رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟


بعد از شکستن رژیم کتو چگونه متوجه شدیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از کلاهبرداری خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! برگردیم به دولت کتو

پس از تحقیق و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، برای دفع آن گلیکوژن از بدن ، نباید چربی مصرف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم غذایی به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از شر خود خارج شوید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

شکستن با رژیم سریع کتو VS 01 - چگونه بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی خود بازگردیم؟

چرا استدلال برای حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن زیادی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن شما ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. به این افراد گفته می شود که شما در حال برنامه ریزی سوسیس بودید. به طوری که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از آنچه که در نظر داشتید نباشد. و در هر صورت ، هنگام تمرین ببر خالدار ، کتوز را آزاد می کنید و چربی ای که در طول دوره لکه بینی می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید میزان مصرف چربی خود را کاهش داده و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر فردا میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل سرعت دریافت (خواب) شما کاهش یافته است ، رژیم کتو را دوباره افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک داشتید باز می گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چگونه می توانیم دوباره به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن خالی است و بدن به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما از گرسنگی می میرد و باعث گرسنگی کاذب و عقب ماندگی می شود.
ما می خواهیم بدن را در مرحله کتوز قرار دهیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی و کتون را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

مسیر توصیه شده برای روز بعد از مزخرف به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی (بهترین کاری که می توانید در روز بعد انجام دهید تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما هم تقلب را به طور صحیح و هم همزمان انجام می دهید. زمان. از آن برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم کربوهیدرات دایره ای استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در این دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند ، تا عضله بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد ، با یک وعده غذا جشن بگیرید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های حامل تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که تقلب در چربی را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را بالا می برند و در واقع دوباره تقلب می کنند ، که بدترین کار است.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی بازگشت؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما کاملاً تحت کنترل کتو قرار دارد ، می توانید میزان چربی روزانه خود را به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن شما دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی مصرفی خود استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، مقدار زیادی انسولین باعث می شود بدن دسترسی خود را به ذخایر چربی به طور کامل مسدود کند و این مقدار زیاد انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم دارای 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی است ، و وقتی فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدرات ها هستید ، که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین در خون بالا است ، به شما اجازه نمی دهد که از رژیم کتو چربی دریافت کنید و در عین حال به بدن اجازه نمی دهد. برای داشتن غذا و کالری کمی دارید. مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن وارد عضلات می شود و ماهیچه ها را می سوزاند و اشتها را همزمان تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی باید به گونه ای باشد که سطح انسولین در خون کاهش یابد. این ویژگی فقط شامل می شود رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن ها می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید