توت فرنگی موهیتوس بدون قند (با و بدون الکل) –


این موهیتو های توت فرنگی ساده بدون شکر اضافه می شوند و می توان آنها را با الکل یا بدون الکل میل کرد. آنها در هوای گرم جرعه های سرگرم کننده و خوشمزه ای هستند!

دستور پخت موهیتو توت فرنگی

امروز ، به عنوان بخشی از مجموعه “توصیه های تغذیه ای ویت” با توت فرنگی کالیفرنیا ، من تجزیه و تحلیل مبتنی بر شواهد از کاهش قند را ارائه می دهم و به شما آموزش می دهم که چگونه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه من بدون قند ، موهیتوس توت فرنگی خود را تهیه کنید.

قطع شکر یک پیشرفت بزرگ است. و در بیشتر موارد ، به دلایل خوب.

قند زیاد در رژیم غذایی با بسیاری از بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت و چاقی ارتباط دارد.

شکر اضافه شده حاوی موادی مانند شکر نیشکر ، شربت برنج قهوه ای ، آگاو و حتی به اصطلاح “شیرین کننده های طبیعی” مانند عسل و شربت افرا است. نه قند موجود در میوه ها!

حقیقت قند موجود در میوه ها! >>

اما آیا واقعاً برای سالم ماندن باید سراغ بوقلمون سرد بروید و قند اضافه کنید؟

اصلا! تحقیقات نشان می دهد که در چارچوب رژیم متعادل – که مملو از میوه ها و سبزیجات کامل برای سلامتی است – کمی قند اضافه شده به شما آسیبی نمی رساند.

با این وجود ، وقتی می توانید آن را کاهش دهید ، چرا که نه؟

برخی از متهمان شایع بیش از حد قند عبارتند از بسته بندی محصولات ، سس ها ، سس سالاد ، محصولات پخته شده و نوشیدنی های طعم دار.

اکنون ، من به شما نمی گویم که از شکر در دستور کیک شکلاتی مورد علاقه خود صرف نظر کنید – این بی رحمانه خواهد بود – اما برخی از غذاها و نوشیدنی ها قطعاً می توانند از کاهش قند سود ببرند.

چیز مورد علاقه من برای جایگزینی شکر افزوده ، میوه است.

در حالی که برخی از مردم نگران قند موجود در میوه هستند ، اما در تغذیه یکسان نیست. همه میوه ها حاوی مواد مفید مانند مواد شیمیایی ، فیبر و مواد گیاهی هستند – هر چیزی که با شرایطی که ما سعی می کنیم از آن اجتناب کنیم ، مطابقت ندارد.

به عنوان مثال ، توت فرنگی حاوی سه گرم فیبر پر کننده معده در هر وعده و دوز زیادی از فلاونوئیدها است ، مواد گیاهی که به طور بالقوه می توانند خطر ابتلا به سرطان ، بیماری های قلبی و بیماری آلزایمر را کاهش دهند.

توت فرنگی تصفیه شده می تواند به راحتی شیرینی مغذی را به ماست معمولی یا جو دوسر اضافه کند.

بسته بندی؟ برای پانسمان سریع ، ارزان و مغذی ، شکر و پوره اضافه شده را با روغن زیتون و سرکه کنار بگذارید.

در مورد نوشیدنی ها ، میوه های له شده می توانند به طور کامل جایگزین پودر قند اضافه شده یا شربت ذرت با فروکتوز بالا شوند.

به عنوان مثال ، من دوست دارم از توت فرنگی پخته شده در دستور موهیتو توت فرنگی خود به جای شربت ساده استفاده کنم. می توانید این غذا را با الکل درست کنید یا در یک جرعه ملایم و طراوت آن را تمیز نگه دارید.

موهیتو توت فرنگی

برای چاپ دستور العمل کامل به وب سایت California Strawberry مراجعه کنید.

خیلی شیرین! وقتی توت فرنگی تازه دارید چه کسی به شکر نیاز دارد؟ به سلامتی!

وزن: آیا می خواهید این موهیتو های توت فرنگی بدون قند را امتحان کنید؟ چگونه می توان شکر اضافه شده را کاهش داد؟

* این ویدیو توسط California Strawberry حمایت می شود. از حمایت شما از مشارکت مورد تأیید Whitney E. RD که این وب سایت را ممکن می سازد متشکریم!

– ویتنی

اگر با این ایمیل نام برده شده اید ، می توانید بدانید که یک عکس برش دهید و #WITSKITCH بگیرید – من عاشق دیدن هستم!

دیدگاهتان را بنویسید