خواص رژیم غذایی سالم


رژیم گیر – رژیم گرفتن و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال ورزش هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی رژیم غذایی سالم شما را به خطر می اندازد ، پس متخصص تغذیه طراحی آن برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن ضروری است. در اینجا موجود است لاغری موضعی تو هم بگیر

تمام مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای فعالیت های روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای زندگی را بدون هیچ گونه ضعف یا بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

با عادات غذایی خود سازگار باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید آن را دنبال کنید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، کاهش وزن به زودی جواب می دهد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این رژیم قرار می گیرند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که آیا رژیم غذایی یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به انتخاب مطلوب برسید. یکی را انتخاب کنید که مناسب سبک زندگی شما و نحوه غذا خوردن و ورزش شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم این است که رژیم غذایی شما را گرسنه نکند. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب باشید ، مانند سوپ ، میوه و سبزیجات. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را در رژیم غذایی سالم و بدون احساس بیهودگی نگه می دارند. نه این که شما گرسنه باشید آماده باشید حتی یک سنگ بخورید.

احساس خوبی داشته باشید

  1. در مورد هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم در تمام زندگی خود رعایت کنم؟” اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا این غذا یا نوشیدنی است که می خواهید در دراز مدت آن را ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی دیگر غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که حاوی غذاهای غیرمعمول است و نیاز به زمان در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که زمان و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم این است که اصلاً فکر نکنید رژیم دارید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال طرحی باشید که شما را از عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند ، هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید