رژیم چاقی سریع با یک برنامه غذایی عالی


قبل از اینکه رژیم چاقی بگیرید بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید دلیل چاق نشدن را بدانیم و سپس با تشخیص مناسب بدنبال رژیم غذایی موثر و کارآمد چاقی باشیم. در ادامه چاقی عزیز را به مدت یک هفته برای شما آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی تا چند کیلو در هفته وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز دارید. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهم ترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در روز مصرف کنید تا کالری که بدن روزانه می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار زیادی چربی روزانه نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کرده و به جای آن 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با یادگیری مطالب چربی سریع در هفت روز تا انتها با ما باشید.

غذاهای متنوع برای رژیم چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز

در این مقاله ، ما رژیم غذایی هفت روزه مفصل و جامع برای چاقی سریع را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

روز اول

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان کامل و کمی دارچین بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موزارلا و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای میان وعده عصرانه ، یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر محلی کم چرب ، یک وعده کامل زغال اخته مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری گندم کامل و یک قاشق غذاخوری عسل و برای شام 20 گرم ماهی آزاد ، یک عدد سیب زمینی بزرگ بخورید ، یک وعده کامل نان دوغ بدون نمک. برای آخرین وعده غذایی بعد از شام ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در یک روز دیگر رژیم چاقی سریع برای صبحانه 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه و یک ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل شیر بدون چربی بنوشید به برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان شیر ترش بدون نمک میل کنید. حالا ، برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را با هم مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده کامل سبزیجات آب پز بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

مقداری گل رز

برنامه افزایش وزن صبح سه شنبه ، برای صبحانه ، 2 کیک گندم یا جو با پودینگ و یک میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر را با گلابی بخورید. شما می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورق پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی با سالاد یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع رژیم غذایی چاقی ، عصرها می توانید یک لیوان شیر بدون چربی میل کنید. با دو میوه بزرگ و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ تهیه کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ عالی است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در روز چهارم رژیم افزایش سریع وزن ، املت سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر چرب و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب ترکیب کرده و پرتقال بخورید و تن بخورید. ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج ماهی ، کمی سس و گوجه فرنگی در یک میان وعده. برای ناهار ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با مقدار زیادی انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب با دو وعده کامل میوه یخ زده ، و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان بروکلی ، دو فنجان کامل کاسه برنج با لوبیا و بعد از شام مخلوطی از سویا پودر پروتئین با شیر با میوه های بزرگ سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان کامل بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده. همراه دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر با یک لیوان شیر ترش بدون نمک و در پایان شیک عصر ، پروتئین با تعداد زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم سبوس دار ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک وعده کامل زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و دارچین کوچک ، برای ناهار 2 فنجان پاستا با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ، در میان وعده یک فنجان گربه ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم مرغ سینه ، 2 وعده سبزیجات آب پز و یک سیب زمینی بزرگ و در پایان شب می توانید یک سبک شیک بخورید.

روز هفتم و آخرین روز رژیم چاقی سریع است

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، پاپریکا ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا آرد و کیک های بزرگ انگور ، در یک میان وعده مخلوطی از دو فنجان جو با 2 لیوان شیر کم چرب ، کمی دارچین و یک وعده دیگر کشمش ، برای ناهار 2 برش نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، سالاد و خردل ، سبزیجات آب پز ، یک لیوان دوغ بدون نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای یک میان وعده خوردن یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم شام ماهی تن ، یک وعده بروکلی سس پاستا ، دوغ بدون نمک و شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید