در کوتاه مدت با معده و چربی پهلو خداحافظی کنید


چربی شکمی و وجود آن دلایل مختلفی از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس دارد. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و ایجاد سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به از بین بردن چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید سریعتر نتیجه بگیرید یا هیچ یک از روشهای ذکر شده بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که بدون نیاز به جراحی و دارو ، چربی های دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی و به طور کاملاً محجوب می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی: نوع چربی که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

پیامدهای چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

بومبا

چاقی یکی از مهمترین علل بیماریهای مختلف است. چربی اضافی در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، آلزایمر و سایر زوال عقل ها و سایر بیماری ها. سایر مشکلات تنفسی ، بیماری های کبدی ، پوکی استخوان

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

عوامل مختلفی باعث چربی شکم می شوند که مهمترین علت چربی شکم و چربی پهلو هستند.

مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به انواع مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

تحقیقات محققان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی در ناحیه شکم و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و منجر به کالری بیشتر می شود. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قند اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهد.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در کنترل و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت استرس است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس شروع به خوردن غذا می کنند تا استراحت کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف شکم و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن آنها نقش دارد. محققان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر چاقی مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

وقتی ژنتیک عامل چربی شکم و اضافه وزن است ، نمی توانید از روش های تهاجمی و دستگاه های قطره ای و باریک برای رسیدن به تعادل استفاده کنید. اساس این دو دستگاه انرژی گرمایی با فرکانس رادیویی است و آنها فرایند سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو را به طور کاملاً غیرقابل کنترل انجام می دهند.

4. رژیم غذایی اشتباه

غذاهای شیرین مانند کیک و شیرینی و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش متابولیسم و ​​کاهش توانایی سوزاندن چربی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به شما کمک می کند احساس طولانی تری داشته باشید و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولا بیشتر می خورند.

چربی ترانس عمدتا باعث التهاب و در نتیجه اضافه وزن می شود. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فود ، کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای غلات کامل از چربی های غیراشباع چندگانه و چربی های غیر اشباع استفاده کنند.

تاثیرات پرخوری بر چربی شکم

5. بی خوابی

بین افزایش وزن و کم خوابی ارتباطی وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب کافی منجر به عادات غذایی اشتباه یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن نمی تواند به طور مستقیم چربی شکم را افزایش دهد ، اما یکی از عوامل بدتر کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی بیماریها

برخی بیماریها یا بیماریهایی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. عدم نوشیدن آب کافی

برای حفظ سلامت جسمانی لازم است آب کافی بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های قندی ، چای و آب میوه علاقه مند هستند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های قندی به بدن اضافه می شود و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود ، اما نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

آنچه مهم است این واقعیت است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی شکر و نوشیدنی های کالری مصرف کنید.

بنابراین ، توصیه می شود به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه و نوشیدنی های مختلف ، از آب معمولی یا چای بدون قند استفاده کنید.

9 بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، افزایش وزن رخ می دهد. عدم تحرک باعث از بین رفتن چربی اضافی و شکم می شود و چربی پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده بخورید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و در عوض کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای مصرف کنید ، این کربوهیدراتها را برای از بین بردن چربی شکم مصرف کنید. آن کمک می کند.

بر خلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و باعث شود کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب رژیم غذایی با فیبر بالا می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. به غذایی که می خورید توجه نکنید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

غذا خوردن با ذهن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را کنترل کنید و در نتیجه کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب شما گرسنگی و سیری خود را بهتر زیر نظر می گیرید ، با سرعت و حواس پرتی کمتری غذا می خورید و تأثیرات غذا بر ذهن و سلامت خود را درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. عدم انتخاب ورزش مناسب

انتخاب یک ورزش موفق برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، عملکرد بالا و اختلالات اسکلتی عضلانی بالا اجتناب می کند.

انجام روزانه پیلاتس حتی می تواند به شما در کاهش وزن و کوچک شدن دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح آمادگی خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و جلوگیری از بازسازی آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که هفته ای نیم تا یک پوند وزن کم کنید تا کاهش وزن تدریجی و مداوم باشد.

تغییرات رژیم غذایی و کنترل مقدار غذایی که می خورید با ورزش و چربی سوزی اضافی برای از بین بردن چربی شکم و اطراف باسن همراه است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور.

لوبیا و حبوبات به شما کمک می کنند تا سیر بمانید و میزان کالری دریافتی روزانه خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می دهد بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و بدتر شدن چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات و همچنین تغییرات داخلی بدن ، می توانید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو باید چه کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم را در طول روز و حتی چاقی را در طول زمان انتخاب کنید. علاوه بر این ، صبحانه متابولیسم بدن شما را آغاز می کند و در نتیجه در طول روز غذای کمتری می خورید. روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید که سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است و شما را بیشتر سیر نگه می دارد.

برای ناهار غذاهای پر کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار خود را با سالاد میوه یا سبزیجات میل کنید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، عصرانه ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به تدریج از عصر کند می شود ، بنابراین خوردن غذای سبک برای شام مهمتر است.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. یک میان وعده سالم شامل میوه ها و سبزیجاتی است که هم کالری کمی دارند و هم مرطوب کننده هستند.

چگونه می توانید چربی شکم را از بین ببرید؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این ویژگی ها لیپوساکشن نامیده می شود.

در لیپوساکشن ، جراح موادی مانند ران را برای شناور کردن سلول های چربی به هدف تزریق می کند. سلولهای چربی با مکش خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون تغییر شیوه زندگی ، احتمال تکرار سلولهای چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای اضافه وزن کمی یا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

فرآیندهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا بانده بندی معده که برای افرادی که اضافه وزن دارند و تجمع چربی در شکم و پهلوها مناسب است مناسب است. اگر شما یک بیمار چاق هستید و چربی زیادی در ناحیه شکم و باسن خود جمع کرده اید ، چنین اقداماتی موثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم به انجام جراحی پلاستیک برای کاهش شکم و باسن یک موضوع بسیار شخصی است ، اما قبل از تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطر بیهوشی

کبودی

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایع

عفونت

نیاز به بازبینی جراحی دارد

التهاب مداوم

بهبود زخم آهسته

شل شدن پوست و تحلیل سلول ها

التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از عمل پوشش داده می شود.

با دستگاه های مداری چربی شکم و پهلو را از بین ببرید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه خاموش کننده م effectiveثری هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرقابل کنترل و کارآمد انجام می دهند. اساس هر دو دستگاه موج رادیویی گرمایش است. هیچ خطری برای جراحی ، بیهوشی و زخم برای برداشتن چربی شکم با این دو دستگاه وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد روبرو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید