دستور تهیه توسط جردانا هارت ihartnutrition.com | استایل و عکاسی توسط زیتون و انبه

این نان آووکادویی که سرشار از پروتئین ، چربی های سالم ، کربوهیدراتهای غنی از انرژی و سبزیجات خوب است ، برای صبحانه سریع یا بیدار شدن مهمانان در دفعه بعد از صبحانه بسیار مناسب است. این قطعه کوچک از بهشت ​​که توسط Jordana Hart در ihartnutrition.com ایجاد شده است ، به شما انگیزه می دهد تا روز را شروع کرده و بلند شوید.

1 تکه نان سبوس دار جوانه زده یا خمیر ترش مورد علاقه شما
½ آووکادو ، خرد شده
1 تخم مرغ آب پز نرم
2-3 برش بیکن بوقلمون

1 برای تهیه پیاز قرمز ترشی ، پیاز خرد شده را به یک شیشه ملات اضافه کنید و با سرکه ، آب داغ ، شکر نارگیل و یک قاشق چای خوری نمک دریا بپوشانید. از چنگال برای غوطه ور کردن پیاز استفاده کنید تا با مخلوط پوشانده شود. کنار بگذارید. نکته: پیاز قرمز ترشی زمانی بهتر است که حداقل 30 دقیقه ترشی شود ، بنابراین فکر کنید شب قبل آن را تهیه کرده و یک شب در یخچال نگهداری کنید.

2 تخم مرغ ها را در قابلمه ای با آب بریزید و بگذارید بجوشد. بعد از جوشاندن حرارت را خاموش کنید اما قابلمه را به مدت 6 دقیقه روی سلول نگه دارید. وقتی زمان تمام شد ، بلافاصله آن را خالی کرده و تخم مرغ را در حمام یخ (کاسه کوچک آب سرد پر از تکه های یخ) قرار دهید. اجازه دهید تخم مرغ ها به مدت 5 دقیقه خنک شوند ، سپس برداشته و پوست بگیرید. نکته: اگر می خواهید یک تخم مرغ آب پز نرم داشته باشید ، آنها را به مدت 5 دقیقه بپزید.

3 در همین حین ، چند تکه بیکن بوقلمون را روی حرارت متوسط ​​زیاد سرخ کنید تا از هر دو طرف قهوه ای یا ترد شود.

4 نیمی از آووکادو را در یک کاسه بریزید و با چنگال بپاشید.

5 نان تست و روی آن با آووکادو خرد شده. نمک دریا بپاشید. مواد باقی مانده را به ترتیب زیر اضافه کنید: پیاز ترشی ، بیکن بوقلمون ، تخم مرغ پخته نرم (نصف شده).

6 برای طعم دادن ، روگولا ، چیپس چیلی و نمک و فلفل را روی آن بریزید.