رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود اما گرسنگی شدید ایجاد نمی کند. در همه رژیم ها ، رعایت رژیم غذایی با دقت و بدون کوچکترین تغییری بسیار مهم است. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی متوسط ​​، و همچنین حفظ سلامتی ، ورزش را نیز افزایش می دهد.

رژیم 15 روزه کانادایی

رژیم غذایی کانادایی

آگاهی از رژیم غذایی و علائم آن می تواند تأثیر عمیقی بر رژیم غذایی داشته باشد و همچنین سلامت و نیازهای بدن را برآورده کند. در ادامه مطلب رژیم غذایی کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را بین 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک تکه شکر میل کنید. در این رژیم مراقب باشید خوردن صبحانه ضروری است.

در وعده ناهار ، خوردن اسفناج آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ، ابتدا از سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

برای ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

سالاد ، لیمو ترش و کدو را برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

مقداری گل رز

در روز سوم صبحانه را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ آب پز یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

شام را با کرفس ، کلم و سالاد گوجه فرنگی با آب لیمو ترش سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همان کاری را که روز اول انجام دادید انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

برای ناهار ابتدا از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا بوران اسفناج بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب بخورید و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا کاهش وزن و همچنین حفظ سلامت غذا اتفاق بیفتد.

برای شام ، ابتدا سالاد سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بوران کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

در این روز درست مثل روز سوم رژیم غذایی خود صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

ناهار را مشابه روزهای دیگر انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را مانند شب قبل (پنجشنبه) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم غذایی کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با حبه های قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار به ترتیب از سالاد ، برگ سوسیس و اسفناج بوران استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن شام خوردن میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار را مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از انواع میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد سالاد را با آب لیمو ترش تازه بنوشید و سپس نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی را میل کنید.

برای شام ، یک سالاد سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همان کاری را که روز اول انجام دادید انجام دهید ، به جز افزودن یک تکه نان تست.

برای ناهار ابتدا از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر بخورید.

روز یازدهم

برای صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد و سالاد کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بوران درخواست می شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج آب پز بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم غذایی کانادایی

این رژیم دارای یک رژیم غذایی پایه 12 روزه است و به مدت 3 روز به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از خوردن بیش از حد و مصرف همه گروه های غذایی در حد اعتدال خودداری کرد. اگر بعد از چندین ماه وزن فقط 2 کیلو وزن دارید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی مجدد را انجام دهید.

رژیم نگهدارنده برای رژیم کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس از اسفناج بوران استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با خیار و گوجه فرنگی می خورید ، سپس نصف سینه مرغ می خورید و چند ساعت بعد از میوه غذا می خورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی