیاه است و در رژیم مدیترانه ای قرار می گیرد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد اما در مقایسه با خردل و مایونز می افزاید –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها طرح هستند و ممکن است محصولات و مارک ها کمی متفاوت باشند. بر اساس دوز 2 قاشق غذاخوری

همه هوموس ها به یک اندازه ایجاد نشده اند

فروشگاه های زیادی مارک های هوموس و طعم های موجود در بازار را خریداری می کنند. امیدواریم به زودی پستی اختصاص داده شده به هموس تهیه کنیم. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را در مورد خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

اطمینان حاصل کنید که لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کرده اید تا ببینید هوموس با چه چیزی ساخته شده است و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. بسیاری از آنها مواد نگهدارنده ، افزودنی ها و یا حتی روغن های دیگری به غیر از روغن زیتون به عنوان مواد اصلی دارند.

دو مارک شخصی مورد علاقه ما برای خرید هوموس عبارتند از –

PS همچنین خوشمزه است و خیلی پیچیده نیست که حموم خود را در خانه تهیه کنید. این بسیار خامه ای است و هر گونه حمص خریداری شده از فروشگاه را که هنوز امتحان کرده ایم ، می زند.

ساندویچ سبزیجات عالی با حمص

ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات ، با مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک غذای گیاهی فیبری و خوشمزه.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    برش ها
    نان سبوس دار
  • 2
    قاشق غذاخوری
    حمص
  • 2
    قاشق غذاخوری
    جوانه زدن
  • 1/4
    بولی
    آروگولا
    (یا سبز برگ به انتخاب شما)
  • 1/4
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید ، سپس با آروگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو سرو کنید. بقیه نان را روی آن بریزید.

(17 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید