تمایل به کاهش وزن چگونه اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنیم


شما همچنین می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، اما نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییر در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا ، باعث شده است که ما هر روز بیشتر بخوریم. اما واقعیت این است که ما اضافه وزن داریم اما نمی خواهیم وزن خود را کاهش دهیم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید چگونه می خواهید میل شدیدی به کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه میل به کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست. برای تقویت میل به کاهش وزن ، فرد باید هم مسائل معنوی و هم رژیم غذایی یا نوع رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی را تغییر دهد. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه با برنامه ریزی مناسب این کار را انجام دهیم.

رژیم غذایی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن ضروری است. ابتدا باید این سالات را از خود بپرسیم: چه غذایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا ما پر از انواع غذا هستیم؟ آیا وقتی سیر می شویم غذا می خوریم؟

تمایل به کاهش وزن

با پاسخ به این س questionsالات ، ما در واقع به همه چیز مربوط به غذای خود نگاه می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات کجاست. وقتی متوجه می شویم که در کجا بیمار هستیم ، نیمه برهنه هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، میل به کاهش وزن با پیدا کردن نقاط ضعف افزایش می یابد. بنابراین ما نقاط ضعف / ضعف پیدا کردیم ، اکنون چه کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست.

راههای تقویت میل به کاهش وزن

همانطور که در بالا ذکر شد ، شروع و حفظ وزن مناسب کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت میل به کاهش وزن وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

مشخص کنید که چرا می خواهید وزن کم کنید

سوابق واضحی از دلایل نیاز به کاهش وزن داشته باشید. چرا شما این کار را انجام میدهید؟ زیرا نوشتن شما را متعهد به کاهش وزن در ذهن می کند. به نظر می رسد که این یک چیز ساده برای تشویق است. شما باید این دلایل را روزانه بخوانید تا بتوانید در مواقع وسوسه و تمایل به کاهش وزن ضعیف باشید. این دلایل می تواند از پیشگیری از دیابت تا افزایش اعتماد به نفس شما به هر دلیلی که برای شما مهم است و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، متفاوت باشد.

انتظارات واقعی داشته باشید

گاهی اوقات بحث نداشتن اراده قوی برای کاهش وزن مطرح نیست. نتیجه این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. به عنوان مثال ، اگر وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید 70 کیلوگرم اضافه کنید ، آیا این کار در عرض یک ماه امکان پذیر است؟ اهدافی که دور از دسترس هستند باعث ناامیدی می شوند. و احساس ناامیدی باعث می شود به خودمان بگوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! و در نتیجه ، واضح است که شما در حال کاهش وزن هستید.

تمایل به کاهش وزن

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و برای آن ارزش قائل شوید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند کمتر وزن کم می کنند. بنابراین علاوه بر تمام کارهایی که برای تقویت میل به کاهش وزن انجام می دهید ، باید عشق به بدن خود را نیز بیاموزید. کسی که بدن خود را دوست دارد مطمئناً کاری نمی کند که سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما بخواهیم یا نخواهیم همیشه با ما است. پس چرا آن را دوست ندارید و از آن به خوبی مراقبت می کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

کارشناسان راه های زیر را پیشنهاد کرده اند:

  • تمرین
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خود را بطور خاص با مدلها مقایسه نکنید
  • لباس های خود را بچرخانید
  • به آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که در ظاهر خود می پسندید ، بیان کنید

از کسی الگوی خود باشید

داشتن الگو می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. با این حال ، شما باید انگیزه مناسب را انتخاب کنید. داشتن یک الگو به شما این امکان را می دهد تا دقیقاً ببینید که می خواهید چگونه به نظر برسید. البته این نیز باید واقعی باشد. فردی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر شبیه شما باشد و الگو باشید. این باعث می شود شما انگیزه داشته باشید.

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه نسبت به خود و استعدادهای خود خوش بین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قوی تر خواهید بود. در نتیجه ، میل شما به کاهش وزن حتی قوی تر می شود. علاوه بر این ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، نسبت به آن احساس تعهد بیشتری می کنید. هرچه درباره کاهش وزن مثبت صحبت کنید ، اراده شما برای کاهش وزن قوی تر می شود.

تمایل به کاهش وزن

ورزش لذت بخش را فراموش نکنید

ورزش های سرگرم کننده یکی از مهمترین بخش های کاهش وزن است. این نه تنها کالری بیشتری می سوزاند ، بلکه باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. بهترین تمرین آن است که از انجام آن لذت ببرید و همیشه آماده انجام آن هستید. شما می توانید از بسیاری از ورزش ها لذت ببرید اما مهم این است که دقیقاً ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با انجام این کار ، از انجام کاری که دوست دارید لذت خواهید برد و وزن خود را کاهش می دهید بدون اینکه به کاهش وزن فکر کنید یا اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا ببینید چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم موفق نمی شوید. در این موارد ، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. شاید این مشکل اساساً به اراده شما مربوط نمی شود و شما از نظر جسمی مشکل دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده باشید که مناسب شما نیست. در چنین شرایطی ، بهترین گزینه این است که از متخصصان تغذیه کمک بگیرید. یک متخصص می تواند به شما کمک کند به درستی و راحت تر وزن کم کنید و به وزن ایده آل خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید