سالاد غذای بهاری – ریشه های جدید من


مال شما ، دوستان! برای سرگرمی ، من یکی از پست های وبلاگی را که در سال 2010 نوشتم ، دوباره زنده می کنم – یک کاسه سالاد لوبیا گرم ، هویج بو داده سیر و برنج وحشی. چرا من یک دستور قدیمی را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، من فکر می کردم بسیاری از پیروان جدید در اطراف ما هستند که حتی این لذت را ندیده اند (سلام ، اتفاقاً)! دوم ، اکثر شما که از ابتدا اینجا بوده اید فراموش کرده اید. سوم ، این یک دستور العمل ایده آل برای انبار است. و در نهایت ، چون بسیار است ، بسیار خوشمزه – لذیذ. لوبیا کره ای خامه ای ، نعناع سیر هویج طلایی ، برنج وحشی جویدنی ، پیاز ترشی ترد و روشن ، کلم ابریشمی و شوید تازه ، همه با سس آبنبات چوبی و خردل که تقریباً در همه این سالاد و فراتر از آن الهی است.

من دوباره آن را سالاد شام نامیده ام زیرا غذای کامل فصلی است (بله عزیزم ، قطعاً این غذا است وعده غذایی) با در نظر گرفتن محصولات و طعم های زمستانی و بهاری ، هنگامی که نور رونق را می بینیم! هورا!

این دستور غذا خاطرات زیادی را برای من زنده می کند. در همان زمان بود که من حدود 3 سال در رستوران های کپنهاگ کار کردم. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم کسی را باور کنم پرداخت شده برای گذراندن روز در یک آشپزخانه داغ و تنگ ، هر روز ده ها غذای جدید را بدون منو یا دستور غذا بپزم – قطعاً هنوز در ماه عسل هستم. من نسبت به غذایی که تهیه می کردم احساس اطمینان می کردم ، درک عمیق خود از تغذیه را در توسعه دستور غذا به کار می بردم و از هر روز برای پیشبرد خلاقیت خود استفاده می کردم و از سرعت یادگیری و رشد خود آگاه بودم. من مطمئناً در یک گردباد بودم و این دوران بسیار هیجان انگیز از زندگی من بود.

شیفت را ساعت 8 شروع کردم و اکثر ظروف باید تا ساعت 12 آماده می شد که ظهر در را باز می کردیم. این زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 دوز است هر چه، اما پس از چند سال من میانبرهایی ایجاد کردم که طعم فوق العاده ای را در عجله ارائه می دهند. یکی از این جراحی ها روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم انجام دادم ، که به عنوان ماریناد ، محلول سرخ کردن و پایه سوپ ، خورش ، سس و سس برای تمام روز عمل می کرد. در واقع ، من فکر می کنم غذاهای زیادی از ایستگاه من نبوده است کار را نکرد سیر را در خود داشته باشید (چنین راهی آسان برای طعم دادن به چیزها!). این روغن روی نیمکت من نشسته بود و در همه چیز ریخته شد و همه مردم برای دریافت بیشتر برگشتند.

یکی از چیزهایی که من دوست داشتم از روغن سیر در آن استفاده کنم سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را در طلای مایع بریزم ، آنها را در فر روشن کنم و در نیم ساعت یک توده حباب دار و درخشان از ریشه های رنگین کمان سوخته را برای سرو دریافت کنم ، فقط یک فشرده آب لیمو و یک خمیر گیاهان تازه برای تهیه آن. قابل ارائه چه کسی نمی خواهد در آن غوطه ور شود؟! بعلاوه ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه در حال بررسی نتیجه و چگونگی طعم عالی حتی متواضع ترین غذا بودیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، پست امضای من این بود که سبزیجات ، غلات و حبوبات را به طرز هیجان انگیزی ترکیب کنم (که در آن زمان رمان فوق العاده ای بود!) بنابراین این غذا از ارزش هویج سیر بو داده در فر مورد نیاز خانه بیرون آمد. از آنجا که مقداری لوبیا کره نرم و خامه ای از اجاق گاز و مقداری برنج وحشی دم کرده و یک روزه از یخچال به من می آمد ، این ترکیب بسیار ارگانیک جمع شد و بافت ، رنگ و طعم های مختلف را در نظر گرفت.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. برخلاف خرد کردن سیر و افزودن روغن ، اینجا باید باشید خواهد بود آن را پاره یا مخلوط کنید تا تقریباً چسبناک شود. بنابراین ، سیر به هر جایی که روغن باشد می رود و به طور مساوی به طلایی ترین ، شگفت انگیزترین طلا ، نرم و شیرین و سرخ شده تبدیل می شود. از آن متنفر نخواهید شد.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً از بین تمام مواد مغذی که درباره آن می شنویم کم جذاب ترین و اغوا کننده است. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و اگر در مورد کربوهیدراتها چیزی می شنوید ، احتمالاً چیزی نادان و غیر عادلانه است (من واقعاً از احمق هایی که مواد مغذی را جمع آوری می کنند ، بیزارم!) فیبر به نظر می رسد خسته کننده است و چیزی که فقط مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، چرا این کار را انجام دهید شما نیاز به؟

