تارت چدار گوجه فرنگی آسان – تغذیه ماریسا مور


این ماده گوجه فرنگی با سه ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این کیک به عنوان پیش غذا لذت ببرید یا آن را با سالاد سبزیجات برای یک وعده غذایی سبک اما لذت بخش تابستانی میل کنید.

کیک گوجه فرنگی با دستمال سفید و چرخ پیتزا

این پست توسط دوستان من در Cabot Creamery حمایت می شود.

این دستور العمل تابستانی پر از گوجه فرنگی تازه تابستانی و شیرینی پف دار چدار ترد است. این یک چرخش فوق العاده ساده روی پای سنتی گوجه فرنگی جنوبی است – بدون تمام کار!

برای تهیه این کیک آسان ، باید به یاد داشته باشید که شیرینی پفکی خود را ذوب کنید ، اما به سرعت با هم جمع می شوند.

شما نیاز خواهید داشت

شیرینی پفکی
گوجه فرنگی تازه رسیده
چدار تیز Cabot Vermont
نمک و فلفل ترک خورده
ریحان تازه (اختیاری ، اما توصیه می شود)

نکاتی در مورد گوجه فرنگی خوشمزه

این یک دستور عالی برای استفاده از باغ گوجه فرنگی تازه است. من بسیار خوش شانس بودم که چند گوجه فرنگی گوجه فرنگی در دست داشتم.

گوجه فرنگی های تابستانی کاملاً عالی هستند – تازه و پخته نشده. اما چون می دانستم نمی توانم همه آنها را بخورم ، این پای راه حل مناسبی بود.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را ببرید:
گوجه فرنگی ها را تقریباً به همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از پیر شدن یکنواخت گوجه فرنگی ها ، آنها را به برش های نازک برش دهید و ضخامت ثابت آن – تا ¼ اینچ را در نظر بگیرید.

گوجه فرنگی را خوب خالی کنید. برای جلوگیری از مکیدن کیک ، باید گوجه فرنگی ها را خالی کنید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم. به سادگی برش ها را بریده و روی دستمال سفره ، حوله آشپزخانه یا حوله کاغذی تمیز به مدت 15 دقیقه یا بیشتر قرار دهید تا مایع اضافی خارج شود.

گوجه فرنگی ها را مزه دار کنید. اگرچه گوجه فرنگی به خودی خود خوشمزه است ، اما نمک طعم آن را بیشتر می کند. فلفل سیاه هم اضافه کردم.

برش های گوجه فرنگی قرمز روی دستمال پارچه ای

از شیرینی پف دار استفاده کنید

یک شیرینی پفکی که در یک فروشگاه خریداری می شود کلید تهیه این دستور العمل در کوتاه ترین زمان است. من سعی نمی کنم آن را در خانه انجام دهم.

بگذارید شیرینی پفکی در یخچال یا در دمای اتاق ذوب شود تا به راحتی گرد شود. با استفاده از وردنه خمیر را به اندازه سینی فر پهن کنید.

برای پوشاندن سینی فر از کاغذ روغنی استفاده کردم. همچنین می توانید از قالب فر سیلیکونی استفاده کنید. من کاغذ را دوست دارم زیرا به راحتی می توانید کیک را از قالب به توری خنک کننده بردارید.

شیرینی پف دار با پنیر و برش های گوجه فرنگی در بالا

با چنگال ، خمیر را به همه جا پهن کنید.

چدار “چسبی” خواهد بود که این کیک را در کنار هم نگه می دارد و البته طعم شگفت انگیزی به آن می بخشد.

وقتی گوجه فرنگی سر جایش قرار گرفت ، نمک و فلفل روی گوجه فرنگی ها می پاشند. تا زمانی که طلایی و ترد شود بپزید.

(برای دستورالعمل گام به گام به پایین بروید).

پنیر رنده شده در یک کاسه سبز با پنیر خرد شده در پس زمینه

یک پنیر خوب انتخاب کنید

این دستور فقط شامل 3 ماده است. بنابراین انتخاب خوب مهم است.

من از Cabot Vermont Sharp Cheddar استفاده می کنم. اگر آشنایی ندارید ، Cabot یک شرکت تعاونی است که متعلق به خانواده های کشاورز در سراسر نیو انگلند و نیویورک است و 100 درصد سود به کشاورزان تعلق می گیرد.

من می گویم که بین آن و چدار فوق العاده تیز آنها رفت و آمد کردم. می توانید از هر کدام استفاده کنید ، اما من قطعاً توصیه می کنم تیز عمل کنید.

پنیر بدون زحمت ذوب می شود و با شیرینی پف دار کره ای کاملا برشته می شود.

