بهترین میان وعده که هنوز هم تمام غذا است – Raina Dawn Lutz



در پست [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربه خود را از یادگیری بیش از یک دهه پیش به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که من فقط باید غذاهای کامل را بدون پخت و پز بخورم ، یا اینکه فقط می توانم از بازار غذاهای کامل غذا بخورم.

اما خوردن غذاهای کامل به معنای خوردن غذاهایی بود که هنوز به نظر می رسد در طبیعت رشد می کنند یا بسیار نزدیک به آن. اساساً غذایی که با آن بازی نشده یا تغییر نکرده است … یا فقط کمی تغییر کرده است. این به این دلیل است که همه چیز (همه مواد مغذی و فیبر) در همه میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه ها قبلاً توسط مادر طبیعت کاملاً مرتب شده است و بدن انسان با بهترین غذاهای ممکن از تصویر طبیعی استفاده می کند. ، یا بسیار نزدیک به آن.

وقتی بدن می بیند که چربی ، چیپس سیب زمینی شور یا شکر سفید از دریچه تخلیه می شود ، باید تلاش بیشتری برای هضم آن انجام دهد ، زیرا فاقد قسمت هایی در غذا است. اگر به جای آن غذاهای کامل انتخاب کنیم ، عملکرد گوارشی بدن را تسهیل می کنیم ، بقیه زندگی ما را تسهیل می کند. و واقعاً حس خوبی دارد. خوردن تمام این غذاها در سراسر رژیم غذایی ما (یا همه چیز!) همچنین از سلامت مغز و سلامت ما حمایت می کند. من عاشق خوردن میوه خام تازه هستم (این در واقع مورد علاقه من است ، این خون اوکاناگان!) در طول تابستان ، اگر تا به حال مرا در محیط بیکاری دیده اید به احتمال زیاد غذا می خورم 🙂

اسنارل ؛ آه من دوست دارم! اکثر ما “تنقلات” را غذای ناخواسته می دانیم زیرا “سریع” را با “غذای ناخواسته” مرتبط می دانیم! اما به من اعتماد کن! فست فود لزوماً به معنی غذای با کیفیت کمتر نیست ، بلکه به این معنی است که ما در مورد تنقلات متفاوت فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من دوست دارم!

میان وعده فوق العاده عالی در غذاهای کامل:

دیدگاهتان را بنویسید