با این دستور العمل آسان و سریع سرخ شده ادامام با ادامام یخ زده و فقط چند ماده در انبار ، در آشپزخانه وقت خود را ذخیره کنید. یک راه فوق العاده برای اینکه خانواده خود را وادار کنید از غذاهای گیاهی بیشتری لذت ببرند.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای جمع آوری یک غذای سالم و مفید این است که وقت گیر است. گاهی اوقات این درست است … پختن غذا در خانه سخت تر از سفارش غذا یا فست فود است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی (مانند این دستور غذا) وجود دارد که سریع پخته می شوند. هنگامی که آنها فقط به چند جزء معمولی قفس نیاز دارند ، امتیاز اضافی دریافت می کنند. اینها برخی از موارد مورد علاقه ما در شبهای شلوغ هستند (ما شام چهارشنبه شما را تماشا می کنیم).

این دستور العمل چگونه در زمان صرفه جویی می کند


این کنجد و سیر ادامام قطعاً یک دستور العمل صرفه جویی در وقت است زیرا –

  • ادامام منجمد اصلی ترین ماده ای است که به سرعت در زیر آب جاری ذوب می شود
  • فقط سایر مواد کمی روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد (تزئین اختیاری)
  • پخت آنها فقط 3-4 دقیقه طول می کشد
  • بدون ضربه یا بریدگی در جسم

غذاهای گیاهی بیشتری اضافه کنید

کنجد و سیر ادامه را ببندید

جایی که هست ماه ملی میوه و تره بار، ما متعهد هستیم که نکات کاربردی برای رشد گیاهان را در رژیم غذایی خود به اشتراک بگذاریم.


مصرف میوه ها و سبزیجات به ویژه در رژیم غذایی آمریکایی بسیار کم است.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را مصرف نمی کنند.
  • نشان داده شده است که انتشار گیاهان در رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش می دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزایش غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب فقط یک کاسه را در وسط میز هنگام شام (یا حتی هنگام تهیه شام) می گذارم و همه آنها را درست از کاسه بیرون می آورند. نکته مناسب – لوبیاها را بیرون می آورید و می خورید. غلاف های خالی را ترک کنید زیرا قابل خوردن نیستند.

حتی بیشتر اطلاعات مرتبط را بررسی کنید رژیم مدیترانه ای

ادامام چیست؟

منشا ادامام از شرق آسیا است و یک سویای نارس است که اغلب در غلاف سرو می شود. آنها معمولاً جوشانده ، بخارپز یا سرخ می شوند.

آنها یک پایه پروتئینی عالی هستند ، با 18 گرم در 1 فنجان ادم پخته شده. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر و غنی از شاخ و برگ و ویتامین K هستند.

دستور تهیه کنجد و سیر ادامامی

دستور 10 دقیقه ای کنجد و سیر ادامام

این دستور العمل آسان و سریع ادامام سیر ، راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی شما است. مکمل عالی برای هفته.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 16
    oz
    ادامام ، منجمد ، در غلاف
    (1 کیسه)
  • 1
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق غذاخوری
    من پهن هستم
    (یا آمینو مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1
    قاشق چایخوری
    کنجد
    (تزئین)

  1. ادم یخ زده را در یک الک قرار دهید و زیر آب سرد آب کنید (حدود 3-5 دقیقه)

  2. روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. وقتی داغ شد ، ادامامین ذوب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید.

  4. هم بزنید تا مخلوط شود و حدود 3-5 دقیقه بپزید ، فقط تا زمانی که ادامام داغ شود

  5. از روی حرارت بردارید ، در یک کاسه بریزید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما حبوبات را می خورید اما غلاف ها قابل خوردن نیستند

توضیحات –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. فقط ذوب آنها را زیر آب جاری متوقف کنید.

کنجد سرخ شده و ادم سیر

سوالات متداول در مورد ادامام و کنجد و سیر

آیا می توانم از ادامام تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید به جای آن ادامام یخ زده را با ادامام تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شدن زیر آب جاری است بگذرید.

ادامام یخ زده را از کجا پیدا می کنید؟

اکثر فروشگاه های مواد غذایی edamame را در نزدیکی سبزیجات منجمد خود دارند. ما آنها را شخصاً در Trader Joe’s ، Safeway and Target یافته ایم.

آیا می توانم از edamame که قبلاً پوست کنده شده استفاده کنم؟

احتمالاً ، اما ما آن را امتحان نکرده ایم. ما فرض می کنیم که این دستورالعمل ها دستورالعمل یکسانی بودند.

آیا می توان به جای پودر سیر از سیر تازه استفاده کرد؟

مطمئناً ، اما توصیه می کنیم وقتی داغ است آن را به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید حدود 30 تا 45 ثانیه بجوشد (تا زمانی که بوی سیر قوی بو نگیرد) و سپس ادامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به این ترتیب شما سیر خام را با ظرف خود نمی خورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

نه ، به هیچ وجه. یکی از فرزندان من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من مقداری از ادام را بدون سرو نگه می دارم و بقیه ما آن را با دانه ها دوست دارم.

(6 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021