یکی از دلایلی که رژیم های گیاهی برای سلامتی بسیار مضر هستند نه تنها به دلیل فیبر بالای آنها بلکه به دلیل پتانسیل آنها برای تنوع فیبر است. فیبر قبلاً به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم شده است. آنچه در این زمینه تحقیقاتی جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم که فیبر را می توان به چند دسته تقسیم کرد (پلی ساکاریدهای چسبناک ، غیر چسبناک ، غیر نشاسته ای ، نشاسته های مقاوم و غیره). هر یک به احتمال تنوع منجر می شود. منابع غذایی برای باکتری های روده. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروارگانیسم ها بیشتر است.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما طیف گسترده ای از سربازان را در خط مقدم سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، به احتمال زیاد فقط اینطور نیست زنده ماندن، اما گلدار فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. تا جایی که می توانید از خوردن انواع گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که از طیف وسیعی از بچه های خوب در سیستم گوارش خود حمایت می کنید. من به شما می گویم که آنها با بیل به شما جبران می کنند!

غذاهایی که فیبر بالایی دارند عبارتند از لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات و آجیل و دانه ها (به یاد داشته باشید که فیبر در خوراک دام وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول ، نامحلول ، و همچنین فیبرهای چسبناک / غیر چسبناک و فیبرهای قابل تخمیر در همه این گروههای غذایی یافت می شود ، توصیه می شود از هر یک از آنها غذا بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه 25 گرم کوچک است ، نه این که در مورد آن صحبت کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی لذت ببرید و تجربه کنید که چشم انداز بدن شما به آرامی در حال تغییر است. همه چیز در روده برمی گردد ، اما نه فقط آنچه که شما غذا می خورند ، اما باکتری های روده شما هم همینطور.

با این غذا به این بچه های خوب می دهید که از آنها فیبر بخورند رابطه ی جنسی گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات سبوس دار ، 3 سبزیجات مختلف ، و گیاهان دارویی ، به تنوع فیبر جدی تری می افزایند. خوب ، خوب ، فیبر خوب! 😉

نکته جالب درباره مرور این دستورالعمل این بود که ببینم آیا چیزی وجود دارد که من این بار تغییر دهم. من در ده سال گذشته خیلی چیزها آموخته ام و شگفت انگیز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که مجبور نیستم تغییرات زیادی را انجام دهم. تنها چیزی که احساس کردم این سالاد به آن احتیاج داشت سبزیجات برگ سبز و ترشی بود – سارا B کلاسیک در این مرحله حرکت می کند! از آنجا که ما هنوز هیچ سبزی بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده است و بدیهی است که باید مالیده شود! پیاز قرمز را در دستور اصلی به ترشی سریع تبدیل کردم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری آشپزخانه است که من از اولین بار که آن را نصب کردم یاد گرفته ام.

این غذای سالاد هر آنچه را که نیاز دارید در یک کاسه دارد: بسیار خوشمزه و سیر کننده است ، با تمام بافت مخلوط برای برآوردن خواسته های تند شما. شما می توانید قسمت ها را جداگانه ، حتی در روزهای جداگانه بسازید ، اگر به نظر می رسد تعداد زیادی برای پخت یکبار برای یک ظرف زیاد باشد. اگر قصد دارید راه خود را بچرخانید ، لوبیا و برنج را حدود یک روز قبل بجوشانید (و در حین غذا اضافه کنید ، زیرا آماده سازی غذا برای برنده است) و ترشی ها را تا یک هفته قبل ترشی کنید. کلم پیچ را می توان 24 ساعت در روز یا بیشتر آماده کرد ، اما هویج را باید درست قبل از سرو سرخ کرد.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (سفید دریایی ، کانلینی ، لوبیای بزرگ شمالی یا بچه لیما برخی از انواع آن هستند) و اگر می خواهید غلات را جایگزین کنید ، هر نوع برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا عالی خواهد بود ! به جای هویج ، از هر سبزی ریشه ای که به پوسته خود می زنید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا زمستان در روغن سیر خوش طعم است. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون را جایگزین برگ های صاف کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و لذت بخش لذت ببرید. این روزها خیلی از ما درخواست شده است و من همچنان برای اتصال به زمین ، وضوح و اتصال به آشپزخانه برمی گردم. هیچ پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را در مقابل یک تخته برش می بینم ، از آنچه در مقابل من است سپاسگزارم ، یک هویج را برش می دهم ، سپس دیگری را برش می دهم و از شما برای چیزهای ساده تشکر می کنم.

عشق به همه شما آنجا خوب و سالم باشید.
خو ، سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید