تابستان زمانی برای انتخاب غذای سالم تر است – رئیس جمهور


این زمان از سال است که من در تمام طول سال منتظر آن هستم به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. از من اشتباه برداشت نکن. من از غذاهای زیادی که در تمام طول سال در دسترس هستند لذت می برم ، اما در این زمان از سال ، انتخاب در فروشگاه مواد غذایی برای ایجاد دستور العمل های سالم تابستانی شگفت انگیز است. تابستان امسال من سعی می کنم به میوه ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با اساسی ترین غذاهای پرورده می پزم ، احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که سلیقه و خلاقیت در خطر است. اصلا. من از محصولات لبنی استفاده می کنم ، زیرا در قهوه خامه و پنیر را دوست دارم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط برخی از غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین ، من مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای سالم و سالم شدن مفید نیستند حذف کنم. زیرا وقتی به موضوع می رسیم ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

زمان خوشمزه تابستانی

اخیراً من بیشتر آشپزی می کنم و همانطور که فکر می کنم به غذاهایی فکر می کنم که مکمل یکدیگر هستند. همچنین برای من مفید است که دستور العمل های سالم تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا وب سایت هایی که از دیدن آنها لذت می برم ، بیابید. یافتن ایده ها به صورت آنلاین ، مانند سایت های غذایی که “دوست داشتم” ، ایده هایی را برای من به ارمغان می آورد که هنگام انتخاب غذاهایی که آماده کرده ام بسیار مفید است. گاهی اوقات تغییراتی در دستور العمل ها ایجاد می کنم اما از الهام آنها قدردانی می کنم و دستورالعمل ها عالی هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز داریم.

به طور طبیعی سالم

از آنجا که من در تلاش هستم تا غذاهای طبیعی سالم تری را در رژیم غذایی خود بگنجانم ، به آرامی غذاهای فرآوری شده را حذف می کنم. وقتی آنها در رژیم غذایی روزانه من گنجانده می شوند احساس خوبی ندارم. این اصل KISS است: ساده نگه دارید – هرچه رژیم غذایی کم عمق تری باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من بیسکویت یا چیپس می گیرم ، اما به مرور زمان غذا خوردنم را به میزان قابل توجهی کاهش داده ام. جالب است که بدن ما چگونه هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی دشوار است. با این حال ، این امکان وجود دارد و وقتی هوس متوقف شد و هر روز احساس بهتری داشتید ، خوشحال خواهید شد که آن قدم را برداشته اید.

وقتی بچه بودم ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. در بزرگسالی ، این تغییر کرده است. آنها در واقع با کره و لیمو خوشمزه هستند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من آنها را دوست دارم و همچنین سبزیجات سرخ شده از همه نوع. من این دستور را چندی پیش پیدا کردم و آنقدر خوب است که من آن را تهیه می کنم و واقعاً از آن لذت می برم. من باید آن را با شما در میان بگذارم و امیدوارم شما هم مانند من آن را دوست داشته باشید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بیشتر من را سنگین می کند ، بنابراین من وعده های کوچکتر اما بیشتر می خورم. از آنجا که این مورد وجود دارد ، احساس می کنم در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً برای نیازهای من مفید است و به بدن خود گوش می دهم. من غذاهایی را که در بدنم واکنش منفی نشان داده و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم حذف کرده ام. از آنجا که چند سال پیش با کم کاری تیروئید و کم خونی تشخیص داده شدم ، مطمئن هستم که آهن ، مولتی ویتامین و امگا 3 / روغن ماهی مصرف می کنم. ویتامین A و D هم مصرف می کنم. همچنین از پروبیوتیک ها برای هضم و سلامت استفاده می کنم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

جایگزین سلامتی خوب

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، امکانات ژنتیکی و داروهای خود تطبیق دهیم. اشکالی ندارد زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که در مورد سلامتی و شرایط خاص ما مفید است. من اخیراً سعی کردم نان و خمیر را برش دهم زیرا متوجه شدم بعد از خوردن انواع خاصی از نان احساس نفخ می کنم. در جستجوی خود ، یک جایگزین خوشمزه پیدا کردم. من به خصوص دوست دارم از گل کلم خام برای تهیه پوسته برای پیتزا یا کالزون خانگی استفاده کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده ، ماست با هلو طراوت بخش است و چغندر با خامه ترش هم سریع و آسان و سبک و مفید است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر است که به رژیم غذایی روزانه شما کمک می کند.

اگر به دنبال ایده ای برای شب تاکو هستید ، سعی کنید از سالاد برگ کره به عنوان پوسته به جای تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک راه خلاقانه برای دریافت تاکو است. آنها همچنین می توانند در یک مهمانی عالی باشند یا به عنوان پیش غذا سرو شوند و می توان آنها را فوراً گرد کرد و تبدیل به رول تخم مرغ شد. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی های تابستانی شما مناسب است.

جایگزینی سالاد با تاکوهای سالم

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. غذاهای بهاری و تابستانی فواید بسیار زیادی دارد و به نظر می رسد انتخاب سالم در همه جا وجود دارد. من به خصوص هندوانه و آناناس کبابی را وقتی کباب می کنیم دوست دارم. طراوت و طعم را به منو اضافه می کند. فقط چیزی در مورد کباب کردن غذا وجود دارد که طعم را افزایش می دهد و برخلاف آنچه انتظار دارید ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، اینجا تابستان است و دستور العمل های تابستانی سالم و غذاهای خوشمزه پر از طعم های عالی را به اشتراک بگذارید!

بعد بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

ظرف ماهی دریایی: غذای سبک و مناسب تابستانی

به سادگی با دستور العمل های میگو لاغر شوید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید