جو دوسر پخته شده با لیمو از جو دوسر ، انواع توت های شیرین و یک لیمو برای تهیه دریای تازه تهیه می شود. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده است و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر تنظیم شود!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در رامکینای سفید با یک قاشق

این پست توسط The Quaker Oats Company حمایت می شود.

آیا آماده استفاده تازه از جو دوسر پخته هستید؟ این همین است! هنگام صبحانه از انواع توت های تازه تابستانی لذت ببرید.

شما احتمالاً اکثر مواد تشکیل دهنده را در قفس خود دارید و می توانید انواع توت ها را از بازار کشاورزان ، سوپر مارکت خود بردارید یا اگر خوش شانس باشید که آنها را تازه در باغ خود بیابید ، حتی بهتر است.

این مواد را جمع کنید

جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
توت مخلوط
لیمو
شیر گیاهی ساده و شیرین نشده
شربت افرا
قطره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه مواد روی زمینه خاکستری قرار می گیرند

من عاشق ایجاد خلاقیت با جو هستم. و در تابستان ، من عاشق استفاده از انواع توت های تازه برای شیرین و روشن کردن آنها هستم!

در این دستور غذا از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار من موجود بود. در اواخر تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و غنی هستند. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، از خوردن این غذا دست نمی کشم.

از انواع توت های در دست استفاده کنید ، از انواع توت های یخ زده تا هر نوع مخلوط تازه!

صحبت از تازه است. لیمو بسیار حیاتی است. از آن غافل نشوید. پوست لیمو به طعم توت کمک می کند. و دادگاه بدون آن کاملاً یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبح است. من آنها را دستی نگه می دارم زیرا مغذی هستند و در آشپزخانه بسیار کاربرد دارند.

جو دوسر یک گزینه آسان و در دسترس برای غلات کامل است. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و به سیستم گوارشی سالم کمک کند. این دستور با 5 گرم فیبر در دوز به لطف جو دوسر و انواع توت ها ، منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در رامکینای سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • تخم مرغ را در دستور العمل گیاهخواری قرار دهید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما طعم خوبی دارد!
  • این دستور با شیر معمولی یا گیاهی به همان میزان کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل شکر قهوه ای برای شربت افرا.
  • این دستور غذا را دو یا چهار برابر کنید. به سادگی مواد را مخلوط کنید ، همه چیز را در رمکین های جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید جو دوسر را در یک صبح شلوغ در مایکروویو یا فر گرم کنید.
  • یک وعده اختیاری ماست یونانی را امتحان کنید
  • تا 4 رامکین آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را خنک کرده و در مایکروویو یا فر قرار دهید تا در صبح شلوغ گرم شود.

آماده تهیه این جو دوسر پخته هستید؟ این هم دستور غذا!

جو دوسر پخته شده در مزرعه لیمو

این جو دوسر پخته شده با لیمو ، دارای جو دوسر ، انواع توت های شیرین و کمی لیمو است تا جو دوسر تازه پخته شود. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده است و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر تنظیم شود!

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

کل زمان35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

غذا: آمریکایی

کلمه جستجو: دستور تهیه جو دوسر پخته شده

مقدار مصرف: 1

کالری: 340kkal

عناصر

  • .5 بولی جو دوسر قدیمی قدیمی Quaker
  • .5 بولی شیر گیاهی بدون شیرینی ساده
  • 1 قاشق سوپخوری شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری قطره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو دوسر ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را پوره کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک رمکین 6 اونسی بگذارید و پوست لیمو را به طور مساوی روی آن بپاشید. خمیر را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید ، تا پشت آن بلند شود و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

توضیحات

توجه داشته باشید:
تخم مرغ را به دستور گیاهخواری بریزید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما طعم خوبی دارد!

تغذیه

کالری: 340kkal | کربوهیدرات: 52گرم | پروتئین: 16گرم | فیتا: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | فیبر: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم