رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ باید امتحانش کنم؟



رژیم غذایی Sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “افراد مشهور” در انگلستان ایجاد شده است و اخیراً به دلیل رژیم غذایی به دلیل ادعای اینکه ادل از آن برای کاهش 40 کیلوگرم استفاده کرده است ، امسال به رتبه اول رسیده است.

آدل شخصاً تأیید نکرده است که از رژیم غذایی نیمه تغذیه ای استفاده می کند یا اینکه چقدر وزن اضافه کرده است.

نویسندگان رژیم sirtfood ، ایدان گوگین و گلن متن ، ادعا می کنند که شما می توانید “وزن کم کنید و گرسنه نباشید. شما می توانید 7 پوند و 7 روز وزن کم کنید و هیچ کدام عضلانی نخواهد بود. این نقل قول مستقیماً از وب سایت sirtfood به دست آمده است.

آنها ادعا می کنند که نشان داده شده است که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. لازم به ذکر است که این مطالعات بر روی مگس ها و موش های میوه بود ، نه انسان ها.

در رژیم sirtfood چه می خورید؟

“Sirtfoods” سیرتوئین ها را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست آنها از “20 بهترین غذای مصنوعی:”

  • کلم پیچ
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیاز
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • گردو
  • arugula
  • چیلی چشم پرنده (شبیه فلفل سرانو است)
  • عشق (گیاه)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • هواپیماربایان
  • قهوه

در هفته اول ، شما باید کالری خود را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و یک وعده غذایی غنی از sirtfood بخورید.

در هفته دوم ، میزان دریافت خود را به 1500 کالری در روز افزایش می دهید ، 2 آب سبز sirtfood در روز می نوشید و 2 وعده غذایی غنی از sirtfood در روز می خورید.

هیچ برنامه بلند مدتی وجود ندارد. در پایان 2 هفته ، شما باید غذاهای گیاهی و آب سبز را ادامه دهید.

بنابراین اساساً آنها به شما می گویند غذای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

مقیاس به احتمال زیاد سقوط می کند. این باید عضله ، آب و چربی کم باشد (من نمی دانم چگونه دو نفر با سابقه بالینی می توانند ادعا کنند که شما در رژیم غذایی محدود کالری عضله خود را از دست نمی دهید).

به احتمال زیاد به محض گذشت 2 هفته دوباره وزن اضافه خواهید کرد.

در یک مطالعه بسیار کوچک “داخلی” ، گوگین و متن ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضلات خود را حفظ کردند ، اما پس از 3 هفته هیچ کدام از شرکت کنندگان را دنبال نکردند.

همچنین مطمئن نیستم که چگونه می توانند ادعا کنند که شما “گرسنه نمی شوید”. هنگامی که شما فقط 1000 کالری در روز می خورید ، بدن شما فقط پس از ترکیب جادویی غذاها علائم گرسنگی خود را خاموش نمی کند. این فقط یک BS است.

در حالی که آنها در کپی کردن و چسباندن وحشی ترین رویاهای افراد به برچسب آنها کار بزرگی انجام می دهند ، این رژیم غذایی چیز خاصی نیست. این فقط تکرار رژیم دیگری است که ما دیده ایم: این را بخورید ، نه آن را ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، وزن خود را افزایش دهید ، و سپس به رژیم غذایی جدید جدید “سلبریتی ها” بازگردید.

آیا رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این رژیم ها همه توسط افراد مشهور در یک زمان پشتیبانی می شد ، اما امروزه صحبت های زیادی در مورد آنها شنیده نمی شود. رژیم غذایی Sirtfood زمان خود را در کانون توجه قرار خواهد داد ، وقتی مردم از آن خسته شوند ناپدید می شود و رسانه ها به پوشش مد بعدی ادامه خواهند داد.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا احساس می کنید در طول این سالها مدام سعی می کنید قوانین رژیم غذایی خود را رعایت کنید؟ حبوبات و کره بادام زمینی روی پالئو وجود ندارد. بدون غلات و لبنیات به طور کلی 30. بدون نان یا میوه روی کتو. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه در نحوه غذا خوردن دچار سردرگمی شده اند

بهترین توصیه من؟ دیگر تمام قوانین دلخواهی را که با این هدف وضع نشده اند ، بلکه برای فروش به توده مردم ، متوقف کنید

این ایده را کنار بگذارید که رژیم بعدی (مجموعه ای از قوانین تصادفی AKA) همان یک باشد. این نیست. Eina تنها چیزی که در طولانی مدت کار می کند این است که یک برنامه عملی خاص ایجاد کنید که بدن شما را به بهترین شکل ممکن تشویق می کند و باعث می شود احساس شادی و رضایت کنید. ⁣⁣

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن است که کمک بگیرید و یک متخصص تغذیه ثبت نام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او یک تمرین خصوصی تحت عنوان آگاهی از تغذیه را اداره می کند ، جایی که به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه از طریق تغذیه بهره وری و بهره وری خود را به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

دیدگاهتان را بنویسید