تارت گوجه فرنگی به صورت مربع بر اساس خاکستری بریده می شود

برای خدمت به ایده ها

می توانید از این کیک گوجه فرنگی به عنوان غذای اصلی استفاده کنید و مانند یک پیتزا از آن لذت ببرید. اما من از ترکیب آن با یک سالاد سبز یا گذاشتن آن در یک میان وعده با سبزیجات و سایر پیش غذاها لذت بردم.

این یک گزینه زیبا در پایان تابستان است که با شراب و تراس جفت شوید. آن را در صبحانه با دوستان خود سرو کنید – هیچ کس نیازی ندارد بداند که تهیه آن چقدر آسان است! و از آنجا که می توانید آن را گرم یا در دمای اتاق میل کنید ، می توانید آن را برای پیک نیک یا یک روز در باغ ببرید.

بقیه را در یخچال بگذارید و در توستر گرم کنید.

چگونه می خواهید از این دستور غذا استفاده کنید؟ لطفاً در نظرات یا اینستاگرام به من اطلاع دهید. من همیشه به دنبال ایده های جدید هستم!

کیک گوجه فرنگی پنیری روی کاغذ روغنی

دستور چاپ

تارت چدار گوجه فرنگی آسان

این تارت پنیر گوجه فرنگی سه ماده ای از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این کیک به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک وعده غذایی سبک اما لذت بخش تابستانی لذت ببرید.

دوره: استارت ، استارت

غذا: آمریکایی

کلمه جستجو: دستور العمل های گوجه فرنگی

مقدار مصرف: 8

کالری: 234kkal

عناصر

  • 1 کاغذ شیرینی پفکی
  • 1 گوجه فرنگی بزرگ و رسیده (وارث ، در صورت وجود)
  • 1 بولی چدار تیز Cabot Vermont
  • نمک و فلفل سیاه تازه ترک خورده
  • ریحان تازه ، حدود 2 قاشق غذاخوری ، خرد شده (قابل حذف است)

دستورالعمل ها

  • فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شیرینی پفکی را از فریزر خارج کنید. حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

  • گوجه فرنگی را به برش های ⅙ – ¼ اینچ خرد کنید. روی یک حوله یا دستمال آشپزخانه تمیز و نچسب دراز بکشید. روی آن را با یک حوله آشپزخانه تمیز دیگر بریزید. بگذارید 30 دقیقه خشک شود. این مرحله را از دست ندهید. مهم است که از مکیدن کیک خودداری کنید.

  • یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی یا یک قالب پخت سیلیکونی بپوشانید. شیرینی پف شده ذوب شده را به طور صاف روی ورقه پخت که روکش کرده اید بغلتانید. کمی فشار دهید یا رول کنید تا صاف شود. خمیر را با چنگال به همه جا بچسبانید.

  • شیرینی پفکی را به طور مساوی با یک فنجان پنیر چدار بپاشید. برش های گوجه فرنگی آبکش شده را روی پنیر قرار دهید. گوجه فرنگی را با نمک درشت و فلفل سیاه تازه خرد شده بپاشید. با یک فنجان پنیر باقی مانده بپاشید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که پنیر منجمد شود و پفک طلایی شود بپزید. از فر خارج کنید. بگذارید کیک حداقل 5 دقیقه در یخچال خنک شود. با ریحان رنده شده یا خرد شده تزئین کنید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

توضیحات

دستور پخت:

گوجه فرنگی ها را به همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از اینکه گوجه فرنگی ها به طور مساوی پیر می شوند ، آنها را به برش های نازک برش دهید و ضخامت ثابتی را تا ¼ اینچ در نظر بگیرید.
گوجه فرنگی را خوب خالی کنید. برای جلوگیری از مکیدن کیک ، باید گوجه فرنگی ها را خالی کنید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم.
بگذارید شیرینی پفکی کاملاً آب شود. این باعث می شود که راحت بتوان آن را بیرون آورد.
برای اطلاع از همه دستورالعمل ها و راهنمایی ها از marisamoore.com دیدن کنید.

تغذیه

کالری: 234kkal | کربوهیدرات: 16گرم | پروتئین: 6گرم | فیتا: 16گرم | چربی های اشباع شده: 6گرم | چربی های غیر اشباع: 2گرم | چربی های اشباع نشده: 8گرم | کلسترول: 15میلی گرم | سدیم: 166میلی گرم | پتاسیم: 142میلی گرم | فیبر: 1گرم | قند: 2گرم | ویتامین A: 526IU | ویتامین سی: 6میلی گرم | کلسیم: 110میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید